Onko teidän terveydentilasta
Valehdeltu ympäriinsä törkeästi? Keksittyjä tietoisesti valehdeltuja disgnooseja? Mukana ihan oikeita lääkäreitä? Ilman että olette olleet edes missään vastaanotolla ikinä asioiden tiimoilta? Vääriä kirjauksia joten kirjauksista ei löydy mitään. Korkeintaan jostain salatuista papereista.
Onneksi mitään lääkityksiä tai toimenpiteitä ei voida tehdä henkilölle, joka ei ole pakkohoidossa.tai muuten varsin skarppi, normaali eikä mt-tyyppi.
Hänelle voidaan törkeästi valehtelemalla ja huijaamalla jotain tehdä? Huijaamalla ja rikoksin? Esim. jos on sairaalassa hoidettavana jonkin muun asian takia, voisi niinkuin kauhu tarinoissa, olla järjestetty paikalle tuollaisiin törkeisiin rikoksiin pystyvät henkilöt? He salaavat sen oman maineen vuoksi ja koska innolla mukana sairaisssa rikoksissa tai voisiko olla mukana jopa niin idiootteja, että jos on väärennetty papereita että kaikki olisi laillista ja mukana jotain ylemmällä taholla toimivia, eivät häpeä rikoksiaan ja ei ole vaarana joutua oikeuteen ja korvausvelvolliseksi?
Kommentit (2)
Ei muuten, mutta jotkut sukulaiset on yrittäneet tehdä minusta puheissaan autistia, koska olen vähän hiljaisempi enkä osallistu heidän juorukerhoihinsa. Mulla ei ole mitään diagnoosia, enkä usko että olen autisti. Mutta nämä levittävät ihan varmana tietona jo, että joo sehän on semmoinen autisti, nehän on vähän erilaisia...
Itsestäni on tuollaisia ja vuosikymmeniä! Kuvitelkaa mihin lankaan meneee jopa muka älykkäät ja koulutetut kun valheita ja vääristelyjä
levitetään vuosikymmeniä sadoille ja sadoille?