Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän terveydentilasta

Vierailija
30.06.2026 |

Valehdeltu ympäriinsä  törkeästi? Keksittyjä tietoisesti valehdeltuja disgnooseja? Mukana ihan oikeita lääkäreitä? Ilman  että olette olleet edes missään vastaanotolla ikinä asioiden  tiimoilta? Vääriä kirjauksia joten kirjauksista  ei löydy mitään. Korkeintaan jostain salatuista papereista. 

Onneksi mitään lääkityksiä tai toimenpiteitä ei voida tehdä henkilölle,  joka ei ole pakkohoidossa.tai muuten varsin skarppi, normaali eikä mt-tyyppi.

Hänelle voidaan  törkeästi valehtelemalla  ja huijaamalla  jotain tehdä? Huijaamalla  ja rikoksin? Esim. jos on sairaalassa  hoidettavana jonkin muun asian   takia, voisi niinkuin kauhu tarinoissa, olla järjestetty paikalle tuollaisiin törkeisiin rikoksiin pystyvät henkilöt? He salaavat sen oman maineen  vuoksi ja koska  innolla mukana sairaisssa  rikoksissa tai voisiko olla mukana jopa niin idiootteja, että jos on väärennetty papereita että kaikki  olisi laillista ja mukana jotain ylemmällä taholla toimivia, eivät häpeä rikoksiaan ja ei ole vaarana joutua oikeuteen ja korvausvelvolliseksi? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni on tuollaisia ja vuosikymmeniä! Kuvitelkaa mihin lankaan meneee jopa muka älykkäät ja koulutetut kun  valheita  ja vääristelyjä

levitetään  vuosikymmeniä sadoille ja sadoille? 

Vierailija
2/2 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mutta jotkut sukulaiset on yrittäneet tehdä minusta puheissaan autistia, koska olen vähän hiljaisempi enkä osallistu heidän juorukerhoihinsa. Mulla ei ole mitään diagnoosia, enkä usko että olen autisti. Mutta nämä levittävät ihan varmana tietona jo, että joo sehän on semmoinen autisti, nehän on vähän erilaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä