Yritysten on vaikea saada feissareita, missä työttömät?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meen heti kun saan asiallisen tuntipalkan.
Älä ole ahne. Työ miehen kunnia.
Ummehtunut asenne, emme tarvitse surkeita paskatyötä.
Ette ehkä nyt, kun tuet ovat vielä liian korkeat.
Katsotaan sitten kun sinä pääset työttömäksi tukia nauttimaan. Kyllä sinutkin voidaan korvata, et ole kummoinen.
Itse asiassa olen loistava huippuyksilö.
Kevytyrittäjämalli. Eli olet itse vastuussa tuloksestasi, mistään ei tiedä saatko rahaa 0e vai 4000e/kk. Sillä feissariyrityksellä ei ole mitään velvollisuutta "ostaa palveluasi" jos meneekin paskasti. Ja silti menetät työttömyyspäivärahat ja muut työttömän etuudet. Ihan vain että voit tehdä työtä, jossa kaikki vihaavat sinua. Tämä sopisi hyvin vaikkapa opiskelijalle tai nuorelle, mutta ei kaltaiselleni perheelliselle, jolla on lapsia ruokittavana.
Ei kiitos.
Noin kaksi (2) € / tunti ei houkuttele siirtymään pantillisten pullojen sekä tölkkien keräilystä ja ruuan dyykkaamisesta huonompiin tienisteihin.
Menkööt porvaripersut ja muut fasistit itse.
Eksäni teki feissarihommaa nuorena (tästä on jo yli 10v aikaa). Vihoviimeistä työtä, puhelinmyynnin lisäksi. Se firma (suuri hyväntekeväisyysjärjestö...) potkaisi heti pihalle jos ei tehnyt viikossa tarpeeksi sopimuksia. Siinä työssä pärjäsi vain ne, jotka olivat valmiita hyväksikäyttämään muistisairaita mummoja. Eksäni teki 3vko töitä ja sai potkut, koska oli kaksi perättäistä sopimuksia nolla-päiviä. Niitä firmoja ei kiinnosta pätkän vertaa feissarinsa, ovat koiraakin alhaisemmassa asemassa.
Ulkomaalaisia näkee paljon ns. paskatöissä, etenkin pk-seudulla. Kenties muissakin suuremmissa kaupungeissa. Pitäisikö kantisten ryhdistäytyä?