Keskustellaan astrologiasta
Pian Uranus ja Mars ovat konjuktiossa kaksosissa, miten ajattelet sen kanavoituvan?
Kommentit (759)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerimpiä on työkaverit jotka kyselee horoskooppimerkkiä. Sit ne tekee sen pohjalta tulkintoja. Voiko enempää kahlita ajattelua ja olla ennakko-olettamia? Ei kaikki mun horoskooppimerkkiset ole samanlaisia. Mä haluan että muodostan mielipiteen ihmisen olemuksen ja puheiden perusteella.
Korkeintaan auringonvalon määrä syntymäaikaan ja pikkuvauvana saattaa vaikuttaa.
Jos kysyisin työkaverilta syntymäaikaa, kysyisin sen minuuttitarkan ajan. Aurinkomerkillä pelkästään ei pitkälle pötkitä.
Hohhoijjaa. Siinä ei joku avaruudessa kiitävä kivenmurikka päätä, yrittääkö Naistenklinikan lääkäri vauvaa vielä alakautta vai pistääkö sektion päälle.
Tämä on totta, tarkka syntymäaikahan päätetään synnytyslääkärin toimesta, ei sitä mikään universumin ylientiteetti päätä.
Tarkoittaako tämä nyt että uuden ihmisen "elämän käsikirjoitus" ja luonne menee uusiksi sen mukaan käynnisteleekö lääkäri synnytystä lääkkeillä, meneekö sektioksi, kiskaistaanko imukupilla jne.jne.
Laskeutuuko astrologiauskovaisten mielestä sielu synnytyskanavassa rimpuilevaan vauvaan silloin kun päälaki näkyy, vaiko vasta kun varpaatkin ovat ulkona?
Uusi ihminen siellä kohdussa rimpuilee ja tulee ulos juuri silloin, kun on tarkoituskin. Äitikin on jo ennalta sovittu.
Et vastannut kysymykseen. MILLOIN tarkalleen sielu ominaisuuksineen ilmestyy ihmiseen, kun näillä minuuteilla tuntuu astrologiassa olevan niin suuri merkitys?
En minä ole mikään tietopankki. Yritä löytää vastaus googlaamalla.
Eli mistään et mitään tiedä mutta suu se vaan käy.
Oletko ollut synnytyksessä mukana? Ei siinä minuutteja kulu siihen, kun pää ja varpaat tulevat ulos. Sielu voi ihan hyvin olla jo matkassa mukana tai haahuilla katossa. Ihan miten vaan.
Se 8 minuutin välein syntyneitten astrologisten kaksosten kohtalo kyllä yhä kiinnostaa.
Olen ollut yhdessä synnytyksessä jossa ensin päivä lääkkeillä käynnisteltiin ja lopulta mentiin sektioon sillä kellonlyömällä kun kirurgilla oli sopiva aika.
Ja toisessa jossa kolmosia kiskottiin imukupilla miehissä päästä, kun ensin olivat jumittaneet rysässä pääsemättä ulos aikansa.
Todellakin synnytys voi helposti kestää 12-24h ainakin ja lopullisen ajan päättää IHMINEN, ei kohtalo.
mutta kirurgikaan ei voi päättää lopullista syntymäaikaa.
Sektio voidaan päättää kuukausia etukäteen niin, että se on klo 10.00.
niin, mutta ymmäräthän, se vauva ei välttämättä synny klo 10. Leikkauksissa voi tapahtua kaikenlaista yllättävää, jonka vuoksi koko sektio voidaan joutua siirtämään (jos se on mahdollista), tai sitten vaikka itse sektion aikana tapahtuujotain, jonka vuoksi pitää vähän viivästyttää vauvan ulosottamista. Näin ollen vauvan lopullisen syntymäajan määrä ihan muut tekijät kuin kirurgi tai kalenteriin merkattu aika
Uskovaisuus ja astrologiausko. Samasta ne pohjautuvat. Tarve uskoa, että itse on vain matkustaja laivassa, jota ohjaa joku muu. Vastuu poistuu samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan ole enää se merkki mikä luuli olevansa kun tuli Käärmeenkantaja.
Se on osa vaakaa ja osa skorpionia, ei itsenäinen kuvio.
Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
syvälle uskovaisuudellekin löyyy varmasti edustus astrologisila kartoilta
Jupiter jotenkin pääsee jyräämään liikaa, eikä Merkuriuksen loogista vaikutusta ole aspektin muodossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerimpiä on työkaverit jotka kyselee horoskooppimerkkiä. Sit ne tekee sen pohjalta tulkintoja. Voiko enempää kahlita ajattelua ja olla ennakko-olettamia? Ei kaikki mun horoskooppimerkkiset ole samanlaisia. Mä haluan että muodostan mielipiteen ihmisen olemuksen ja puheiden perusteella.
Korkeintaan auringonvalon määrä syntymäaikaan ja pikkuvauvana saattaa vaikuttaa.
