Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Digitalisaatio kääntyikin päästölähteeksi tekoälyn myötä

Vierailija
28.06.2026 |

Tekoälyn liikakäyttö ja käyttö tyhjänpäiväisiin asioihin pahentaa ilmastonmuutosta ja luontokatoa, koska tarvitsemme lisääntyvälle datamäärälle niin valtavasti uusia datakeskuksia viemään sähköä ja maapinta-alaa muulta luonnolta.

 

Digitalisaationhan piti olla ekologista!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan