Persut hurjassa kannatusnousussa - Vaaleihin mennessä suurin puolue!
Rydmanin kaltaiset älykkäät veronmaksajien etua ajavat poliitikot vetoavat äänestäjiin.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Jos Britanniasta ja Saksasta voi vetää johtopäätöksiä, niin kannatus tulee vielä nousemaan. Meillä herätään aina jälkijunassa kaikkeen.
Tehdäänkö Britanniassa ja Saksassakin galluppeja suomalaisista puolueista?
Vierailija kirjoitti:
Jos Britanniasta ja Saksasta voi vetää johtopäätöksiä, niin kannatus tulee vielä nousemaan. Meillä herätään aina jälkijunassa kaikkeen.
Riikalle jälkijunat ja lähijunat ovat varsin tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irakilaisnaista vartioi vartiointiliike vuoden, vuorokauden ympäri. Lasku suomalaisille 2,5 miljoonaa euroa. Minun ex ukko uhkaili minua monta vuotta-en saanut kylläkään mitään apua mistään! Helsingin terveydenhoito alueen tulkkauskulut 8 miljoonaa vuodessa, sain kelalta kirjeen-en ymmärtänyt mitään-pyysin että joku tulkitsisi sen minulle: ei käy, olen suomalainen. Kun soitan jollekin viranomaiselle, minun on pakko kuunnella pitkät vastaajaviestit suomeksi,ruotsiksi,englanniksi. Miksi! Olen suomalainen maassa Suomi.
Kuulostaa ikävältä. Nyt on kuitenkin tärkeämpää tämä hallituksen 35 miljoonan kompromissi.
T. Petteri, Riikka, Sari ja Anders
Hillotolppa ensin
T. perussuomalaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho presidentiksi niin Suomenkin lippu heiluu nyt aina ja tulevaisuudessa.
Eiköhän se olisi silloin oltava toinen Kokkareiden aivovuoto Persuihin eli Jani Mäkelä pressana :DDDDDD
-winner-
Tarralenkkarit sopivat huonosti valtiovierailulle.
Presidentti-Jani yrittäisi heti Helsingissä provosoida jonkun viemään ne jaloistaan, että saisi syyn vähentää ulkomaanapua.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Lupaako persut taas halpaa pensaa 🤭
Miko sai perheenlisäystä, joten ainakin euron äidinmaidonkorviketta on luvassa koko Suomeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka ennen vaaleja: "Kokoomus haluaisi leikata köyhiltä. Meille se ei käy!"
Riikka vaalien jälkeen: "Nyt on aika leikata!"
Yllättyneet: työttömät persuja äänestäneet
Paljon sulta kusipääää leikattii? buaha haaa!
Mikäs loispersa siellä ulisee? Ei taida äidinkieli olla kunnolla hallussa. Oletko m a m u? Ainakin ulosannistasi saa sellaisen vaikutelman
Työtön demari narkki itkee kun tukia leikattiin.
vituttaako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Winneristä tuli just mun suosikki. Tuo työnhakuvastaus!
No tuota toista kävi vähän sääliksi, kun se ei osaa yhtään keskustella ja hakkaa vaan mulkkua. Tosin haaveissaan vain sitäkin.
-winner-
Saadaan kyllä selville kuka olet.
Toiko on sun ratkaisu, uhkailet anonyymipalstalla anonyymisti betää turpiin toista anonyymiä. Eipä tarvitse kysellä minkä puolueen "miehiä" ollaan....
En kyllä tästä ole yhtään huolissani. Noin kädetön tyyppi ei ketään hakkaa ;DDDDDD Siksihän hän niitä kavereitakin apuun pyysi.
-winner-
Pitää olla aika sairas ihminen kun yksinään puhuu.
Jep. Hän kyllä innolla mainitsi jotain kavereistaan. Surullista, jos pitää olla yksin kaikkia vastaan ja laittaa omiin kommentteihinsa yläpeukutuksia, että joku edes luulisi, että niitä kavereita muka on. Keskittyisi vaan johonkin yhteiskunnallisesti tärkeämpään kuten vaikka Puppa-aloituksiinsa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perskokkarehallituksen 3 vuoden hallituskautena joka vuosi tulijoita Suomeen ennätysmäärä.
Ja jopa nokka pystyssä rahvasta karttavat vuorineuvoksetkin palasivat Portugalista, kun eivät saaneet eläkkeitään :DDDDD
-winner-
Vassusikaitkeekuntuetonleikattu.
Juu juu, on kuultu jo, miten heikosti on sun asiasi. Keskity vaan ketjun aiheeseen, äläkä itsesäälissäsi vollota.
-winner-
Paljon sulta leikattiinmulkku?
38 senttiä leikattiin ja vielä jäi mulkkua yli polvitaipeen. Mul on iso. Kerro niille kavereillesi vinkkinä, että tarkkailevat, kuka kävelee kadulla isot teräksiset pallit kottikärryssä kannateltuina, niin löytävät minut helpoiten ;DDDDD
-winner-
Voi kun sulle saataisiin jo hoitopaikka koska sinne tollaiset kuuluu.
Höh. Mulla on jo hoito, tosi kiva ja mukava onkin ja tykkää isosta. Mutta mistäs sulle saataisiin?
-winner-
Sähä oot nainen tai homo. Ei kukaan maskuliininen mies kannata vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs loispersa siellä ulisee? Ei taida äidinkieli olla kunnolla hallussa. Oletko m a m u? Ainakin ulosannistasi saa sellaisen vaikutelman
vituttaako?
