Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö ihmisistä vai oletko mieluummin yksin?

Vierailija
30.06.2026 |

Yksin . Ehdottomasti.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina viihtynyt erittäin hyvin yksin. Nyt olen viime kuukaudet ollut ihan tarkoituksellisesti yksin, koska sain tarpeekseni pahanpuhmisesta ja selän takana puhumisesta siinä porukassa, missä olin. Ja koska viihdyn hyvin yksin, yksinolo on onnistunut hyvin. En kaipaa pahaa länksyttävien sitruunanaamojen seuraan takaisin. Olen itse asiassa ajetellut, etten koskaan enää palaa siihen seuraan takaisin, koska sama pahansuopuus on alkanut aina uudelleen, kun olen luullut, että se vihdoinkin loppuu. Nyt alan jo uskoa, ettei koira pääse karvoistaan. Toivon löytäväni uusia ja uudenlaisia ihmisiä, joiden kanssa jaksaa olla.

Vierailija
22/30 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin mielummin, yksin ollesa voin syödä raa'an kananmunan ilman sitä että joku narsisti on vain toteamassa, mitä teen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ehdottomasti.

Vierailija
24/30 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Saa piereskellä, kun pierettää

Vierailija
25/30 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin. Saa piereskellä, kun pierettää

Aika kura kommentti

Vierailija
26/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän ihmisistä mutta nykyään viihdyn hyvin yksinkin. Joka viikko joku käy kylässä, kaveri, molemmat pojat kun ehtivät, nyt on nuorempi tämän viikon kylässä.

Vierailija
27/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma seura paras seura.

Vierailija
28/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina hiukkasen yksinäinen susi. Olen naimisissa, mutta miehen kanssa, joka ymmärtää, että tarvitsemme molemmat omaa tilaa. Siksi liitto on kestänytkin jo melkein 20 vuotta. Matkustan paljon yksin ja toisinaan puolison kanssa. Niin on hyvä. Pidän suhteita yllä vain yhteen lähempään sisarukseen. Muutama hyvä ystävä on. Töissä saan ihan tarpeeksi olla ihmisten kanssa tekemisissä. Toisinaan tämäkin tuntuu melko raskaalta. Helpottaa, kun saa painaa työpaikan oven kiinni tai jäädä vapaalle. Kun muutin takaisin pääkaupunkiseudulle, tunsin suurta helpotusta jättää pikkukaupunki taakse ja sen ahtaat ihmissuhdeympyrät. Tunnen lähinnä ahdistusta kun ajattelenkin aikaa jonka siellä tuhlasin.

Vierailija
29/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama. no sun kanssa vois kerran viikossa vaihtaa jutun tynkää.

ps muuten äänihuulet kaipaa treeniä- lue vaikka kirjaa  ääneen.

Vierailija
30/30 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn pääosin yksin, mutta välillä haluan tavata luoettavan ystävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi