Lue keskustelun säännöt.
Lähtisin Ruotsiin...
28.06.2026 |
Mitä mieltä tällaisesta? Kuulin kun siinä viisikymppinen äijä sanoi kaupassa jollekin: "Jos sota venäjää vastaan syttyisi, mä lähtisin Ruotsiin tai johonkin muuhun maahan. NATO ei tulisi avuksi ja sota hävittäisiin siinä kolmessa päivässä. En riskeeraisi elämääni jäämällä tänne".
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla