Turva paikan.hakija valehteli ikänsä pääministeri Sipilälle ja aiheutti kohun – nyt sama mies raiskasi julmasti halvaantuneen
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012113396.html?utm_source=ampparit
Turva.paikan.hakija valehteli ikänsä pääministeri Sipilälle ja aiheutti kohun – nyt sama mies raiskasi julmasti
Avustaja raiskasi osittain halvaantuneen avustettavansa.
Helsingin hovioikeus on tuominnut avustajana työskennelleen miehen osittain halvaantuneen naisen raiskaamisesta Vantaalla heinäkuussa 2022.
Vuonna 1995 syntynyt Fahad Firas Adday Al-Nuaimi tuomittiin kolmen vuoden ja kuuden kuukauden ehdottomaan vankeuteen. Rangaistus piteni kuudella kuukaudella käräjäoikeuden tuomitsemasta.
Al-Nuaimi nousi syyskuussa 2015 uutisotsikoihin, kun hän valehteli iästään Oulun vastaan.ottokeskuksessa vierailleelle silloiselle pääministerille Juha Sipilälle (kesk).
Al-Nuaimi hypähti Sipilän eteen tämän televisioidun vierailun aikana ja pyysi pääministeriä auttamaan maahan.tulleita pa.ko.laisia. Hän myös kertoi olevansa 17-vuotias, vaikka näytti vanhemmalta.
Asiasta nousi pian kohu, sillä miehen Facebook-tililtä selvisi, että irakilaisnuorukainen oli valehdellut ikänsä ja oli tuolloin oikeasti 19-vuotias. Hän myös myönsi valehtelunsa myöhemmin Ilta-Sanomille.
IS:n selvityksen mukaan nyt tuomitun syntymäaika ja nimi täsmäävät Sipilälle valehdelleeseen mieheen.
Kommentit (148)
Olen lopettanut kokonaan työnteon, koska kyllästyin maksamaan veroja elättääkseni muualta tulleita. Yleistuki riittää, en ota vastaan töitä vaikka olen hakevinani niitä.Teen pimeitä remppahommia ja pärjään ihan mukavasti. Talo maksettu.
Sitten kun pitää mennä johonkin hoivalaitokseen, lopetan itseni. Siihen saakka nautin elämästä.
Toivottavasti meillä ei ole enää koskaan vallassa puoluetta, jonka puheenjohtaja toimii Sipilän tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä oli kyllä tosi nolo. Tunnen vieläkin suurta myötähäpeää.
Kyllä saa ihan itse ja äänestäjänsä koko häpeän kantaa. En ole tuohon häpeään mitenkään osallinen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku nyt kertoa minulle miten helkkarissa tämä ei ollut maasta ulos viimeistään 2016 kun itse myönsi valehdelleensa asiasta? Luulisi siinä vaiheessa olevan päivänselvä asia vaikka mitenpäin kääntelisi.
Todella naiiveja kuvitelmia. Vuoteen 2023 asti Irak suostui ottamaan vastaan pääasiassa vain rikoksista tuomittuja. Tänne sai jäädä yksinkertaisesti kieltäytymällä lähtemästä, jos ei ollut rikosperustetta. Tuossa Milan Jaffin uutisessa on kerrottu nykykäytäntöjä. Palautuspäätöstä pitää silti aina erikseen hakea, yleensä myönteisestä päätöksestä valitetaan ja homma valituskierroksineen kestää minimissään useita vuosia. Sinä aikana voi hankkia lisää siteitä Suomeen ja mahdollisesti siten estää palautuksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut kokonaan työnteon, koska kyllästyin maksamaan veroja elättääkseni muualta tulleita. Yleistuki riittää, en ota vastaan töitä vaikka olen hakevinani niitä.Teen pimeitä remppahommia ja pärjään ihan mukavasti. Talo maksettu.
Sitten kun pitää mennä johonkin hoivalaitokseen, lopetan itseni. Siihen saakka nautin elämästä.
Näin tein itsekin vuosia sitten. Lähinnä Sipilän avoimet ovet politiikan johdosta. Käteen jäävät tulot jopa kasvoivat kun palkka tuli pimeänä ja ansiosidonnainen avitti.
Suomen passi pitää ottaa pois jokaiselta kaksoiskansalaiselta, joka syyllistyy täällä vakaviin rikoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku nyt kertoa minulle miten helkkarissa tämä ei ollut maasta ulos viimeistään 2016 kun itse myönsi valehdelleensa asiasta? Luulisi siinä vaiheessa olevan päivänselvä asia vaikka mitenpäin kääntelisi.
