Päästättekö miehenne reissuun ns.kassit täynnä?
Eli mies lähdössä poikien viikonloppu reissuun, niin huolehditteko ennen lähtöä että voi olla kevein mielin ja mitä kotoa saa, ei muualta tarvitse hakea? :) en tarkoita että poikien reissut on pettämistä varten, mutta näin ajatuksena voihan mies hoidella naisensa huolella ennen tyttöjen reissua. :)
Kommentit (23)
En tiedä olenko poikkeus mutta minun kaveripiirissäni arvon kun yössä käydään ryyppäämässä niin arvon siellä kukaan lähtee jonkun toisen naisen matkan.
En koskaan päästä miestäni kuin korkeintaan päiväksi jonnekin ja silloin tyhjennän sen niin perusteellisesti, että se ei enää pysty ja anelee minua lopettamaan.
Silloin tiedän ettei se pysty pariin päivään panemaan ketään.
Miehenä sekä reissaajana voin kertoa , että se fyysinen kassien tyhjennys ei ole se liima mikä pitää l yhdessä tai estää pettämisen.
Itse nautin aina lempiä ennen reissuun lähtöä ja mielelläni heti sen jälkeen. Yleensä pyydän rouvaa valmistautumaan lempimiseen ,kun olen tulossa.
Kassien tyhjänä tai täytenä olemisella ei ole mitään tekemistä itselleni. Enemmän se on emotionaalinen rakkauden osoitus ikävästä, halusta ja jne, Se on normaalia parisuhdetta. Olet lähdössä reissuun ja naitte oikein kunnolla :)Kiva nuuskutella reissussa rouvan tuoksuja vaatteesta ja hajuvedestä. Itse olen , jopa niin nasty ,että sormeilen rouvaani ja en pese sormiani sen jälkeen. Kiihottavaa nuuskutella vaimon kiiman tuoksua sormista vielä reissussa:)
Nää kassit jutut kertoo suhteen epävarmuudesta ja tod.näk olette aika nuoria.
Ei sillä ole mitään merkitystä onko kassit kotoa lähtiessä täydet vai tyhjät, samalla tavalla vieras pillu kiehtoo jos on kiehtoakseen. Tai ei kiehdo jos ei. Useimmiten emotionaaliset, fyysiset tai molemmat tarpeet on täytetty huonosti kun joku päätyy vieraissa käymään ja se on yksinomaan sen vika joka on toisen tarpeita jättänyt täyttämättä. Täysin oikeutettua toimintaa. Kovimmat panomiehet panee kotona ennen reissua ja heti kotiin tultua vaimoaan jotta tämä kuvittelisi ettei ukko ole rietastellut muiden kanssa. Elämä rankaisee reilulla kädellä niin laadullisia kuin määrällisiäkin pihtariakkoja.
Aika köykäinen suhde on, jos sen jatkuvuus on kiinni siitä paljonko siemennestettä on eturauhaseen kertynyt matkaillessa.
Niinhän se vaimo luulee pitävänsä minut uskollisena. Varsinkin yhteiset työmatkat kollegarouvan kanssa ovat hyvin kiihkeitä ja romanttisia.
En päästä. Huolehdin ettei tippaakaan ole jäljellä. Usein niin että ensin saa laueta sisään ja sitten suullisesti loput sellaisella lypsytekniikalla. Ei sen tuon jälkeen tee ollenkaan mieli 3 vuorokauteen.
Kassit täyttyy pian. Niin tyhjiksi niitä ei saa että jos on nuorta seksikästä naista tarjolla niin kyllä lähtee.
Nuorena kokemattomana poikamiehenä ajaudun suhteeseen vanhemman työtoverirouvan kanssa. Hänen korkea ikänsä (noin 30 v.) arvelutti, samoin avioliitto (pian ero) ja lapset. Jostain kumman syystä muutamat yhteiset matkatkin onnistuivat. Usein hän oli niiden alussa yllättävän märkä ja erikoisen innokas. Asiasta ei kehdannut kysyä ja vasta myöhemmin mietin, oliko aviomies yrittänyt rokottaa lähtiessä vieraita intohimoja vastaan? Sittemmin omalla rouvalla oli paljon työmatkoja ja mietin, mitä siellä tapahtuu ja voinko jotenkin vaikuttaa?
Entäpä jos tylsä avioseksi ennen lähtöä altistaakin vieraaseen intohimoon?
