Tunnetteko ammatillisesti menestyneitä, kouluttautuneita miehiä, jotka ovat kuitenkin aina yksin?
Ei liiku kavereiden kanssa missään, viettää kaiken vapaa-aikansa yksikseen, omissa oloissa. Harrastukset yksin tehtäviä juttuja. Naissuhteitakaan ei ole koskaan ollutkaan.
Voisi kuvitella, että tämä on yhteiskunnasta syrjäytyneiden ongelma, mutta entäpä sitten taloudellisesti menestyneet miehet?
Kommentit (59)
Tunnen ja se on tosi surullista, kun hän kuitenkin haluaisi parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin erakkona yksin eläminen, ei vaimoa ei perhettä ei naissuhteita on heteromiehelle lähestulkoon aina jonkinlainen luovutus tai MT-ongelmasta kertova juttu. Aikuinen ei kaverisuhteilla voi paikata parisuhdetta ja mies on sinkku vain jos vientiä riittää vapaaehtoisesti.
Itse olen itsenäinen sinkku enkä kaipaa kavereita. Varallisuutta on merkittävästi, mutta haluan nauttia siitä yksin ja matkustelen paljon. Käyn silloin tällöin maksullisissa naisissa.
>maksaa pillusta
MYÖTISTÄ!
Vierailija kirjoitti:
V-ttuakos niillä tuloilla jos ei ole ketään jonka kanssa elämää jakaa. Olen tuntenut näitä pystyynkuolleita tyyppejä tyyliin koodareita ei mitään karismaa säästöjä monta sataa tonnia ja sit vaan yksin runkkaillaan ja sisältöä elämään antaa joku lautapelikerho tms. jos olisin nainen niin en tollaisesta mitenkään pystyisi syttymään joten ymmärrän että miksi on jääty yksin.
Taas nähdään kuinka vähän naisella on empatiaa. Kävikö mielessäsi, että ehkä sitä stereotyyppistä koodarinörttiä on kiusattu rankasti koulussa joka on jättänyt sellaiset traumat ettei halua ihmisiin tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman tiedän, vikaa päässä.
Ittelläs on!
Opiskelukaverini. Äijällä 800 k€ likvidi omaisuus, velaton kämppä, muutama vuokrakämppä. Ei juuri välitä ihmisten seurasta, tekee osapäiväviikkoa ja reissaa ympäri maailmaa patikkavaelluksilla. Naisia on ollut mutta kun alkanut se jokakertainen ehdottelu "seuraavasta askeleesta", on aina todennut että homma olis niinku siinä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. En tiedä onko oma valinta vai onko jotain saamattomuutta sillä saralla.
Minäkin tunnen saman tyyppisen miehen. En ole ikinä kuullut tai nähnyt hänellä nais- tai miesystävää. Ikää 80 v. Rikas ja mukava. Tapaamme silloin tällöin, kun vanhana perhe- ystävänä ei kehtaa (?) kieltäytyä, en tiedä ilahtuuko tapaamisestamme vai ei. Hän ei käy missään tapahtumissa eikä aktiviteeteissä.
Vierailija kirjoitti:
V-ttuakos niillä tuloilla jos ei ole ketään jonka kanssa elämää jakaa. Olen tuntenut näitä pystyynkuolleita tyyppejä tyyliin koodareita ei mitään karismaa säästöjä monta sataa tonnia ja sit vaan yksin runkkaillaan ja sisältöä elämään antaa joku lautapelikerho tms. jos olisin nainen niin en tollaisesta mitenkään pystyisi syttymään joten ymmärrän että miksi on jääty yksin.
Mutta mies syttyisi samanlaisesta naisesta eikä moralisoisi, että lautapeliharrastus on jotenkin huonompi kuin vapaaottelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistit ja muut nepsyt on tuollaisia koulutuksesta ja työmenestyksestä riippumatta
Ei siihen muuta ole tarvittu, kun nainen, joka antaa pakit kerrasta toiseen🤷🤷
Ok incel
Vierailija kirjoitti:
Yksi aikansa rikkaimmista ihmisistä, Howard Hughes, eli viimeiset vuosikymmenensä eristäytyneenä muista ihmisistä ja kärsi pakko-oireisesta häiriöstä. Hughes ei kiinnittänyt huomiota hygieniaansa tai terveyteensä ja kuoli lopulta munuaisten pettämiseen.
Hitler oli myös yksineläjä, joka saavutti huikeita asioita. Ei mennyt naimisiin eikä hankkinut lapsia, koska oli naimisissa Saksan kanssa. Siinä vasta työlleen omistautunut mies!
Vierailija kirjoitti:
Tunsin yhden, olen tuntenut hänet melkein 15 vuotta ja mitään parisuhdetta ei näkynyt koskaan missään.
