Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko äänestää vaaleissa euron bensan luvanneita perussuomalaisia?

Vierailija
01.07.2026 |

Miko, Mauri, Riikka ja ketä näitä nyt olikaan. Minä en enää äänestä, paitsi jos pitävät sanansa.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion. Suomi pitää pelastaa eikä muut puolueet välitä.

Kukaan ei tuhoa Suomea pahemmin tällä hetkellä kuin pershuorat hallituksessa. Valitettavasti. Nämä on ihan täysiä idioottivajakkeja koko sakki.

Oliko perusteluja tähän? Mitä tehtiin väärin ja miten olisi pitänyt toimia?

Vierailija
42/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne seuraavissa vaaleissa lupaa pensiiniä 0,50€:lla niin äänestän varmasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiomme äänestää PS, koska ne ei pilkkaa meitä boomereiksi ja eivätkä rieku priden seksikeinussa kuten SDP. 

Terveisin mummo ja ukko 60 vee

Vierailija
44/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAS DEMARIT PANIIKISSA  POOMERIT EIVÄT KÄSITTÄNEET PRIDE MELLAKOINTIA. TUHANSIA ÄÄNIÄ PERSUILLE UPEAA VAALI TYÖTÄ PERSUILLE.

Onhan sinusta jo tehty huoli-ilmoitus?

Vierailija
45/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion äänestää. Ovat sentään tehneet jotain oikeinkin. 

Voitko esittää listan, edes lyhyen, toimenpiteistä, joilla persut ovat parantaneet tavallisten suomalaisten ihmisten elämää?

Persut ovat vapauttaneet työttömät omistamisen taakasta. Et omista mitään ja olet onnellinen.

Vierailija
46/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tuhoa Suomea pahemmin tällä hetkellä kuin pershuorat hallituksessa. Valitettavasti. Nämä on ihan täysiä idioottivajakkeja koko sakki.

Kerro sinä, mitä muka ovat tehneet oikein.

Vierailija
47/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion. Minua ei kiinnosta mikään muu kuin suomalaisten pelastaminen maahanmuuttajilta

Persujen ollessa hallitusvastuussa heitä rahdataan Suomeen aina ennätysmääriä.

Ei pidä paikkaansa. Katsopas tilastoja. Tulee vähemmän kuin ennen ja kaikkea mm.politiikkaa on kiristetty.

Ja tavallisten suomalaisten elämää kurjistettu kokoomusta palvellessa. Mutta tollot ajattelevat vain somaleja ja irakilaisia.

Vierailija
48/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion. Minua ei kiinnosta mikään muu kuin suomalaisten pelastaminen maahanmuuttajilta

"Öööh ööh öhöhöhöhöh, minä olen vahva aggressiivinen simpanssiuros, joka haluaa puolustaa reviiriään. Minulla on päässäni sininen PS-lippis. Ööäääööähähäh, meidän reviiri on vaarassa!! Nuo toiset simpanssit haluavat tulla tänne ja viedä meiltä reviirin! Minä en halua että meiltä viedään reviiri!! Se on minun reviiri!! Minun täytyy puolustaa minun reviiriä!! Minä otan kiven maasta ja hakkaan kivellä päähän muita simpansseja jotka yrittävät viedä minun reviirin!! Minun reviiri! Öhöhöh äähäähähh!

Repesin.

Vierailija
49/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi  sitten perskokkarehallituksen aikana ennätysmäärä tulijoita?  Persut  ei  ole  mitään pelastaneet  vaan päinvastoin,  porukkaa  lappaa  joka suunnasta Suomeen.

Muistakaa, muistakaa ne Satosen filippiiniläiset ja vietnamilaiset jotka persut hyväksyivät tänne palkkoja polkemaan.

Vierailija
50/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä, mitä muka ovat tehneet oikein.

Maahanmuuton kiristykset, palautusten helpotukset, rikollinen voi olla ensikertalainen vain kerran, ensihoitajien pahoinpitelystä kovemmat rangaistukset, leikkaukset (ei valitettavasti riitä vielä mihinkään, mutta kun Kok ja Rkp), pieni alennus tuloveroon

Miinuksia alv-kiristyksestä ja suojaosan poistosta

Vierailija
51/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin äänestän, koska ei ole vaihtoehtoja.

Vierailija
52/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut rakentavat tunnin junia kokoomuksen kanssa ja puhuvat tyhjää velkaantumisesta. En aio äänestää tällä kertaa.

Velkaantuminen piti pysäyttää ja Suomi piti pitää poissa EU:n tarkkailuluokalta ja leikkauksilla (joita ei pitänyt kohdentaa vähävaraisiin) piti luotaman 100 000 uutta työpaikkaa. Mitä valtionvarainministeri Purra saikaan aikaan?

Vierailija
53/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiomme äänestää PS, koska ne ei pilkkaa meitä boomereiksi ja eivätkä rieku priden seksikeinussa kuten SDP. 

Kuka demareista oli seksikeinussa? 

Vierailija
54/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä persuissa on niin hyvää että joku heitä pystyisi uudelleen äänestämään?

Vierailija
55/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat romahduttaneet valtion ja monen ihmisen talouden kokoomusta mielistellessään. Persuoikeusministeri haluaa pienentää korvaukset syyttömänä oikeuteen joutuneille tai jopa syyttömänä vankilassa istuneille. Persut myös nostavat maksuja, jos tavallinen kansalainen haluaa valittaa hallinto-oikeuksiin päättäjien mielivallasta. 

Persut eivät todellakaan ole tavallisen suomalaisen asialla eivätkä puolella.

Vierailija
56/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Lihavat homostelijat yhdynnässä lasten nähden. Sitä on pride ynnä muuta paskaa, jota vasut suoltaa. Hyi helevatan helevata!😝

Vierailija
57/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Eikä kirjoita vaalimainoksia tai puolueen ohjelmaa arabiaksi.

Vierailija
58/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni persuille = ääni kokoomukselle = valta EK:lle

Kokoomuksen kätyreitä koko sakki!

Vierailija
59/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa riittää aina tyhmiä ihmisiä persujen huijattaviksi. Puolue tietysti menettää paljon paikkoja, koska kannatus ei ole enää entisensä, mutta takiaispuolueena se kykenee jatkamaan huutelemalla ulkomaalaisista.

Vierailija
60/126 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat puheet!

Putler: Kolmen päivän operaatio.

Trump: Rauha vuorokaudessa. Meksikon muuri.

Persut: Euron bensa.

Muita "tositarinoita"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi