Ex-miesystäväni piti tärkeänä naisen ulkonäköä.
Arvosteli minua, kun käytin silmälaseja. Sanoi, että ne rumentavat ulkonäköäni.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pelkät lasit oli syynä.
130kg mursu lasit päässä ei ole kaunis näky. Varsinkaan jos on sammunut mattotelineelle.
Jokainen nainen pitää ulkonäköä tärkeänä. Varsinkin omaansa.
Näitä miehiä riittää. Huono itsetunto jota kompensoivat kauniilla tyttöystävällä. Usein miehellä on myös pieni muna. Ja keskinkertaiset aivot.
Mun mielestä nuo nyt niin trendikkäät lasit naisilla rumentavat ihan jokaista. Olen nainen enkä ymmärrä miksi pitää olla niin järkky malli laseissa. Viimeksi kun valitsin uusia kehysmalleja, mieheni oli mukana ja kokeilin ihan piruuttani trendikkäitä malleja. Mies sanoi että näytän niiden kanssa ihan järkyttävältä. Olin samaa mieltä. Valitsin muunlaiset. Naiselta kun olis kysynyt niin vastaus olis ollut että hyvännäköiset:) En koskaan kysy toiselta naiselta sopiiko joku minulle. Vastaus on aina epäluotettava.
No paras syy on se että ehkä ne oli vaan rumat lasit. Niitähän on miljoonia erilaisia ja nyt kävi todella huono tuuri.
Minä tykkään laseistani. Jos jotakuta miestä häiritsee, se on väärä mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniista miehistä tulee aiemmin rumia.
Kyllä se niin on, että mies vanhenee kuin viini ja nainen kuin maito. Hyh!
Milloin viimeksi olet katsonut peiliin.
Hyvä että on exä pääsit pässistä eroon!
Minua ei haitta, vaikka nainen käyttäisi silmälaseja, mutta en pidä naisesta, joka leikkauttaa tukkansa lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Pinnallisen miehen kanssa ei pidä mennä avioon. Kun nainen vanhenee, niin mies alkaa huomautella iän mukana tuomista muutoksista esim. rypyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnallisen miehen kanssa ei pidä mennä avioon. Kun nainen vanhenee, niin mies alkaa huomautella iän mukana tuomista muutoksista esim. rypyistä.
Kyllä. Vaikka itse näyttäisi vanhalle ja kulahtaneelle.
Sisäinen kauneus on sekä naisessa että miehessä tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pelkät lasit oli syynä.
130kg mursu lasit päässä ei ole kaunis näky. Varsinkaan jos on sammunut mattotelineelle.
Mursu on suuri merinisäkäs, joka elää Arktiksella. Se uiskentelee räpylöidensä avulla, käyttää pitkiä torahampaita ja syö simpukoita ja planktonia. Ihminen taas on kahdella jalalla kulkeva kädellinen. Ehkä nyt ymmärrät näidenkin eron.
Kauniista miehistä tulee aiemmin rumia.