Aasialaisten naisten kaunis ulkomuoto ja viehättävä söpöys
Kommentit (138)
Ai? Meillä on töissä noita vaikka kuinka paljon enkä ole yhtäkään edes nättiä vielä nähnyt. Toki voi olla, että akateemisella alalla ovat keskittyneet vähän eri asioihin kuin jossakin kynsibisneksessä, joten lienevät vähemmän leikeltyjä yms.
Harmi että ne kiinnostuu susta ainoastaan jos sulla on rahaa. Sitten kelpaa rumempikin tyhmä suomiukko. Se on tosirakkautta😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Ai? Meillä on töissä noita vaikka kuinka paljon enkä ole yhtäkään edes nättiä vielä nähnyt. Toki voi olla, että akateemisella alalla ovat keskittyneet vähän eri asioihin kuin jossakin kynsibisneksessä, joten lienevät vähemmän leikeltyjä yms.
Meillä yliopistolla on kyllä useita nättejä aasialaisia tyttöjä.
Älkää nyt menkö tähän iänikuiseen aasialaiset vs. suomalaiset naiset -vihanlietsontaan. Antaa ap:n tykätä, mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, olet sitten eri yliopistolla töissä kuin minä.
Oletko sinä se erektio-ongelmainen spämmääjä?
Meillä duunarinhommissa ei ole tullut parinkymmenen vuoteen yhtään nättiä aasialaistyttöä vastaan, ilmeisesti niille vaimoiksi tuoduille tapahtuu heti jotakin 🤷
Pokealokuvissa näin kerran kauniin söpöläisen mutta kun on puhkipantu niin en huoli häntä.
Se on ihan OK. Minua vetää puoleensa yli 190 cm miehet ja senkin kanssa on oppinut elämään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen ja yliopistolla töissä. Olen myös nähnyt kauniita aasialaisia naisia. Toki kauniita ja komeita löytyy kaikista maista.
Makunsa kylläkin. Omaan makuun ei ole ollenkaan, persjalkaisia ja lättänaamaisia, usein pienet tissit.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan OK. Minua vetää puoleensa yli 190 cm miehet ja senkin kanssa on oppinut elämään :D
Mun mies 197 cm, enkä kans vaihtaisi senttiäkään lyhyempään. Vielä kun se on sellainen mielettömän komea tukkajumalakin, niin kyllä saa tuleva jälkikasvumme geeneistä kiitellä.
Vierailija kirjoitti:
Yritikö käyttää epätoivoista psykologista kikkaa, "yli 190 cm miehet" ja luulla, että ketään miestä kiinnostaa sinun miesihanteesi? Tässä keskustellaan aasialaisista naisista, ei suomalaisten naisten miesihanteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen ja yliopistolla töissä. Olen myös nähnyt kauniita aasialaisia naisia. Toki kauniita ja komeita löytyy kaikista maista.
Ok, sinäkin lienet sitten eri yliopistolla töissä.
Niin. Heidän "söpöytensä" ei ole keneltäkään pois.
ja ne ihanat silmät