Jos kysyisin työkaverilta syntymäaikaa, kysyisin sen minuuttitarkan ajan. Aurinkomerkillä pelkästään ei pitkälle pötkitä.
Hohhoijjaa. Siinä ei joku avaruudessa kiitävä kivenmurikka päätä, yrittääkö Naistenklinikan lääkäri vauvaa vielä alakautta vai pistääkö sektion päälle.
Tämä on totta, tarkka syntymäaikahan päätetään synnytyslääkärin toimesta, ei sitä mikään universumin ylientiteetti päätä.
Tarkoittaako tämä nyt että uuden ihmisen "elämän käsikirjoitus" ja luonne menee uusiksi sen mukaan käynnisteleekö lääkäri synnytystä lääkkeillä, meneekö sektioksi, kiskaistaanko imukupilla jne.jne.
Laskeutuuko astrologiauskovaisten mielestä sielu synnytyskanavassa rimpuilevaan vauvaan silloin kun päälaki näkyy, vaiko vasta kun varpaatkin ovat ulkona?
Uusi ihminen siellä kohdussa rimpuilee ja tulee ulos juuri silloin, kun on tarkoituskin. Äitikin on jo ennalta sovittu.
Et vastannut kysymykseen. MILLOIN tarkalleen sielu ominaisuuksineen ilmestyy ihmiseen, kun näillä minuuteilla tuntuu astrologiassa olevan niin suuri merkitys?
Oletko ollut synnytyksessä mukana? Ei siinä minuutteja kulu siihen, kun pää ja varpaat tulevat ulos. Sielu voi ihan hyvin olla jo matkassa mukana tai haahuilla katossa. Ihan miten vaan.
Se 8 minuutin välein syntyneitten astrologisten kaksosten kohtalo kyllä yhä kiinnostaa.
Olen ollut yhdessä synnytyksessä jossa ensin päivä lääkkeillä käynnisteltiin ja lopulta mentiin sektioon sillä kellonlyömällä kun kirurgilla oli sopiva aika.
Ja toisessa jossa kolmosia kiskottiin imukupilla miehissä päästä, kun ensin olivat jumittaneet rysässä pääsemättä ulos aikansa.
Todellakin synnytys voi helposti kestää 12-24h ainakin ja lopullisen ajan päättää IHMINEN, ei kohtalo.
niin, mutta ymmäräthän, se vauva ei välttämättä synny klo 10. Leikkauksissa voi tapahtua kaikenlaista yllättävää, jonka vuoksi koko sektio voidaan joutua siirtämään (jos se on mahdollista), tai sitten vaikka itse sektion aikana tapahtuujotain, jonka vuoksi pitää vähän viivästyttää vauvan ulosottamista. Näin ollen vauvan lopullisen syntymäajan määrä ihan muut tekijät kuin kirurgi tai kalenteriin merkattu aika
Joo, sattuma, jolla ei ole mitään merkitystä sen kannalta, millainen vauvasta tulee. Sen taas määrittää geenit, vanhemmat, kasvatus, muut perheolot, koulukokemukset, koulutus, elämän tapahtumat jne. Ei mitkään hit..n planeetat.
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisuus ja astrologiausko. Samasta ne pohjautuvat. Tarve uskoa, että itse on vain matkustaja laivassa, jota ohjaa joku muu. Vastuu poistuu samalla.
Enminä ainakaan usko astrologiaan. Minä vaan käytän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jupiter jotenkin pääsee jyräämään liikaa, eikä Merkuriuksen loogista vaikutusta ole aspektin muodossa?
Hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enminä ainakaan usko astrologiaan. Minä vaan käytän sitä.
Haha, hyvä vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ihan samoja ole. Vaikka Jumala tietää ennalta koko mun elämän, niin ihan itse olen valinnoistani vastuussa. Joskus rys...sössin asiat, joskus tulee onnistumisia, mutta itse vastaan seurauksista.
Ja asioita ei voi jättää "seuraavaan elämään jolloin synnyn kilpikonnaksi", vaan tilinteko on heti kuoleman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei astrologia ole uskonto, se on vain viestiväline. Ihminen on itse vastuussa omasta kartastaan. Uskovainen vastuuttaa jumalansa. Tiedeuskovainen käpertää itsensä.
Nää astrologiahörhöt ei sentään kuljeskele ympäriinsä käännyttämässä ihmisiä ja pelottelemassa helvetillä jos eivät heti usko suureen astrologiseen karttaan, kuten uskovaiset tekevät jeesuksensa kanssa. Että siinä mielessä pidän astrologiahörhöjä harmittomampina, kun antavat yleensä muiden olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole perehtynyt tuohon niin hyvin. Ajattelin itse myös Saturnusta , joka astrologiassa tulkitaan hyvin konservatiivisena ja tiukkaa energiana, joka tuo tiukat rajat toimintaan. Saman minä uskonnotkin yrittävät tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, sattuma, jolla ei ole mitään merkitystä sen kannalta, millainen vauvasta tulee. Sen taas määrittää geenit, vanhemmat, kasvatus, muut perheolot, koulukokemukset, koulutus, elämän tapahtumat jne. Ei mitkään hit..n planeetat.
