Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanasti tulee robotti ovelle ruokatarvikkeet mukanaan. Säälin ihmisiä jotka käy vuonna 2026 itse kaupassa.

Vierailija
01.07.2026 |

Säälin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luksusta itse valita kalat lihat irtotiskistä- myös muitakin tuotteita.  joitakin muita perustaloustarvikkeita voi tilata  muilla kotiinkuljetuksilla,  kuten ryynit,pastat, kahvit, jauhot, makeiset, hillot, pähkinät, säilykkeet, taloustarvikkeet, juomat jne.

raakatiski ja oma kotiinkuljetus kylmäketjussa on itselle tärkeää ja kuumia tuotteita- kuten valmiiksi grillautut broilerit, k.koivet-  voi valita  just mistä pitää.

toi robotti- ei nyt ihan lähiaikoina- mutta sillä varauksella, että jokin  tuote on  loppunut kotona- tai hitsinpimpula---se unohtui ostaa.

no jokaiselle jotain.

Vierailija
22/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kotiovelle robotti, kun se ei osaa avata rapun ovea eikä käyttää hissiä. Mutta onneksi jalat toimii ja kauppaan on vain parisataa metriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsen mielummin itse tuoteyksilöt, joita syön ja käytän ruuanlaittoon. Haen ja valikoin ne ihan itse kaupan valikoimasta, tai jopa suoraan tuottajalta tilaisuuden tullen.

...kaupassa ei olr tuottajia...

Lukemisen ymmärtäminen ja kirjoitustaito ei tarttunut koulussa🤔

Vierailija
24/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap, kun mä nimenomaan haluanitse puristella niitä hedelmä- ja vihannestiskin tuotteita. Toivottavasti ne sitten päätyvät sinun tilauksesi keräilyyn.

Vierailija
25/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ihmisiä jotka jaksaa trollata netissä kokopäivän ja jokapäivä

Vierailija
26/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tuo kaljaakin.

Naapurin Seppo on luvannut antaa 10 kaljaa, aina kun annan peppua

-Niklas 19v

Vierailija
27/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan itse valikoida Perunat. Tomaatit ja muut tuotteet. Katson myös tuotteiden päiväykset.

Vierailija
28/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten tule alaovelle. Tiedän muutamien henkilöiden tekemien testausten perusteella, että näin on. :) Voisin käyttää robottikuljetuksia, mutta kun ne eivät toimi kannaltani tarpeeksi tarkasti, käytän perinteisiä kuljetuksia.

Vierailija
29/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä kaupassa. Saan itse valkata mitkä kasvikset haluan. Näen tarjoukset.

Vierailija
30/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään lähteä helteellä raahaamaan painavia kauppakasseja tai muutenkaan. Hyvin pysyy terveenäkin, kun ei mene sairaiden keskelle.

Oletko niin köyhä, ettei ole varaa omaan autoon? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä