Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia
Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”
Kommentit (1233)
Mites kun Helena itse oikeudessa myönsi, että kyse on pelkästään rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on saanut avioehtomiljoonan aikoja sitten.
Helena sai vain pienen osan oikeutetusta summasta. Kyllä Mikolla olisi ollut antaa enemmän.
Kaiken sai.
No Mikko lupasi miljoonan ja sen Jelena sai. Loiselle ei riittänyt.
Jelena itse sopi ennen liittoa avioehdosta, joka sitten toteutuikin sopimuksen mukaan.
Oikeutettu summa oli se mikä oli sovittu eli 1,1 milj.
Vierailija kirjoitti:
Oikeutettu summa oli se mikä oli sovittu eli 1,1 milj.
Ja kaiken on saanut.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tästäkään väitteestä luotettavaa lähdettä. Seiska, il tai is ei näitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Jelena itse sopi ennen liittoa avioehdosta, joka sitten toteutuikin sopimuksen mukaan.
Helena on toistuvasti sanonut että koivun klaani painosti häntä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myönsi oikeudessa 2023 eråttä valehteli koko jutun.
Ja ilman avioehtoahan hän ei olisi saanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Puolet omaisuudeta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tästäkään väitteestä luotettavaa lähdettä. Seiska, il tai is ei näitä ole.
Turun kärjäoikeuden päätös huoltajuuskiistassa. Voit tilata sen kansliasta ja lukea itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanonut myös, että häntä ei ole painostettu, se löytyy oikeuden papereista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole töitä, kun täällä jaksatte aamusta iltaan " ränttäillä " ? 🤭
Ei. Ollaan lomilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet omaisuudeta
Ei. Minnesotassa vain se avioliiton aikana hankittu omaisuus jaetaan. Sitä ei ollut, koska kaikki meni Helenan poikkeuksellisen korkeaan elintasoon.
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin, hän olisi saanut puolet nollasta eurosta, koska Mikon omaisuus ei kasvanut avioliiton aikana.
Ig hiljainen. Toivotaan että mamma on tullut Eestistä paikalle. Viinit kaadettu viemäriin ja otettu lääkkeet. Tuli kyllä edellisissä ig vuodatuksissa yliitettyä kaikki rajat.
Hammaslääkäri nimeltä mainiten.oikeuden käsittely väitti lahjotuksi. Todistajan suoja,pommitti todistajaa viestein. Asianajajat nähtävästi myös omansa olivat toimineet lain vastaisesti.
Selkeä mieleterveydenogelma. Mikä lie oikea diaknoosi.
Vanhemmat kannatellet aina,nyt aika pistää tiukempaa keskustelua. Rajaton teinkäytös ei käy 40v aikuiselle.
Tuomari nyt valitettavasti harkitsi väärin,vatoin selkeitä näyttöjä.
Helena ei kykene huolehtimaan lapsista. Vain rajatut tapaamiset jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet omaisuudeta
Väärin. Minnesotan lain mukaan vähemmän kuin avioehdon kautta. Ota asioista selvää.
Helena sai koko summan, mutta tuhlasi sen. Mikon ei tietenkään pitänyt rahoittaa Helenan luksuselämää avioeron hakemisen jälkeen.