Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko yliopisto suojatyöpaikka?
27.06.2026 |
Miten on? Suojatyöpaikka vai ei?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
On tietysti. Kaikki organisaatiot, joita tuetaan julkisin verovaroin, on pullollaan mitään tekemättämiä suojatyöpaikkaloisia.
Missä niissä sinä olet?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Tiettyjen alojen tutkijoille on aivan ehta suojatyöpaikka.
Kokemus puhuu..
Vierailija kirjoitti:
On ja ei ole. Onia tukee se, ettei uusia merkittäviä tuloksia ole saatu aikaan pitkään aikaan. Suomen yliopistot sijoittuvat heikosti kansainvälisissä vertailuissa.
Taitavat nykyisin käyttää energiansa sisäiseen pelaamiseen eikä tuloksiin.
Alue: Aihe vapaa
Sinäkään et ymmärtänyt kysymystä.