Loispersat on niin hellyttävän yksinkertaisia, ainoa mitä ne osaa hokea on tuo tukienleikkausvirsi 😄 Ei leikattu tukia koska olen ihan työssäkäyvä kansalainen. Sinä sen sijaan lorvit täällä aamusta iltaan trollailemassa tukien leikkaamisesta, mikä on varsin typerää koska olet itse pitkäaikaistyötön ja syrjäytynyt. Mutta kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota toista kävi vähän sääliksi, kun se ei osaa yhtään keskustella ja hakkaa vaan mulkkua. Tosin haaveissaan vain sitäkin.
-winner-
Toiko on sun ratkaisu, uhkailet anonyymipalstalla anonyymisti betää turpiin toista anonyymiä. Eipä tarvitse kysellä minkä puolueen "miehiä" ollaan....
En kyllä tästä ole yhtään huolissani. Noin kädetön tyyppi ei ketään hakkaa ;DDDDDD Siksihän hän niitä kavereitakin apuun pyysi.
-winner-
Pitää olla aika sairas ihminen kun yksinään puhuu.
Jep. Hän kyllä innolla mainitsi jotain kavereistaan. Surullista, jos pitää olla yksin kaikkia vastaan ja laittaa omiin kommentteihinsa yläpeukutuksia, että joku edes luulisi, että niitä kavereita muka on. Keskittyisi vaan johonkin yhteiskunnallisesti tärkeämpään kuten vaikka Puppa-aloituksiinsa.
-winner-
Vituttaako?
Vierailija kirjoitti:
Onhan Rydman ihan v:n ärsyttävä, mutta se on kuitenkin oikeasti älykäs ja sivistynyt, ja tämä jos mikä ärsyttää persuvihaajia (persun "kuuluu" olla tyhmä juntti).
Niinpä. Mutta kyllä se emäjunttius hönkii kaikkein väkevimmin vasemmalta. Ajatelkaapa vaikka Krista Kiurua ja Tytti Tuppuraista, oikeita junttiuden äitejä.
PS. Tykkäsin kovasti Willen suvivirresta. Politiikasta en liioin välitä, kaikki samanlaista sontaa ja riitelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vituttaako?
Loispersat on niin hellyttävän yksinkertaisia, ainoa mitä ne osaa hokea on tuo tukienleikkausvirsi 😄 Ei leikattu tukia koska olen ihan työssäkäyvä kansalainen. Sinä sen sijaan lorvit täällä aamusta iltaan trollailemassa tukien leikkaamisesta, mikä on varsin typerää koska olet itse pitkäaikaistyötön ja syrjäytynyt. Mutta kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia...
Miks kiukuttelet?
Persujen kannatus on sulannut puoleen ja täällä juhlitaan 0,7% kannatuksen nousua virhemarginaalin ollessa 1,9%.
Popparit tulille!
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus on sulannut puoleen ja täällä juhlitaan 0,7% kannatuksen nousua virhemarginaalin ollessa 1,9%.
Popparit tulille!
Ei oo koskaan persujen kannatus tainnu olla 30%, valitettavasti.
Hinnalla millä hyvänsä = valehdellen ja perseillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
-winner-
Laita osoitetta missä asut tai missä tavataan?
Jokiniemenkuja 4, Vantaa
LOL! Toi oli hyvä :DDDDD
(Osoitteessa Jokiniemenkuja 4, 01370 Vantaa sijaitsee Vantaan pääpoliisiasema. Uusi poliisitalo valmistui syyskuussa 2024 ja se toimii Itä-Uudenmaan poliisilaitoksen toimipisteenä, ja sen välittömässä läheisyydessä sijaitsee myös Keskusrikospoliisi (KRP).
Nähdään siellä huomenna aamulla klo 7, niin tulee sulle aamuun vaihtelua Vauva-spämmäilyn sijaan. Tuo kaveritkin mukaan!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se keltä kysyit, mutta jo minimistä otettiin rankalla kädellä. Lisäksi nostettiin terveydenhuollon sun muita kuluja, mutta samaan aikaan leikattiin asumistuista, tt-tukea ei tunnuta myönnettövän enää kellekään edes isojen terveydenhuoltokustannusten sattuessa kohdalle. Kyllä on tyhjästä nyhjästy, imetty sieltä missä ei ollut alunalkaenkaan. Mitä on säästetty. Ei yhtään mitään, päinvastoin ongelmavyyhti on vain paisunut ja tuhot nousevat rahallisesti tähtitieteellisiksi valtiolle, pujumattakaan kansan hyvinvoinnista, johon on kohdistettu terrori-iskuja klko orpon kauden ajan. Jos pienituloinen ei pysty töistäänkään suoriutumaan esim ilman lääkkeitään, kuka ne työt tekee ja paljonko meinasitte tänne kehitysmaalaisia roudata sen vuoksi että kepititte puolet suomalaisista nälkää näkeviksi toivottomiksi ihmisraunioiksi. Moni on jo kuollut turhaan orpon hallituksen toimien myötä, kun ei ambulanssiakaan enää saa. Lääkäriin ei ole vara mennä jne
Että näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Hinnalla millä hyvänsä = valehdellen ja perseillen.
Perseily sopii persuperseille erityisen hyvin, kun muistelee vaikkapa Vornasen ja Hakkaraisen edesottamuksia 😄 Ano Turtiaisesta puhumattakaan...
Höh. Mulla on jo hoito, tosi kiva ja mukava onkin ja tykkää isosta. Mutta mistäs sulle saataisiin?
-winner-