Tunnetteko ammatillisesti menestyneitä, kouluttautuneita miehiä, jotka ovat kuitenkin aina yksin?
Ei liiku kavereiden kanssa missään, viettää kaiken vapaa-aikansa yksikseen, omissa oloissa. Harrastukset yksin tehtäviä juttuja. Naissuhteitakaan ei ole koskaan ollutkaan.
Voisi kuvitella, että tämä on yhteiskunnasta syrjäytyneiden ongelma, mutta entäpä sitten taloudellisesti menestyneet miehet?
Kommentit (42)
perhe ja lapsia, muutama päivä yksin, tajuaa että kyllä elämä on parempaa kun ei ole yksin. Nuorena ei oikein piitannut onko seuraa vai ei. Vanhempana ei kavereilla ole juuri merkitystä niitä tulee ja menee elämässä, mutta yksin en vapaaehtoisesti eläisi mistään hinnasta, perhe on kaikki kaikessa.
M. 39
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, itseni. Olen johtavassa asemassa mutta todella kranttu seuran suhteen. Harrastuksina on liikunta (13h/vko) ja lukeminen. En ole homo, olen pannut naisia paljonkin mutta en enää.
Täällä toinen samanlainen, paitsi että olen sitoutuneessa parisuhteessa. Moni työkaveri ja muu tuttavuus kuitenkin luulee minua sinkuksi koska en tuo parisuhdestatustani esille eikä nykyään ole sellaisia tilaisuuksiakaan joihin kutsutaan avec. En valehtele statuksestani mutta en koe myöskään tarvetta tuoda sitä esille.
Mikä ihme on sitoutunut parisuhde? Onko nämä jotain hom o / avoin suhde juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Länkkäritermein kyseessä on ns. lonely rider, mies joka vaeltaa ja nauttii elämästä.
Esim. oma veljeni. On tosi introvertti. Vaikuttaa tyytyväiseltä elämäänsä. Tienaa lähes 7000e/kk it-alalla, asuu ja elää vaatimattomasti. Läheinen minun ja perheeni kanssa, on ihan paras mahdollinen eno lapsilleni.
Tunnen kolme tällaista miestä, kaikki hyvissä ammateissa ja kaikin tavoin miellyttäviä yksineläjiä. Yksi käy useita kertoja viikossa äitiään tapaamassa hoivakodissa, toinen tekee tutkimustyötä, kolmas ajaa hyvin vanhalla autolla jota näkyy kunnostavan joskus. Kaikilla näillä on varallisuutta jota eivät ulospäin osoita, eivät ole myöskään mitenkään "hyypiöitä".
Tunnen kouluttautuneita miehiä ja naisia, jotka ovat yksin. Naiset ovat jopa poikkeuksellisen kauniita. Miehiä on ulkonäön puolesta laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on sitoutunut parisuhde? Onko nämä jotain hom o / avoin suhde juttuja?
Ihanko tosissaan ette ymmärrä ja haluatte rautalankaa, vai haluatteko vain vängätä vänkäämisen ilosta?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. En tiedä onko oma valinta vai onko jotain saamattomuutta sillä saralla.
En tiedä onko saamattomuus oikea sana. Kyseessä on palkitsemisjärjestelmän häiriö. Kun tavoittelee ja jopa saavuttaa näitä yleisesti hyvänä pidettyjä asioita niin se ei palkitse. Ei koe saavansa palkkaa vaivasta. Se on arpapeliä. Joskus elämänlaatu voi laskea rajustikin. Toki, ei herätä kielteistä huomiota. Joillekin se riittää syyksi. Toisille ei.
Vierailija kirjoitti:
Autistit ja muut nepsyt on tuollaisia koulutuksesta ja työmenestyksestä riippumatta
Ei siihen muuta ole tarvittu, kun nainen, joka antaa pakit kerrasta toiseen🤷🤷
Yksi aikansa rikkaimmista ihmisistä, Howard Hughes, eli viimeiset vuosikymmenensä eristäytyneenä muista ihmisistä ja kärsi pakko-oireisesta häiriöstä. Hughes ei kiinnittänyt huomiota hygieniaansa tai terveyteensä ja kuoli lopulta munuaisten pettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä on ikisinkku, mutta hänellä on kyllä harrastuksia ja kavereita. Pilasin varmaan hänen uskonsa rakkauteen ja parisuhteisiin.
Eihän se ole ikisinkku, jos se on jonkun exä. Miten tarkkaan sä muten tiedät exäsi naiskuviot?
On ikisinkku, kun on kohta 10 vuotta ollut yksin. Ja tiedän hänen parisuhdestatuksensa kyllä, koska olemme päivittäin yhteydessä.
Mä tunnen kaksi sisarusta, jotka ovat erottuaan olleet 30 vuotta yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistit ja muut nepsyt on tuollaisia koulutuksesta ja työmenestyksestä riippumatta
Mutta minä tiedän nepsyjä, joilla on nainen. Mitä helvettiä?
ap
Varmasti. Aika moni nepsy ja useimmat autistitkin (pahimipia tapauksia lukuunottamatta) voivat ihan hyvin olla parisuhteessa.
Tunsin yhden, olen tuntenut hänet melkein 15 vuotta ja mitään parisuhdetta ei näkynyt koskaan missään.
Hän on miellyttävä ja ystävällinen ihminen, harvinaisen älykäs ja todella taitava puhuja sille päälle sattuessaan. Kenties hieman vetäytyvän oloinen tuntemattomammassa naisseurassa. Ei mikään outo käsiänsä vääntelevä tai tuijotteleva hyypiö kuitenkaan.
Ja arvatkaas mitä?
Näin hänet pitkästä aikaa ja hänellä oli varmaan yli kymmenen vuotta nuorempi, ehkä noin kolmekymppinen iloinen ja sporttinen nainen. Asuneet yhdessä vähän yli vuoden, ovat kihloissa ja naimisiin kuulemma ensi kesänä.
Että sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen muuta ole tarvittu, kun nainen, joka antaa pakit kerrasta toiseen🤷🤷
🤷
A. Satonen, eduskunnan rikkain mies.
Tunnen monta kouluttautunutta hyväpalkkaista miestä, mutta kyllä niillä kaikilla on vaimo, ystäviä ja hirveästi jotain hyvänpäiväntuttuja. Osalla lapsiakin. Jos joku mies olisi ihan täysi erakko, ei kai häntä kukaan tuttu tänne palstalle myöskään osaisi raportoida.