Hellepettymys! Viileä ilma valtaa pian Suomen
Arvasin, kesä piloilla taas kylmyyden vuoksi
Kommentit (23)
Mä olen ehtinyt oman osani helteistä jo saada, kun käytiin juhannuksena kaupunkilomalla Euroopassa. Ei onneksi ihan kuumimmissa kohteissa, mutta yli 30 lämpötiloja oli silti.
Olen ihan tyytyväinen, jos Suomessa on lämpötilat sitten siinä parinkympin molemmin puolin.
Eilen oli mukavan lämmin päivä ja aurinko paistoi. Naiset oli vähissä vaatteissa 👍
Päivä on lämmintä joten media turauttaa kerralla koko ilmastonmuutospropaganda-artikkelisatsinsa julki kun loppukesän lämmöistä ei taas tiedä.
No ei muuta kuin ap viettää tämän päivän kellarissa ja itkee jo valmiiksi huomisen säätä.
Tai kai sitä voisi mennä ulos nauttimaan tästä päivästä, mutta ei vaan voi.
Pettymys kenelle? Ei ainakaan minulle!
Nyt on ollut hyvät ilmat. Ap. voi mennä Ranskaan.
On tarpeeksi lämmintä. Ulkona pystyy tekee pihahommia.
TURPAKIINNINYTVITUNKUSIPÄÄJANKUTTAJAHOMO.
Vierailija kirjoitti:
Ap. haluaa tappavat helteet.
Minä taas haluaisin tappaa ton jankuttajan.
Eikö me kuollakaan kesään, auringonpaisteeseen ja lämpöön?
JANKUTI JANKUTI JANKUTI..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Lyhyttä kesää seuraa aina pitkä talvi. Jos ei olisi kesää ollenkaan niin kesälomat voisi poistaa. Ek on jo miettinyt syitä kesälomien lopettamiseen.
Tampereella on ollut täydellinen kesä! Eilen oli vähän liian kuuma, mutta onneksi nyt viilenee. Lämpimät alkoivat jo huhtikuussa, mutta tappohelteitä tai pitkiä sadekausia ei ole ollut. Aurinkoista ja +20-22.
Ihana kesä ollut, n. +22 ja aurinkoa. 😎
Aamulla oli ihana viileä tuuli. Saimme ulkona tehtyä vaikka mitä. Nyt lounas ja siesta sisällä viileässä.
Iltapaska nyt tuottaa joka jutullaan pettymyksen tai jonkin muun negatiiviin tunnelman
Ihana kesä ollut keskisessä suomessa. Korkeapaine tulee vasta elokuussa mut sit ei tuu enää tsppohelteitä. Me viileän rakastajat voitetaan aina !