Jos 55-vuotias kutsuu mua (35 vuotiasta) pennuksi, saanko minä kutsua häntä vanhukseksi?
Kommentit (29)
Jos käyttäydyt syrjivästi ja rasistisesti 55-vuotiasta kohtaan niin saa kutsua sinua pennuksi, kakaraksi koska käyttäydyt kuin kakara koska olet ignorantti.
No toki jos haluat todistaa hänen olevan oikeassa. Ei taida kumpikaan teistä olla ihan aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttäydyt syrjivästi ja rasistisesti 55-vuotiasta kohtaan niin saa kutsua sinua pennuksi, kakaraksi koska käyttäydyt kuin kakara koska olet ignorantti.
Sanoi vain koska olen 35-vuotias että olen ihan pennun ikäne
Saat jos haluat todistaa hänen pointtinsa oikeaksi.
Saat, jos se 55 v on ensin nimittänyt sinua pennuksi. Ikä ei tuo kypsyyttä kaikille. Sano kuitenkin paremminkin senioriksi.
N55
Vierailija kirjoitti:
Saat jos haluat todistaa hänen pointtinsa oikeaksi.
No mut eiks hän oo sit iteki pentu?
Ei tuollaisesta vastakuittailusta mitään hyötyä ole. Lyö sitä!
fossiili on kans aika hyvä hellittelynimi.
Vierailija kirjoitti:
Saat jos haluat todistaa hänen pointtinsa oikeaksi.
Lapsellista haukkua pennuksi.
Mikä se tilanne oli. Sulta jäi se vahingossa pois
Oliko kyseessä ventovieras, vai tuttu, vai sukulainen, vai ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttäydyt syrjivästi ja rasistisesti 55-vuotiasta kohtaan niin saa kutsua sinua pennuksi, kakaraksi koska käyttäydyt kuin kakara koska olet ignorantti.
Sanoi vain koska olen 35-vuotias että olen ihan pennun ikäne
Tarkoittiko että olet hänen lapsensa ikäinen?
Ehkä tarkoitti positiivisesti että on vielä kaikkea edessä elämässä.
Taidatte nuoret olla aika mustavalkoisia kun ei osaa lukea mitä tarkoittaa
Asiayhteys ?
Missä tilanteessa toi oli
Vierailija kirjoitti:
Mikä se tilanne oli. Sulta jäi se vahingossa pois
Mikä tässä on alapeukku. Aivan olennainen asia jäi puuttumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se tilanne oli. Sulta jäi se vahingossa pois
Mikä tässä on alapeukku. Aivan olennainen asia jäi puuttumaan
Älä tule keskustelupalstalle jos pahoitat mielesi alanuolesta.
Oli asia mikä tahansa niin ei saa haukkua!
Yleisesti ottaen 55-vuotiaalla on korvien välissä paljon enemmän kuin 35 vuotiaalla joten viisasta kannattaisi kuunnella.
Saat! Ihan vapaasti!