Onpa hienoja kuvia Tuska-festareilta
Kommentit (38)
Jaa. Itse ajattelin, että pääosin lihavia ja rumia ihmisiä pellekuteissa.
Metallifestareilla on kyllä kivaa ja ihmiset aina mukavia. Noihin uutiskuviin kyllä aina valikoituu hurjimmat meikit, ei siellä suurin osa mitään kasvomaaleja käytä, että ihan voi olla niinkuin ite haluaa.
Oli kyllä hienoja otoksia. Kuvaaja oli itse mukana menossa ja onnistui välittämään tunnelman kuvillaan. Mukavaa nähdä iloisia ihmisiä pitämässä hauskaa vaikkei tuo mun juttu olekaan.
Minä taas ajattelin Priden kuvista, että ihan samannäköistä porukkaa kuin Tuskassa, mutta vaatteet olivat iloisemman värisiä! :)
Tuo HS uutisen otsikossa mainittu soutaminen on folk-metalbändien keikoilla esiintyvä hassu ilmiö jossa ihmiset menee istumaan kuin olisivat isossa veneessä ja kaikki ovat soutavinaan tahdissa. Eihän siinä kyllä mitään järkeä ole mutta jostain syystä se on porukalla hirvittävän hauskaa ja se on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo HS uutisen otsikossa mainittu soutaminen on folk-metalbändien keikoilla esiintyvä hassu ilmiö jossa ihmiset menee istumaan kuin olisivat isossa veneessä ja kaikki ovat soutavinaan tahdissa. Eihän siinä kyllä mitään järkeä ole mutta jostain syystä se on porukalla hirvittävän hauskaa ja se on pääasia.
Ne larppaa viikinkejä.
Vierailija kirjoitti:
No se ei ollut mun aloitukseni pointti, vaan upeet kuvat.
Tuskaiselta näytti.
Vierailija kirjoitti:
Samoin piteissä on kyllä hauska aina joskus käydä juoksemassa ja niissäkin hienosti porukalla järki päässä miten lujaa tohtii törmäillä. Ja se on jotenkin älyttömän hienoa miten nopeasti joku auttaa kompastuneen takaisin pystyyn ja muu porukka väistelee ettei kukaan jyrätyksi tule. Hurjan näköistä, mutta harvoin niissä mitään ihmeempää sattuu vaikka erikokoisia ihmisiä siellä juoksee ja törmäilee toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Eli sama kuin norjalaisten Ro, Ro?
Muistaako joku vielä tämän ilmiön? :D
Joka päivä sama kuva Pekka Poudasta moshpitissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin piteissä on kyllä hauska aina joskus käydä juoksemassa ja niissäkin hienosti porukalla järki päässä miten lujaa tohtii törmäillä. Ja se on jotenkin älyttömän hienoa miten nopeasti joku auttaa kompastuneen takaisin pystyyn ja muu porukka väistelee ettei kukaan jyrätyksi tule. Hurjan näköistä, mutta harvoin niissä mitään ihmeempää sattuu vaikka erikokoisia ihmisiä siellä juoksee ja törmäilee toisiinsa.
Itse tullut metallifestareilla käynnit aloitettua vasta nykyaikana kun suurin osa väestä jo aikuisempaa. En tiedä oliko meno hurjempaa silloin 20v sitten kun metallikansa oli pääasiassai ihan nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Rumia ihmisiä.
Rumuus on kaunista, kun sen kantaa ylpeästi.
Sekin on ihme miten aikuiset ihmiset viitsii leikkiä naamoillaan ja vaatteillaan.