Ihanasti tulee robotti ovelle ruokatarvikkeet mukanaan. Säälin ihmisiä jotka käy vuonna 2026 itse kaupassa.
Kommentit (30)
Ei tule kotiovelle robotti, kun se ei osaa avata rapun ovea eikä käyttää hissiä. Mutta onneksi jalat toimii ja kauppaan on vain parisataa metriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsen mielummin itse tuoteyksilöt, joita syön ja käytän ruuanlaittoon. Haen ja valikoin ne ihan itse kaupan valikoimasta, tai jopa suoraan tuottajalta tilaisuuden tullen.
...kaupassa ei olr tuottajia...
Lukemisen ymmärtäminen ja kirjoitustaito ei tarttunut koulussa🤔
Tiedätkö ap, kun mä nimenomaan haluanitse puristella niitä hedelmä- ja vihannestiskin tuotteita. Toivottavasti ne sitten päätyvät sinun tilauksesi keräilyyn.
Säälin ihmisiä jotka jaksaa trollata netissä kokopäivän ja jokapäivä
Kohta tuo kaljaakin.
Naapurin Seppo on luvannut antaa 10 kaljaa, aina kun annan peppua
-Niklas 19v
Haluan itse valikoida Perunat. Tomaatit ja muut tuotteet. Katson myös tuotteiden päiväykset.
Ei muuten tule alaovelle. Tiedän muutamien henkilöiden tekemien testausten perusteella, että näin on. :) Voisin käyttää robottikuljetuksia, mutta kun ne eivät toimi kannaltani tarpeeksi tarkasti, käytän perinteisiä kuljetuksia.
Tykkään käydä kaupassa. Saan itse valkata mitkä kasvikset haluan. Näen tarjoukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään lähteä helteellä raahaamaan painavia kauppakasseja tai muutenkaan. Hyvin pysyy terveenäkin, kun ei mene sairaiden keskelle.
Oletko niin köyhä, ettei ole varaa omaan autoon?
on luksusta itse valita kalat lihat irtotiskistä- myös muitakin tuotteita. joitakin muita perustaloustarvikkeita voi tilata muilla kotiinkuljetuksilla, kuten ryynit,pastat, kahvit, jauhot, makeiset, hillot, pähkinät, säilykkeet, taloustarvikkeet, juomat jne.
raakatiski ja oma kotiinkuljetus kylmäketjussa on itselle tärkeää ja kuumia tuotteita- kuten valmiiksi grillautut broilerit, k.koivet- voi valita just mistä pitää.
toi robotti- ei nyt ihan lähiaikoina- mutta sillä varauksella, että jokin tuote on loppunut kotona- tai hitsinpimpula---se unohtui ostaa.
no jokaiselle jotain.