Se on kuitenkin jännää, että ihminen on jo vauvana ihan omanlaisensa. Hän kohtaa tiettyjä asioita elämässään transiittien osoittamana. Näin olen nähnyt sukulaisteni karttoja seuraamalla.
Otetaan kaksi, jotka syntyvät tasan samalla hetkellä samassa sairaalassa.
Toisen äiti on narkomaani ja kumppani ja lapsen isä on väkivaltainen alkkis. Kotona jotenkin taaperoikä, välillä huostassa. Pienenä lasta kiusataan koko kouluaika tämän surkeista oloista. Ei ole kuka veis harrastuksiin eikä ois rahaakaan. On yksin kotona paljon. Koulu meneekin huonosti, vanhempia ei kiinnosta. Ja koulun jälkeen sekatöitä pätkittäin.
Toisella kaks rakastavaa, vakaata vanhempaa. Vauvamuskari, muskari, esikoulu. Ehkä musiikkiopisto, viuluhan ois kiva. Ootko tehnyt läksyt? Kyllä joo. Kiinnostaisko lähteä vaihto- oppilaaksi. Yes! Mikäs tiedekunta? Sitä rataa.
Kyllä pitää olla luupää, jos erilaisia elämiä rupeaa kuitenkin planeetoilla selittämään.
Vierailija kirjoitti:
Nää astrologiahörhöt ei sentään kuljeskele ympäriinsä käännyttämässä ihmisiä ja pelottelemassa helvetillä jos eivät heti usko suureen astrologiseen karttaan, kuten uskovaiset tekevät jeesuksensa kanssa. Että siinä mielessä pidän astrologiahörhöjä harmittomampina, kun antavat yleensä muiden olla.
uskovaisista helvetinpelottelijoista pääsee eroon helposti.
voit vaikka sanoa, että "sori vaan, mutta kun lordi voitti eroviisut niin helvetti jäätyi"
tai että "ah! kiitos kun muistutut satanistisen ryhmäni kokoontuminen sirtyikin tälle päivälle, sori, että en ehdi juttelemaan enempää".
tai vaikka: "jumala ottaa vastaan henkilökohtaisesti valitukset minusta ettei minun itseni tarvitse. Otathan yhteyttä jumalaan ja tee hänelle reklamaatio huonosti tehdystä luomistyöstä".
tai: "olen uudestisyntyntyt juudas: haluatko tosissasi kesustella kanssani".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole perehtynyt tuohon niin hyvin. Ajattelin itse myös Saturnusta , joka astrologiassa tulkitaan hyvin konservatiivisena ja tiukkaa energiana, joka tuo tiukat rajat toimintaan. Saman minä uskonnotkin yrittävät tuoda.
Saturnus yhdeksännessä tekee ateistin.
Transiittien osoittamana? Ota lääkkeesi. Vauvat on toki persoonia, joo. Ootko geeneistä kuullut? Aattele, ne on kaikki eri näköisiäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, eikös Saturnus ole se juutalaisten syntipukki? Mutta ketjussa esiintyneellä uskovaisella oli repertuaarissaan myös demonisuus, mikä minulle tuo mieleen jotain skorpionimaista.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan kaksi, jotka syntyvät tasan samalla hetkellä samassa sairaalassa.
Toisen äiti on narkomaani ja kumppani ja lapsen isä on väkivaltainen alkkis. Kotona jotenkin taaperoikä, välillä huostassa. Pienenä lasta kiusataan koko kouluaika tämän surkeista oloista. Ei ole kuka veis harrastuksiin eikä ois rahaakaan. On yksin kotona paljon. Koulu meneekin huonosti, vanhempia ei kiinnosta. Ja koulun jälkeen sekatöitä pätkittäin.
Toisella kaks rakastavaa, vakaata vanhempaa. Vauvamuskari, muskari, esikoulu. Ehkä musiikkiopisto, viuluhan ois kiva. Ootko tehnyt läksyt? Kyllä joo. Kiinnostaisko lähteä vaihto- oppilaaksi. Yes! Mikäs tiedekunta? Sitä rataa.
Kyllä pitää olla luupää, jos erilaisia elämiä rupeaa kuitenkin planeetoilla selittämään.
Ei tuo ole hyvä esimerkki. Otat nuo ihan omasta päästäsi ilman, että edes karttaa tuot esille. Sinun pitäisi esitellä kaksi oikeaa ihmistä, jotka ovat syntyneet samaan aikaan. Vaikka ne kaksi 8 minuutin välein syntynyttä ystävystä, joista eilen ketjussa kerrottiin.
Uskovaisuus on muuten kokemassa jonkinlaista renesanssia suomessa. nuoret menevät rippileriille mieluummin jonkun herätysliikkeen järjestämään (tunnustuksellisen uskon leireihin) kuin normaalhin ev-lut leireihin.