Ethän työnny lastenrattaiden kanssa ravintolaan lounasaikaan
Anna työssäkäyville lounasrauha. Ne sinun mammatapaamisesi voi järjestää vaikka kotona, tai mennä ravintolaan iltapäivällä kun on hiljaista.
Kommentit (111)
Ja taas. Ihan kuin uliuli muka kävisi töissä.
Miten tämä suhun vaikuttaa? Ethän sä käy töissä.
Mikset hae raikasta salaattia kaupasta ja syö sitä puiston penkillä?
Duunarilla ei ole aikaa kuin 30min syödä ja siinä kun äippä arpoo vaunujen kanssa niin aikaa menee hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Etkö mitään muuta cancelointirepliikkiä keksinyt? Yritäs nyt edes.
Liian pitkä tauko, jos johonkin ravintolaan ehtii 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä maailma niin toimi että toiset vain kiltisti kääntävät toisen posken ja väistyvät kun toiset perseilevät. Olet varmaan niitä jotka möykkäävät kerrostalossa ja käskevät muiden hommata korvatulpat tai muuttamaan muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla olisi elämässä jotain sisältöä, kuten vaikkapa nyt se työ, en oikein usko, että ehtisit tällä intensiteetillä valittamaan vauvapalstalla lastenrattaista lounasravintoloissa ja eläkeläisistä apteekissa.
Tiiäkkö tuun ihan tän aloituksen inspiroimana vielä useammin, nyt jo aina muutaman kerran viikossa teitä ilahduttamassa! Meitä on usein vielä melkein 10 vaunujen kanssa 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä maailma niin toimi että toiset vain kiltisti kääntävät toisen posken ja väistyvät kun toiset perseilevät. Olet varmaan niitä jotka möykkäävät kerrostalossa ja käskevät muiden hommata korvatulpat tai muuttamaan muualle.
Tässä on nyt kuitenkin se, että ravintolaan meneminen ei ole hyökkäys tai loukkaus. Jos sinua ahdistavat muut ravintolan asiakkaat, ongelma on sinussa. Et voi olettaa, että muut paapovat sinua niin kuin lasta.
Ei, en työnny (eikä kyllä ole lapsiakaan), mutta ei minua muut asiakkaat häiritse vaikka tulisivat rattaiden tai vaikka pyörätuolin kanssa lounaalle.
Vierailija kirjoitti:
Tiiäkkö tuun ihan tän aloituksen inspiroimana vielä useammin, nyt jo aina muutaman kerran viikossa teitä ilahduttamassa! Meitä on usein vielä melkein 10 vaunujen kanssa 😍
Hyvä suunnitelma! Minä en enää enää voi, kun lapset ovat jo isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla olisi elämässä jotain sisältöä, kuten vaikkapa nyt se työ, en oikein usko, että ehtisit tällä intensiteetillä valittamaan vauvapalstalla lastenrattaista lounasravintoloissa ja eläkeläisistä apteekissa.
Sinä voit uskoa ja uskotella itsellesi mitä haluat. Mites ne sinun uskomuksesi omasta elämästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Duunarilla ei ole aikaa kuin 30min syödä ja siinä kun äippä arpoo vaunujen kanssa niin aikaa menee hukkaan.
Liukuvan työajan ruokatauko on yleensä puolesta tunnista puoleentoista tuntiin, eli mitä sinä sönkötät?
Sen ymmärtää, että vauva huutaa, mutta se, että huonosti kasvatetut lapset huutaa...
Ethän tule lounasaikaan myöskään suurten kantamusten, kuten matkalaukkujen kanssa syömään. Vievät myöa turhaa tilaa, ja aika yleinen ilmiö.
Lounaspaikkoihin ja muuallekin pitäisi saada se vaunuparkki. Ärsyttähään nuo vaunut aika monessa paikassa, varsinkin pienissä kaupoissa ja ahtaissa lounaspaikoissa.
Helpointa olisi kieltää lastenrattaiden ja turvaistuinten tuonti ravintolaan kokonaan. Se ei syrjisi ketään mutta käytännössä poistaisi ongelman.
Mutta kun minä minä ja minun maailman uniikein ja ihmeellisin tauteja levittävä räkälinko ja haarahedelmäni.
Sarjassamme jokapäiväiset valitusketjumme.