Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon vanhempi huomautti leikkipuistossa lapseni kutsumisesta pojaksi!

Vierailija
02.07.2026 |

Ei ole kuulemma tätä päivää pojitella ketään????

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan kommentoi mihinkään mitään tai olettaa mistään yhtään mitään? Mahtaa olla ahdistavaa olla elossa.

Vierailija
22/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet. Harrastus se on spämmääminenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa olen persu XD

Vierailija
24/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi lapseni leikkiä sen lasten kanssa enää jos tuollainen näkemys tulisi ilmi.

Vierailija
25/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no meillä on tyttö ja poika. Ja leluja oli siis kaikenlaisia mutta niin se poika vaan leikki kaiket päivät autoilla ja tyttö vauvanukellansa ym. Saivat olla mitä ovat ja tuli tytöstä nainen ja pojasta mies. 

Vierailija
26/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano olevasi kookoomus herra etkä kuuntele demarivähemmistöjen kitinää.

Vierailija
27/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis

Tapasin kerran lapsen, jonka isä kutsui lasta kissaksi. Oletan, että lapsi halusi leikkiä olevansa kissa. 

Vierailija
28/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt vaikeaksi. Poikaa ei saa sanoa pojaksi, tyttöä tytöksi, äitiä äidiksi, isää isäksi,  Nyt ollaan vaan lapsia, ja huoltajia, ja muita henkilöitä, miesoletettuja ja naisoletettuja. Suurin osa kuitenkin on sinut oman sukupuolensa kanssa. Vähemmistön ehdoilla mennään. Niinkuin "Suvivirressäkin".

Vierailija
29/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leikittiin kahta tyttöä siskon kanssa. Mistä se en osaa pitää nokkaani erossa tietää ettei se ole leikkimässä poikaa?

Vierailija
30/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mennyt vaikeaksi. Poikaa ei saa sanoa pojaksi, tyttöä tytöksi, äitiä äidiksi, isää isäksi,  Nyt ollaan vaan lapsia, ja huoltajia, ja muita henkilöitä, miesoletettuja ja naisoletettuja. Suurin osa kuitenkin on sinut oman sukupuolensa kanssa. Vähemmistön ehdoilla mennään. Niinkuin "Suvivirressäkin".

No ei mennä :D

Vierailija
31/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö on jo aikuinen. Taaperona puin hänelle saatuja vaatteita. Ajattelin, että mitä haittaa sinisävyiset, poikamaiset vaatteet. Sitten kaupassa joku kehaisi jotain pojasta. En halunnut hämmentää lastani ja aloin miettimään pukeutumista tarkemmin. Tyttö valitsi jo nelivuotiaana itse kaupassa (sisä)vaatteet. Siis niin, että sanoin esim. saat valita t-paidan. Ulkovaatteet tietty valitsin itse. 

Vierailija
32/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Tapasin kerran lapsen, jonka isä kutsui lasta kissaksi. Oletan, että lapsi halusi leikkiä olevansa kissa. 

Mun poika haluaa välillä leikkiä tyttöä ja sanoo, että häntä pitää kutsua Oliviaksi. Minä sitten kutsun Oliviaksi ja kaikilla on kivaa. Ei se leikki yleensä kauan kestä. :D

Vierailija
33/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen saanut porua oman tytön tytöttelystä :D mitä värää?

Miksi et käytä lapsesi nimeä? Outoa toimintaa tytötellä omaa lastaan, mutta en toki kommentoisi mitään. Kutsutko miestäsi myös mieheksi vai miten tuo systeemi toimii? "Hei mies, vaihdatko tytön vaipan?"

Vierailija
34/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hyväksytty nimike?

Yleisin ja suosituin on puhua kaverista. Tosin omaa lastaan voi kutsua miten haluaa. Se ei ulkopuolisille kuuluisi

Vierailija
35/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttö on jo aikuinen. Taaperona puin hänelle saatuja vaatteita. Ajattelin, että mitä haittaa sinisävyiset, poikamaiset vaatteet. Sitten kaupassa joku kehaisi jotain pojasta. En halunnut hämmentää lastani ja aloin miettimään pukeutumista tarkemmin. Tyttö valitsi jo nelivuotiaana itse kaupassa (sisä)vaatteet. Siis niin, että sanoin esim. saat valita t-paidan. Ulkovaatteet tietty valitsin itse. 

Mä puin pojalleni synnärillä vaaleanpunaiset potkuhousut, kun kaapissa ei ollut muita puhtaita. Kätilö järkyttyi, kun näki tämän ja kävi äkkiä hakemassa vaaleansiniset tilalle :D

Vierailija
36/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo pojaksi kutsuminen vähättelevää, vaikka kuinka poika olisikin. Eikä edes toimi jos on useampia poikiaan paikalla.

Vierailija
37/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä puin pojalleni synnärillä vaaleanpunaiset potkuhousut, kun kaapissa ei ollut muita puhtaita. Kätilö järkyttyi, kun näki tämän ja kävi äkkiä hakemassa vaaleansiniset tilalle :D

Anna nyt pikkumiehelle vähän kunniaa. Ensimmäiset kuvat saatetaan ottaa minä hetkenä hyvänsä.

Vierailija
38/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa no meillä on tyttö ja poika. Ja leluja oli siis kaikenlaisia mutta niin se poika vaan leikki kaiket päivät autoilla ja tyttö vauvanukellansa ym. Saivat olla mitä ovat ja tuli tytöstä nainen ja pojasta mies. 

Sama homma. Oli tyttöjen leluja paljon silti poikaa kiinnosti autot ja tyttöä barbit sun muut. Kynsilakkapulloista poika yritti rakentaa byramidia:D

Vierailija
39/39 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Oli tyttöjen leluja paljon silti poikaa kiinnosti autot ja tyttöä barbit sun muut. Kynsilakkapulloista poika yritti rakentaa byramidia:D

Mikä ihme on byramidi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan