Naisena ajattelen jos nainen on akateeminen, pitkä ja hyvä asema työelämässä miehiä varmasti löytyy!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Pitkä???
Nouse seisomaan, senkin kä ä piö!
Vierailija kirjoitti:
Kerta luetellaan idioottimaisesti tyypillisiä miesten kriteereitä, niin naisella on hyvä olla myös iso penis ja pallit. Varmasti miehet kiinnostuu.
Niitä voi askarrella vaikka yhdessä.
Miehiä pääsääntöisesti ei kiinnosta naisen koulutustaso tai asema työelämässä. Onnea matkaan, parhaat miehet menevät nuorimmille naisille jotka valitsevat ajoissa.
Pidän pitkistä, hoikista ja fiksuista naisista. Tuossa järjestyksessä.
M40
Omaa miestäni kiinnosti koulutustasoni ja se, että tienaan omat rahani. Hän oli deittaillut joitain duunaritaustaisia tyttöjä. Miehelläni oli jonkin verran kirjoja hyllyssään, minkä huomattuaan yksi oli todennut: oletko sä joku nero. Ikään kuin ei olisi tavallista, että lukee kirjoja ja on kirjahylly.
Ap ei ole nainen. Ja miesten "löytyminen" nyt ei suuria vaadi. Riittää un nainen menee ovesta ulos niin siinä on munakkaita röökillä rivi.
Vaan kun sällit ei kelpaa. Pitää olla mies, joka jollakin tavalla parantaa naisen elämää. ja sitä nämä aloittajan kaltaiset sääliöt eivät koskaan tajua, saati että heistä olisi parantamaan edes omaa elämäänsä.
Ap on tehnyt ihan oikean tulkinnan. T Ope m52, 190 cm
Vierailija kirjoitti:
Pidän pitkistä, hoikista ja fiksuista naisista. Tuossa järjestyksessä.
M40
He eivät pidä sinusta. Tuossa järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerta luetellaan idioottimaisesti tyypillisiä miesten kriteereitä, niin naisella on hyvä olla myös iso penis ja pallit. Varmasti miehet kiinnostuu.
Lihaksikas ja pitkä pitäisi naisen olla
Kyllä. Aina kun miehet kuvailevat naisten makua ja Chadeja, he oikeasti kuvailevat miehiä, joita he itse haluavat.
Kaikki tutkimukset viittaavat siihen, että naiset haluavat pitkiä miehiä eikä yksikään nainen etsi lyhyitä miehiä.
Nainen voi kelpuuttaa lyhyen miehen, mutta se ei ole haluttu ominaisuus.
Minulle noista on tärkeää vain pituus. Saa olla yli 180 cm. -m 179 cm
En tunne yhtään tuollaista naista, joten en pysty kommentoimaan.
Nainen löytää seuraa aina. Aina.
Eri asia, millaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaksikas ja pitkä pitäisi naisen olla
Kyllä. Aina kun miehet kuvailevat naisten makua ja Chadeja, he oikeasti kuvailevat miehiä, joita he itse haluavat.
Kaikki tutkimukset viittaavat siihen, että naiset haluavat pitkiä miehiä eikä yksikään nainen etsi lyhyitä miehiä.
Nainen voi kelpuuttaa lyhyen miehen, mutta se ei ole haluttu ominaisuus.
Olen nainen 178cm pitkä, en todellakaan edes vilkaise itseäni lyhyempiä miehiä. Mun kolme poikaa on mua pidempiä, miettikääpä, miltä miehestä tuntuisi porukan lyhyimpänä "jahas, ja sinä varmaan olet se iltatähti" 🤣
N54
No miksi ei löydy, vaan valitat täällä? Onko sinulla hirveästi elopainoa tai ikää?
Miehet eivät yleensä halua erityisen pitkää naista, eivätkä myöskään yleensä välitä naisen akateemisuudesta.