Jos 55-vuotias kutsuu mua (35 vuotiasta) pennuksi, saanko minä kutsua häntä vanhukseksi?
Kommentit (29)
Eikös pentu ole hellittelynimi? Kissanpentu?
Ota kohteliaisuutena. Häbestä oot vielä nuori.
Nuoruus ei oikeuta typerää ilkeilyä, joten älä ala haukkumaan.
35v on vielä pentu.55v ei ole vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se tilanne oli. Sulta jäi se vahingossa pois
Mikä tässä on alapeukku. Aivan olennainen asia jäi puuttumaan
Älä tule keskustelupalstalle jos pahoitat mielesi alanuolesta.
En pahoita, vaan kysyin yksinkertaisen kysymyksen.
Eikö silloin voi odottaa vastausta. Katsoit asiaksesi kuittailla tosta, miksi.
Tulinko pilaamaan hyvän tarinan ??
Vierailija kirjoitti:
fossiili on kans aika hyvä hellittelynimi.
Seniili on vielä parempi.
Vierailija kirjoitti:
35v on vielä pentu.55v ei ole vanhus.
Käytös jumittanut esiteinin tasolle?
Ei aina ole