Aiotko äänestää vaaleissa euron bensan luvanneita perussuomalaisia?
Miko, Mauri, Riikka ja ketä näitä nyt olikaan. Minä en enää äänestä, paitsi jos pitävät sanansa.
Kommentit (126)
Jos ne seuraavissa vaaleissa lupaa pensiiniä 0,50€:lla niin äänestän varmasti
Aiomme äänestää PS, koska ne ei pilkkaa meitä boomereiksi ja eivätkä rieku priden seksikeinussa kuten SDP.
Terveisin mummo ja ukko 60 vee
Vierailija kirjoitti:
VAS DEMARIT PANIIKISSA POOMERIT EIVÄT KÄSITTÄNEET PRIDE MELLAKOINTIA. TUHANSIA ÄÄNIÄ PERSUILLE UPEAA VAALI TYÖTÄ PERSUILLE.
Onhan sinusta jo tehty huoli-ilmoitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion äänestää. Ovat sentään tehneet jotain oikeinkin.
Voitko esittää listan, edes lyhyen, toimenpiteistä, joilla persut ovat parantaneet tavallisten suomalaisten ihmisten elämää?
Persut ovat vapauttaneet työttömät omistamisen taakasta. Et omista mitään ja olet onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion. Suomi pitää pelastaa eikä muut puolueet välitä.
Kukaan ei tuhoa Suomea pahemmin tällä hetkellä kuin pershuorat hallituksessa. Valitettavasti. Nämä on ihan täysiä idioottivajakkeja koko sakki.
Oliko perusteluja tähän? Mitä tehtiin väärin ja miten olisi pitänyt toimia?
Kerro sinä, mitä muka ovat tehneet oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion. Minua ei kiinnosta mikään muu kuin suomalaisten pelastaminen maahanmuuttajilta
Persujen ollessa hallitusvastuussa heitä rahdataan Suomeen aina ennätysmääriä.
Ei pidä paikkaansa. Katsopas tilastoja. Tulee vähemmän kuin ennen ja kaikkea mm.politiikkaa on kiristetty.
Ja tavallisten suomalaisten elämää kurjistettu kokoomusta palvellessa. Mutta tollot ajattelevat vain somaleja ja irakilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion. Minua ei kiinnosta mikään muu kuin suomalaisten pelastaminen maahanmuuttajilta
"Öööh ööh öhöhöhöhöh, minä olen vahva aggressiivinen simpanssiuros, joka haluaa puolustaa reviiriään. Minulla on päässäni sininen PS-lippis. Ööäääööähähäh, meidän reviiri on vaarassa!! Nuo toiset simpanssit haluavat tulla tänne ja viedä meiltä reviirin! Minä en halua että meiltä viedään reviiri!! Se on minun reviiri!! Minun täytyy puolustaa minun reviiriä!! Minä otan kiven maasta ja hakkaan kivellä päähän muita simpansseja jotka yrittävät viedä minun reviirin!! Minun reviiri! Öhöhöh äähäähähh!
Repesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten perskokkarehallituksen aikana ennätysmäärä tulijoita? Persut ei ole mitään pelastaneet vaan päinvastoin, porukkaa lappaa joka suunnasta Suomeen.
Muistakaa, muistakaa ne Satosen filippiiniläiset ja vietnamilaiset jotka persut hyväksyivät tänne palkkoja polkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion. Suomi pitää pelastaa eikä muut puolueet välitä.
Kukaan ei tuhoa Suomea pahemmin tällä hetkellä kuin pershuorat hallituksessa. Valitettavasti. Nämä on ihan täysiä idioottivajakkeja koko sakki.
Kerro sinä, mitä muka ovat tehneet oikein.
Maahanmuuton kiristykset, palautusten helpotukset, rikollinen voi olla ensikertalainen vain kerran, ensihoitajien pahoinpitelystä kovemmat rangaistukset, leikkaukset (ei valitettavasti riitä vielä mihinkään, mutta kun Kok ja Rkp), pieni alennus tuloveroon
Miinuksia alv-kiristyksestä ja suojaosan poistosta
Tietenkin äänestän, koska ei ole vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Persut rakentavat tunnin junia kokoomuksen kanssa ja puhuvat tyhjää velkaantumisesta. En aio äänestää tällä kertaa.
Velkaantuminen piti pysäyttää ja Suomi piti pitää poissa EU:n tarkkailuluokalta ja leikkauksilla (joita ei pitänyt kohdentaa vähävaraisiin) piti luotaman 100 000 uutta työpaikkaa. Mitä valtionvarainministeri Purra saikaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Aiomme äänestää PS, koska ne ei pilkkaa meitä boomereiksi ja eivätkä rieku priden seksikeinussa kuten SDP.
Kuka demareista oli seksikeinussa?
Mikä persuissa on niin hyvää että joku heitä pystyisi uudelleen äänestämään?
Persut ovat romahduttaneet valtion ja monen ihmisen talouden kokoomusta mielistellessään. Persuoikeusministeri haluaa pienentää korvaukset syyttömänä oikeuteen joutuneille tai jopa syyttömänä vankilassa istuneille. Persut myös nostavat maksuja, jos tavallinen kansalainen haluaa valittaa hallinto-oikeuksiin päättäjien mielivallasta.
Persut eivät todellakaan ole tavallisen suomalaisen asialla eivätkä puolella.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Lihavat homostelijat yhdynnässä lasten nähden. Sitä on pride ynnä muuta paskaa, jota vasut suoltaa. Hyi helevatan helevata!😝
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eikä kirjoita vaalimainoksia tai puolueen ohjelmaa arabiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ääni persuille = ääni kokoomukselle = valta EK:lle
Kokoomuksen kätyreitä koko sakki!
Suomessa riittää aina tyhmiä ihmisiä persujen huijattaviksi. Puolue tietysti menettää paljon paikkoja, koska kannatus ei ole enää entisensä, mutta takiaispuolueena se kykenee jatkamaan huutelemalla ulkomaalaisista.
Parhaat puheet!
Putler: Kolmen päivän operaatio.
Trump: Rauha vuorokaudessa. Meksikon muuri.
Persut: Euron bensa.
Muita "tositarinoita"