Minkä brändin lautaset sulla on?
Kommentit (24)
Jotain kiinalaista halpatuotantoa.
En tiedä, mulla on 4-5 erilaista lautasta sekaisin.
Arkena joskut ruotsalaiset valkoiset lautaset, merkkiä en muista. Viikonloppuisin ja juhlapäivinä Villeroy Bochin Old Luxemburg.
Semmoset valkoiset ja yksi sossa on sininen reuna
täyskeltaiset varmaan jostain 60-luvulta. Arabiaa?
muistaakseni niitä sai ostaa netistä 20e/lautanen 20v sitten. lol
Ei mitään hajua. Lautaset sain yo-lahjaksi 25 vuotta sitten.
Sen, mitä Tokmanni myy. En tiedä nimeä.
Näin kesällä Villeroy & Boch French Garden puutarha käytössä ja Arabia paratiisi sisätiloissa. Sunnuntaisin käytetään Arabian sunnuntai sarjaa, tietenkin. Muille vuodenajoille on omat sarjansa.
En tiedä. Otin kierrätyskeskuksen ilmaishyllystä. Ne on pyöreitä.
Iittalan Taika ja Pentikin Vanilja
Valkoisia Teema-lautasia, jotain ranskalaisia ruskeita lasilautasia, jotka ostin muinoin kun lähdin opiskelemaan, jäljellä myös joitain kummeiltani saamiani Rörstrandin lautasia. Perintönä on tullut sininen Maisema-sarja.
Arabiaa/Iittalaa. Matalat lautaset on tummansinistä Teemaa, sitä keskikokoa, jota ei enää valmisteta. Syvät valkoista Arcticaa.
Ikeaa
Lapsia 4 ja astioita hajoaa melkein joka viikko. Muovisiin sen koske.