No osittain tämä ketju karkasi just niille raiteille kun arvelinkin. Mutta koitan selkeyttää hieman, että itsellä huomattavasti parempi mieli lähteä reissuun, kun puoliso hoidellut ennen lähtöä paineet pois ja sama toisin päin. Tuo yllä mainittu vain semmonen sanonta.
Ainahan kasseissa pitää olla vähän tilaa tuliaisille.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se vaimo luulee pitävänsä minut uskollisena. Varsinkin yhteiset työmatkat kollegarouvan kanssa ovat hyvin kiihkeitä ja romanttisia.
Miksi pitää pettää?
Ilmeisesti kotona kuitenkin on riittämiin seksiä joten sekään ei ole syy?
Itse en pystyisi olemaan noin moraaliton kun on hyvä vaimo ja seksiäkin joka päivä.
Mitään parempaa en ulkopuolelta saa mitä kotoa ei saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää pettää?
Itse en pystyisi olemaan noin moraaliton kun on hyvä vaimo ja seksiäkin joka päivä.
Jotkut ihmiset vaan on aivan mulkkuja, kykenemättömiä empatiaan. Heille ei varmaan mikään oikein merkitse mitään, eli loppujen lopuksi ihmisenä olo on varmaan hieman laimeaa.
Vaimo on päästänyt useammankin kerran reissuun kassit aivan täynnä. Ja kyllä. Kyllä olen tyhjännyt ne hieromoissa yms. Risteilyllä yhden kivan naiskollegan avustamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää pettää?
Jotkut ihmiset vaan on aivan mulkkuja, kykenemättömiä empatiaan. Heille ei varmaan mikään oikein merkitse mitään, eli loppujen lopuksi ihmisenä olo on varmaan hieman laimeaa.
Voisin kuvitella että tuossa tilanteessa puoliso on vain hyödyke.
Ei siinä paljon toisen tunteita ajatella kun vieraissa juostaan. Tollaisille toivoisin että napsahtaa tauti ja jää kiinni tekosistaan, kerran ei ole munaa ottaa eroa ennen juoksentelua.
Miten tyhjäätte, vipraatteko niin kauan että näätte että enää ei heru?
Kyllä AP on oikeassa ei tyhjillä kasseilla ole intoa nussia työkaveria ellei se nyt sitten ota suihin
Vierailija kirjoitti:
En koskaan päästä miestäni kuin korkeintaan päiväksi jonnekin ja silloin tyhjennän sen niin perusteellisesti, että se ei enää pysty ja anelee minua lopettamaan.
Silloin tiedän ettei se pysty pariin päivään panemaan ketään.
Kyllä kyllä Pena.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko poikkeus mutta minun kaveripiirissäni arvon kun yössä käydään ryyppäämässä niin arvon siellä kukaan lähtee jonkun toisen naisen matkan.
Et ole poikkeus. Suurin osa ihmisistä on ihan rehellisiä ja uskollisia. Nämä petolliset vain yrittävät normalisoida omaa touhuaan jankuttamalla täällä. Kai siellä joku omatunnon poikanen on.
Ei harrasteta tyttöjen eikä poikien reissuja.
Seksiä harrastetaan kun molempia himottaa, mutta olen ainakin itse lähtenyt ystävän luokse kaupunkiin vklop kun mies oli kiireinen ja meillä eri unirytmit sillä hetkellä jne eli lähdin turhautuneena
Ei pettämiset siitä riipu vaan ihmisen omasta arvomaailmasta ja mahdollisista heikkouksista. En ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja tai satunnaisseksiä edes sinkkuna ja miehellä sama, hän siitä ensin avautuikin miten ollut hankalaa kun kaivannut seuraa vuosien varrella, mutta ei osaa vieraan kanssa mennä sänkyyn. Että kun ei ole aiemmin kuin kerran löytynyt suhteeseen asti sopivaa ja moni seksisuhteeseen sopiva ja sellaista kuulemma hakeva nainen taas ei olisi halunnut millään käydä testeissä tai puhua seksistä suoraan vaan vaikutti kuulemma melko epätasapainoisilta jne.
Mutta jos yleensä ihminen panee hetken mielijohteesta ventovierasta ja seksisuhteita on ollut paljon ja uskollisuus päivästä ja pillun/pallien pakotuksesta kiinni niin ... En tiedä, eikö avoin suhde molemmin puolin olisi silloin hyvä? Koska johan siinä saa jonkun flunssan ja työkeikankin aikana estää itseään hyppäämästä sänkyyn muiden kanssa.