Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tuli mitta täyteen! Painoasiaa 🌸

Vierailija
29.06.2026 |

Olin sovittamassa vaatteita ja se, mitä näin peilikuvassa, ärsytti suuresti ja veetutti. Olin 48-vuotiaaksi saakka hoikka. Sitten alkoi tulla kiloja, nyt varmaan BMI jotain 27. Kolmekymppisenä painoin vielä 52 kg, pituus 169 cm. Viime vuosien liikunta on ollut lähinnä kävelyä, päiväsaldo keskimäärin 8000-9000 askelta. Viime vuonna olin 8 kk syömättä makeaa, ei juurikaan ulkonäköön vaikutusta, grrrrr! Tänään illalla lähden ekaa kertaa vuosiin juoksulenkille, ostin lisäksi salikortin. Kertokaa vinkkejä ja ohjeita juoksemisen aloitukseen. Ja vaikka kuntosalillekin; aikoinaan kävin vuosien ajan pari kertaa viikossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa lihavien terveydenhuoltomenot 🤷 

Vierailija
22/26 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, juoksu on todellista liikuntaa ja paino tulee varmasti tippumaan kun harrastat sitä pitkäjänteisesti. Aloita hiljakseen, kuukauden päästä vauhtia lisää. Muista venytellä ennen juoksulenkkiä, ei mene paikat hajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmisiä jotka ovat olleet jostain teini-iästä asti dietillä. Ja todella yksinkertaisia. On käynyt mielessä että aivothan varsinkin tarvitsevat hyviä rasvoja. Ja vitamiineja ja hivenaineita. Että jos se simppeliys liittyy myös fysiologiaan, ei pelkästään siihen että on luettu vaan naistenlehtiä. 

Vierailija
24/26 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettå lisäät liikuntaa mutta älä nyt ala riehumaan kuitenkaan. Saat vaan stressihormonit entistäkin korkeammalle.

Vierailija
25/26 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että paljon on vaikuttamassa painonhallintaan myös stressi ja liian vähän nukkuminen ja epäsäännöllinen päivärytmi. Työ on vaativaa ja paljon vastuuta sisältävää. - ap

Niinpä. Itsekin tiedät.

Ala opetella ottamaan rennommin.

Vierailija
26/26 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ihmisiä jotka ovat olleet jostain teini-iästä asti dietillä. Ja todella yksinkertaisia. On käynyt mielessä että aivothan varsinkin tarvitsevat hyviä rasvoja. Ja vitamiineja ja hivenaineita. Että jos se simppeliys liittyy myös fysiologiaan, ei pelkästään siihen että on luettu vaan naistenlehtiä. 

Ja ne hyvät rasvat on luonnollisia, ei margariineja tai siemenöljyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan