Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! Hyvä minä! Ikivanhat farkut mahtuu päälle!

Vierailija
01.10.2008 |

Olen laihtunut sen verran että sellaiset housut mitkä ei ole mahtunut päälle yli 5 vuoteen menee jo. Urakka on vielä edessä, noin 30 kg. Mutta ensimmäiset 12 kg on jo lähtenyt, 2 kuukauteen!

Hyvä minä, minä onnistun, minä teen sen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäs munkin jostain aloittaa mutta ei vaan jaksa.

Vierailija
2/3 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Painonvartijoissa tällä hetkellä ja 1 kuukaudessa lähtenyt 4,5 kg. Edessä olisi vielä sellaset 10-12kg...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain syömällä 5 pientä terveellistä ateriaa päivässä. Herkuttelen myös välillä eikä se ole tahtia haitannut. Joskus syön pizzaa päivälliseksi ja joskus ranskalaisia iltapalaksi. Mutta tottakai yritän välttää tuollaisia kun tavoitteena olisi ihan oikeasti syödä kevyesti ja terveellisesti.

Juon vettä paljon ja liikun että aineenvaihdunta pysyy vilkkaana. Liikkuminen ei ole tällä hetkellä sen kummempaa kuin vaunujen kanssa menoa.

Paino tippuu koko ajan, noin 500-900 gr viikkoon. Ensimmäisenä kuukautena lähti 8 kiloa. Toivottavasti kohta tasottuu tuohon 500 gr viikkovauhtiin että nahka kerkeää mukaan, ei ole hyväksi liiankaan nopeasti laihtua.

Mulla painoa yli yli 100 niin aika nopsaan lähtee, sinulla ei niin suuresta ylipainosta ole kyse niin hitaammin putoaa. Mutta varmasti!

Onnea ja tsemppiä urakkaasi, onnistut kyllä!

AP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan