Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osoitatko fyysistä hellyyttä täysin samalla tavoin sekä tyttö- että poikalapsillesi?

Vierailija
18.05.2007 |

Entäs lasten isä?

Suukotteletteko ja halailetteko yhtä lailla molempia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin vauvaa, kun on useammin sylissä, tulee suukoteltua jatkuvasti poskille ja päälalle ja joka paikkaan. Nuuh, ihana tuoksu!

Vierailija
2/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär vasta 11kk antaa antaa enemmän kuin poika 9v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan kuitenkin äidit hellii enemmän poikalapsia.

Vierailija
4/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika sitten, että meillä ainakin poika (esikoinen) saa aivan selkeästi enemmän kummankin vanhemman huomiota, joten olemme tietoisesti yrittäneet huomioita tyttöäkin enemmän.

Taustalla on ehkä ollut pelko siitä, että esikoinen tuntisi itsensä muuten liian " ulkopuoliseksi" uuden vauvan synnyttyä.

Vierailija
5/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiedä, onko tämä vain tunne vai ihan todellista. Tyttö on kyllä vielä sen verran pieni, että on pakostikin esim. enemmän sylissä, mutta silti olen välillä miettinyt, olenko jotenkin epäreilu...

Vierailija
6/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieheni sanoi ettei suukota poikaani suulle. Syyksi ilmoitti että miehet keskenään eivät pussaa suulle. Kertokaa te muut kokemuksia, suukotteleeko muut isät poikiaan suulle?

Vierailija
7/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille olemme kertoneet, että isä ja äiti suukottavat toisiaan suulle, mutta lapsia suukotetaan poskelle.

Vierailija
8/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä on sekin ilkeää, jos minä annan pusun pojan suulle.

Usein kuitenkin on niin, että poika itse tulee minua suulle pussaamaan.

Vierailija:

Ja mieheni sanoi ettei suukota poikaani suulle. Syyksi ilmoitti että miehet keskenään eivät pussaa suulle. Kertokaa te muut kokemuksia, suukotteleeko muut isät poikiaan suulle?

Vierailija
9/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aikuisten välinen juttu

Vierailija
10/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyy niin hyvin sylissä, tulee aamulla peiton alle, istuu syliin muutenkin aina sopivan tilaisuuden tullen, on sellaista sorttia:-)

Poikaa kyllä myös pidetään hyvänä ja koppaan hänetkin ohimennessä aina syliin aina kun saan, mutta eipä pikkumies paljon pysy paikallaan. Eikä malta istua sylissä, ei tulla aamulla meidän sänkyyn. Tulee kyllä itse kun haluaa halittavaksi ja huutelee illalla vielä sängystään kun haluaa halia pari kertaa ennenkuin nukahtaa.

Tyttö pitää myös enemmän suukottelusta, poika ihan vain kiinnipitämisestä.

Vierailija
11/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meilläkin suukotellaan vaan poskelle mutta on tullut muutaman kerran suulle suikattua suukko. Jotenkin vaan vierastan lapseni pussaamista suulle ja karieksenkin takia yritän välttää suulle suukottelua.

-9-

Vierailija
12/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista eniten suukotetaan varmasti päälaelle:-) Aina ohimennessä...

t. 14

Vierailija
13/13 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskelle, otsalle ja päälaelle. Eikä omassa lapsuudessanikaan vanhemmat suukottaneet suulle, minusta jotenkin outoa. Molemmat vanhemmat hellimme, halimme ja suukottelemme poikalastamme paljon. Ja poika suukottelee ja halii meitä. :) Jos saisimme tytön, en usko että hellyyden määrä olisi jotenkin eri.