Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me erottiin alkuvuodesta

Vierailija
30.06.2026 |

Miehellä kuulemma uus nainen. Laittelee whatsappissa mulle videolinkkejä ja kyselee kuulumisia. En oikein tiedä miten reagoida. Olenko vastaamatta vai vastaanko. Mulla tunteet vielä pinnassa eli en pysty vielä jos koskaan olemaan ystävä. Oltiin 28v yhessä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa. Tsemppiä sulle

Vierailija
2/6 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa, miehet on tuollaisia. Itse myös loppuvuodesta eronnut ja pelkään ihan hulluna, että törmään eksään jossain. Onneksi ei kyllä viestittele mitään. Sen tosin kertoi, että uusi nainen löytyi 2 vko kuluttua erosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastaa ja kerro tuota hänelle? Että et ainakaan tässä kohtaa pysty ystävyyteen. Minusta on jotenkin lapsellista olla vastaamatta mitään, kai sinulma kuitenkin sormet toimii kun tännekin kirjoitat. Tsemppiä erosta selviämiseen! 

Vierailija
4/6 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Tahtoo pitää hauskaa sun kustannuksella.

5/6 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhteisiä lapsia? Jos ei ja lusikoiden jako on jo tehty niin ei sinun tarvitse reagoida noihin mitenkään. Itsellä ero 2.5 vuotta sitten niinikään yli 25 vuotta kestäneestä suhteesta (puoliso jätti toisen miehen vuoksi). Puoli vuotta on vasta lyhyt aika pitkän suhteen jälkeen päästä tasapainoon.

Kerro eksälle että haluat olla rauhassa toistaiseksi ja että laitat kyllä viestiä jos siltä myöhemmin tuntuu.

M60+

Vierailija
6/6 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä taas sanoi mulle, ettei halua, että viestittelen mitään, eikä halua kuulla minusta enää koskaan. Vaikka itse jätti yli 20 vuoden suhteesta. En tiedä,  miten tästä voi ikinä toipua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi