Mies haluaa kanssani lapsen
Mies siis haluaa käyttää kehoani itsekkäisiin tarkoituksiinsa. Hän haluaa, että saan pahat terveysongelmat ja kuolen synnytykseen.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ei minua hävetä. Olen syytön olemassaolooni.
Olen kyllä antinatalisti ja vahvasti sitä mieltä, että naisten tulisi kieltäytyä lisääntymisestä.
- ap
Oletpas. Ja ainahan voit lakata olemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette siis harrasta lainkaan seksiä?
Oletko kuullut ehkäisystä?
Kumpikin käyttää silloin toisen kehoa omiin itsekkäisiin tarkoituksiinsa, joten oletan rtteivät he harrasta seksiä
Höpö höpö. Se seksi, jota 99% miehistä tarjoaa, on täysin itsekästä nylkytystä, josta ei ole naiselle mitään iloa. Siksi me emme enää halua seksiä teidän kanssanne. Te ette viitsi edes ehkäistä, joten ihan v i t u n huono diili naiselle.
Lopeta ensinnä oma nautiskelu ja seksin harrastaminen. Älä enää hyväksikäytä miestäsi
Kylläpäs mammoilla menee tunteisiin kun joku nainen ei haluakaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä nainen käyttää samalla hyväksi miehensä kehoa. Se menee tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo mies kyllä ole vastustellut yhtään. Päinvastoin, tekee aktiivisesti aloitteita jne.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ensinnä oma nautiskelu ja seksin harrastaminen. Älä enää hyväksikäytä miestäsi
Kyllähän siinä halut menivät kun miehen lapsihaaveet tulivat ilmi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo mies kyllä ole vastustellut yhtään. Päinvastoin, tekee aktiivisesti aloitteita jne.
- ap
Niin, ja sinä käytät häntä. Humalainenkin voi tehdä aloitteita, joita katuu jälkeenpäin. Mutta kaikkihan me olemme vähän itsekkäitä, sinä saat hänen kehosta nautintoa, joka on itsekästä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Niin, ja sinä käytät häntä. Humalainenkin voi tehdä aloitteita, joita katuu jälkeenpäin. Mutta kaikkihan me olemme vähän itsekkäitä, sinä saat hänen kehosta nautintoa, joka on itsekästä ;)
Hurmosmamma ei tajua, että on tullut pilanneeksi terveytensä ja elämänsä sikiöhautomona toimimisen jälkeen. Sinut on aivopesty.
-5/5
Yksikään miehistä, joiden kanssa olen seurustellut, tai ystävieni poikaystävät eivät ole koskaan vapaaehtoisesti halunneet lapsia. Keksit vain kamalan sadun.