Mitä te eläkeläiset teette tänään
Eläkeläisillä on aikaa, sanotaan.
Sanotaan myös, että eläkeläisen kalenterit ovat täynnä.
Mikä on totuus?
Kommentit (30)
Kävin kirpputorilla ja Prismassa ja katsoin sarjaa. Nyt aion katsoa elokuvaa, joka ei ole hyvä, mutta siinä on koko joukko tunnettuja näyttelijöitä.
Mun kalenteri ei ole täynnä, en ole oikeastaan tänään tehnyt muuta kun lämmitin ruokaa, katsonut tv, illalla lähden kauppaan ja vien roskat samalla.
Nyt on roskat viety ja kaupassa kävin, pienet ostokset tein, vain tarpeelliset.
Nautin etelän lämmöstä töitä tehden
Vierailija kirjoitti:
Aamusta alkaen olen ihailut täällä uimarannalla hoikkia kinkkuja joilla on pakarat paljaina sekä paljaat (lakkaamattomat) varpit. Kahdelta olen saanut ilmeisen suosiollisia katseita ja muita eleitä, saa nähdä miten käy kunhan ilta saa.
Olen taas täällä uimarannalla, kinkut vielä nukkuu prinsessanunta.
Ryypätään ja istuksitaan terasseilla...
Vierailija kirjoitti:
Aamusta alkaen olen ihailut täällä uimarannalla hoikkia kinkkuja joilla on pakarat paljaina sekä paljaat (lakkaamattomat) varpit. Kahdelta olen saanut ilmeisen suosiollisia katseita ja muita eleitä, saa nähdä miten käy kunhan ilta saa.
muista sitten että se jarru jota intissä saitte, toimii jo!
Nousin aikaisin, kävin suihkussa ja lähden pian katselemaan kauppoihin, mistä löytäisin edullisesti laatikon mansikoita. Käyn ehkä moikkaamassa ystävääni ja päivemmällä lähden mökille.
"Ovella",Varhennetulla eläkkeellä oon mut, lähden kylille.Kallis muoti kauppa,.apteekki eilen unohdin yhden pillerin ostaa,kioskille jälkikasvu luvattu viedä syömään roskaruokaa oon mukana vaan..Sitä näin sateinen epävakaa sää,kylmää,kotona yritän pysyy..
Kotona vain olen ollut, laitettiin ruokaa ja syötiin. Pesin koneellisen pyykkiä. Meillä ei ole hellettäkään, niin ihan mukavaa on. Telkkari tai välillä kaksikin on melkein aina päällä. Sivusilmällä sitten katson sitä tässä nettaillessa.