Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te eläkeläiset teette tänään

Vierailija
29.06.2026 |

Eläkeläisillä on aikaa, sanotaan.

Sanotaan myös, että eläkeläisen  kalenterit ovat täynnä.

Mikä on totuus?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vain olen ollut, laitettiin ruokaa ja syötiin. Pesin koneellisen pyykkiä. Meillä ei ole hellettäkään, niin ihan mukavaa on. Telkkari tai välillä kaksikin on melkein aina päällä. Sivusilmällä sitten katson sitä tässä nettaillessa.

Vierailija
22/30 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kirpputorilla ja Prismassa ja katsoin sarjaa. Nyt aion katsoa elokuvaa, joka ei ole hyvä, mutta siinä on koko joukko tunnettuja näyttelijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kalenteri ei ole täynnä, en ole oikeastaan tänään tehnyt muuta kun lämmitin ruokaa, katsonut tv, illalla lähden kauppaan ja vien roskat samalla.

Vierailija
24/30 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on roskat viety ja kaupassa kävin,  pienet ostokset tein, vain tarpeelliset. 

Vierailija
25/30 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin etelän lämmöstä töitä tehden

Vierailija
26/30 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamusta alkaen olen ihailut täällä uimarannalla hoikkia kinkkuja joilla on pakarat paljaina sekä paljaat (lakkaamattomat) varpit. Kahdelta olen saanut ilmeisen suosiollisia katseita ja muita eleitä, saa nähdä miten käy kunhan ilta saa.

Olen taas täällä uimarannalla, kinkut vielä nukkuu prinsessanunta.

Vierailija
27/30 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypätään ja istuksitaan terasseilla...

Vierailija
28/30 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamusta alkaen olen ihailut täällä uimarannalla hoikkia kinkkuja joilla on pakarat paljaina sekä paljaat (lakkaamattomat) varpit. Kahdelta olen saanut ilmeisen suosiollisia katseita ja muita eleitä, saa nähdä miten käy kunhan ilta saa.

muista sitten että se jarru jota intissä saitte, toimii jo!

Vierailija
29/30 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin aikaisin, kävin suihkussa ja lähden pian katselemaan kauppoihin, mistä löytäisin edullisesti laatikon mansikoita.  Käyn ehkä moikkaamassa ystävääni ja päivemmällä lähden mökille.

Vierailija
30/30 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ovella",Varhennetulla eläkkeellä oon mut, lähden kylille.Kallis muoti kauppa,.apteekki eilen unohdin yhden pillerin ostaa,kioskille jälkikasvu luvattu viedä syömään roskaruokaa oon mukana vaan..Sitä näin sateinen epävakaa sää,kylmää,kotona yritän pysyy..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän