Mitkä täytteet pizzaan?🍕
jauhelihaa, maustekurkkua, sipulia, burgerkastiketta
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kyseessä on pakaste. Ap
Se hän on oiva valinta, saa mättää päälle mitä kaapista vaan löytyy sekä 3x lisä juustoo! Ja jos ei oo sitä juustoo ni menköön ilman...Itte lämmitin just Riitan myrkky merkkistä Havaji pitsaa ku en viittiny hakee alakerran pakkasesta parempaa. Joskus näinkin...Toitottaa: Turun paappa. Hyvät lauantain jatkot itse kullekkin säädylle...Ai ni! Kolaa päälle....Lotossa 1 oikein ja kaks vierestä, ei se mitään, en oo Lotonnu viimeiseen 15 vuoteen, aika masokisti ku kattelee moista, mitenkäs sitten suu pannaan ku kosahtaa kohdalle eikä oo lappua sisällä, mahtaa sapettaa ukkelia, olis nimittäin kiva lisä pienen eläkkeen päälle...Hyvää jatkoo jos oma ei riitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ota pitsaani täytteitä, vaan otan pitsaani päällysteet jotka kuuluvat näin: pussitettuja nuudeleita, solkkumuusia ja kuhaa a la Lilli.
Kaikessa sitä pitääkin brassailla.
Nii, kumi ei kestä rallia...
Kebabliha, sieni, pepperoni, ja fetajuusto