Hän on miellyttävä ja ystävällinen ihminen, harvinaisen älykäs ja todella taitava puhuja sille päälle sattuessaan. Kenties hieman vetäytyvän oloinen tuntemattomammassa naisseurassa. Ei mikään outo käsiänsä vääntelevä tai tuijotteleva hyypiö kuitenkaan.
Ja arvatkaas mitä?
Näin hänet pitkästä aikaa ja hänellä oli varmaan yli kymmenen vuotta nuorempi, ehkä noin kolmekymppinen iloinen ja sporttinen nainen. Asuneet yhdessä vähän yli vuoden, ovat kihloissa ja naimisiin kuulemma ensi kesänä.
Että sellaista.
Nainen rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi aikansa rikkaimmista ihmisistä, Howard Hughes, eli viimeiset vuosikymmenensä eristäytyneenä muista ihmisistä ja kärsi pakko-oireisesta häiriöstä. Hughes ei kiinnittänyt huomiota hygieniaansa tai terveyteensä ja kuoli lopulta munuaisten pettämiseen.
Hitler oli myös yksineläjä, joka saavutti huikeita asioita. Ei mennyt naimisiin eikä hankkinut lapsia, koska oli naimisissa Saksan kanssa. Siinä vasta työlleen omistautunut mies!
No vetihän Aatu viikseen Geliä ja Evaa.
Joo salkunhoitaja. Pitkä ja urheilullinen. Naida naipottaa ees ja taas eikä halua mitään vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo salkunhoitaja. Pitkä ja urheilullinen. Naida naipottaa ees ja taas eikä halua mitään vakavampaa.
Niin on saksalainen. Ei ole naisista puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistit ja muut nepsyt on tuollaisia koulutuksesta ja työmenestyksestä riippumatta
Ei siihen muuta ole tarvittu, kun nainen, joka antaa pakit kerrasta toiseen🤷🤷
Ok incel
Ymmärsitte tuosta kommentista varmaan pointtini naisten asenteesta🤷🤷
En. Oudokit ei kiinnosta eikä ole ammatillisesti menestyneitä, paitsi yksi insinööri, joka rassaa kaikki Euroopan ydinvoimalat vuorollaan. Hän on autisti ja ikisinkku. Todella erikoinen. Tilaa puhelinmyyjiltä aina hammasharjoja tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Täysin erakkona yksin eläminen, ei vaimoa ei perhettä ei naissuhteita on heteromiehelle lähestulkoon aina jonkinlainen luovutus tai MT-ongelmasta kertova juttu. Aikuinen ei kaverisuhteilla voi paikata parisuhdetta ja mies on sinkku vain jos vientiä riittää vapaaehtoisesti.
Naisen puhetta naisen ymmärryksellä
Olen tekniikan tohtori ja en vain jaksa kuunnella turhia horinoita, ennemmin kuuntelen ilmastokoneen hurinaa kuin kouluttautumattomia ihmisiä.
Tiedän naisia, esim esinaiseni joka on samanikäinen ja myös sinkku- meilläkin oli juttumme, jotka aivan samoin jäävät sinkuiksi
kun ei tule vain henkisesti saman tasoisia vastaan.
Sitten elimistö tasoittuu ja seksi ei enää ole se tärkein juttu ja jäädään sinkuiksi
Kyse siitä että älykkäiden hankala pariutua. Oman tasoisia on harvassa ja kun pahimmat hormonihöyryt tasaantuu niin sellainen triviaali asia kuin seksi ei riitä parisuhteen perustaksi
M51, noin tuhatta naista pannut sinkku- kaikkien kanssa on kyllä ollut ihan hauskaa joten kiitos teille naiseni
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä on ikisinkku, mutta hänellä on kyllä harrastuksia ja kavereita. Pilasin varmaan hänen uskonsa rakkauteen ja parisuhteisiin.
Juuri näin. Itse olen ollut nyt 14 vuotta yksin. En ymmärrä, mitä naisilla olisi annettavaa, kun lapset on jo tehty ja seksi ei naisia enää kiinnosta vaihdevuosien jälkeen.
Mun veli. Tuntuu että on tuttavia, mutta ainoa hyvä kaveri meidän serkku, joka asuu toisella paikkakunnalla. Ei ole it-nörtti, vaan teki uransa vaativassa päällikkötason tehtävässä.
Jäi eläkkeelle äskettäin ja käy paljon tapahtumissa, museoissa yms. mutta vaikuttaa siltä, että koskaan ei ole kaveria mukana. Nuorena oli pari seurustelusuhdetta, mutta niistä ei tullut mitään vakavaa, eli ei ole sateenkariväkeäkään tietääkseni.
Tiedän muutamia. Korkeasti koulutettuja ja matalammin. Normaaliuden varianssi