Naiset pitää kiinni jokaisesta mokkelista, jonka maahan saaneet houkuteltua
Vierailija kirjoitti:
PS oli myös hallituksessa toivottamassa näitä tervetulleeksi mm. Jusuf Alah-Laho
Pitää taas muistuttaa oli Soinin Ps käytännössä Siniset, vaikka sitä nimee ei vielä ollut. Älkää sotkeko tietämättömyydellä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Suomen vihervasemmisto ymmärtää avata silmänsä tämän haittamuuton edessä? Toki he tarvitsevat äänestäjiä, mutta millä tahansa näkökulmalla tarkasteltuna kovin tulee kalliiksi tuo vihervasemmiston halu edesauttaa tuota maahanmuuttoa. Ruotsi ja Tanska ovat omissa maissaan jo tilanteeseen heränneet.
Siis - oikeastihan elinkeinoelämä, kokoomus ja Rkp ovat tämän maan innokkaimmat mmuuton lisäämisen kannattajat - persujen hallituskumppanit ja heidän vaalirahoittajansa siis.
RKP on Ruotsin vallan väline.
Nyt on sellainen keissi että edes persut ei olisi pystyneet käsikirjoittamaan tätä.
Kuka oli se naispuolinen kunnanjohtaja, sosiaalityöntekijä tms , joka ensimmäisenä lausui ne maagiset sanat:
"Me tienataan tällä! "
??
Kuka muistaa? Kuka osaa louhia internetin tekstimassasta sen alkuperäisen lausahduksen ja sen lausujan? Olisi kiva saada se henkilö joskus uudelleen lehti- tai tv-uutisiin haastateltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS oli myös hallituksessa toivottamassa näitä tervetulleeksi mm. Jusuf Alah-Laho
Pitää taas muistuttaa oli Soinin Ps käytännössä Siniset, vaikka sitä nimee ei vielä ollut. Älkää sotkeko tietämättömyydellä asioita.
Oli siniset vaikka ei ollut olemassakaan vielä? Persulogiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella naiiveja kuvitelmia. Vuoteen 2023 asti Irak suostui ottamaan vastaan pääasiassa vain rikoksista tuomittuja. Tänne sai jäädä yksinkertaisesti kieltäytymällä lähtemästä, jos ei ollut rikosperustetta. Tuossa Milan Jaffin uutisessa on kerrottu nykykäytäntöjä. Palautuspäätöstä pitää silti aina erikseen hakea, yleensä myönteisestä päätöksestä valitetaan ja homma valituskierroksineen kestää minimissään useita vuosia. Sinä aikana voi hankkia lisää siteitä Suomeen ja mahdollisesti siten estää palautuksen.
Sekin poliitikoiden vastuulla, että tänne irakilaisia tuli ja ettei saatu palautussopimusta aikaan. EU:lla olisi ollut voimaa hoitaa asia, elleivät naiset niin nauttisi Fahadeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli siniset vaikka ei ollut olemassakaan vielä? Persulogiikkaa?
Juu jonkun muun vika. Persuilla on sokeapiste omalle toiminnalle. Esimerkiksi Jaff tuli tänne samassa rytinässä ja kepposteli persu edustajan kanssa. Omat muistavat vain kun ajoivat sen pois 😂
Kuka oli se asiantuntija, naispuolinen, joka totesi v, 2015 paggolaiskriisin yhteydessä, että kaikkien tulijoiden taustat tiedetään, ja jos
Kettu rajalla liikkuu,
niin sekin tiedettäisiin.
Kuka vielä muistaa?
Vierailija kirjoitti:
Suomen passi pitää ottaa pois jokaiselta kaksoiskansalaiselta, joka syyllistyy täällä vakaviin rikoksiin.
Pitäisi lopettaa kaksoiskansalaisuus Suomessa kokonaan. Aiheuttaa paljon ongelmia maallemme. Tässä on yksilöiden etu pantu koko maan edun edelle. Vain idiootit sallivat sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Suomestakin vain kolmasosa saadaan lopulta palautettua. Euroopan tasolla noin 80 % kielteisen päätöksen saaneista jää tänne laittomasti. Kun vuotuinen tp-trafiikki on noin miljoona ihmistä, kymmenessä vuodessa tuosta tulee jo miljoonia Eurooppaan laittomasti jäänyttä ties mitä tyyppiä, jotka elättävät itsensä pimeästi ja rikoksilla.
Kaikkia ei saada palautettua. Eurostatin lukujen mukaan Suomesta viime vuonna palautuspäätöksen saaneista noin kolmannes palautettiin kotimaahansa.
Ja kun lehdestä etsii tietoa Suomesta...
https://www.aljazeera.com/news/2015/9/5/finnish-pm-offers-his-home-to-a…