Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aasialaisten naisten kaunis ulkomuoto ja viehättävä söpöys

Vierailija
27.05.2025 |

On totta.

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ihanat silmät

Vierailija
2/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuta sinnepäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Meillä on töissä noita vaikka kuinka paljon enkä ole yhtäkään edes nättiä vielä nähnyt. Toki voi olla, että akateemisella alalla ovat keskittyneet vähän eri asioihin kuin jossakin kynsibisneksessä, joten lienevät vähemmän leikeltyjä yms.

Vierailija
4/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että ne kiinnostuu susta ainoastaan jos sulla on rahaa. Sitten kelpaa rumempikin tyhmä suomiukko. Se on tosirakkautta😍🥰

Vierailija
5/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? Meillä on töissä noita vaikka kuinka paljon enkä ole yhtäkään edes nättiä vielä nähnyt. Toki voi olla, että akateemisella alalla ovat keskittyneet vähän eri asioihin kuin jossakin kynsibisneksessä, joten lienevät vähemmän leikeltyjä yms.

Meillä yliopistolla on kyllä useita nättejä aasialaisia tyttöjä.

Vierailija
6/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt menkö tähän iänikuiseen aasialaiset vs. suomalaiset naiset -vihanlietsontaan. Antaa ap:n tykätä, mistä tykkää.

Vierailija
7/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, olet sitten eri yliopistolla töissä kuin minä.

Vierailija
8/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se erektio-ongelmainen spämmääjä?

Vierailija
9/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😄

Vierailija
10/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä duunarinhommissa ei ole tullut parinkymmenen vuoteen yhtään nättiä aasialaistyttöä vastaan, ilmeisesti niille vaimoiksi tuoduille tapahtuu heti jotakin 🤷 

Vierailija
11/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokealokuvissa näin kerran kauniin söpöläisen  mutta kun on puhkipantu niin en huoli häntä.

Vierailija
12/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan OK. Minua vetää puoleensa yli 190 cm miehet ja senkin kanssa on oppinut elämään :D

Vierailija
13/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä provo.

Vierailija
14/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen ja yliopistolla töissä. Olen myös nähnyt kauniita aasialaisia naisia. Toki kauniita ja komeita löytyy kaikista maista.

Vierailija
15/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kylläkin. Omaan makuun ei ole ollenkaan, persjalkaisia ja lättänaamaisia, usein pienet tissit. 

Vierailija
16/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan OK. Minua vetää puoleensa yli 190 cm miehet ja senkin kanssa on oppinut elämään :D

Mun mies 197 cm, enkä kans vaihtaisi senttiäkään lyhyempään. Vielä kun se on sellainen mielettömän komea tukkajumalakin, niin kyllä saa tuleva jälkikasvumme geeneistä kiitellä.

Vierailija
17/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritikö käyttää epätoivoista psykologista kikkaa, "yli 190 cm miehet" ja luulla, että ketään miestä kiinnostaa sinun miesihanteesi? Tässä keskustellaan aasialaisista naisista, ei suomalaisten naisten miesihanteista. 

Vierailija
18/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen ja yliopistolla töissä. Olen myös nähnyt kauniita aasialaisia naisia. Toki kauniita ja komeita löytyy kaikista maista.

Ok, sinäkin lienet sitten eri yliopistolla töissä.  

Vierailija
19/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Heidän "söpöytensä" ei ole keneltäkään pois.

Vierailija
20/138 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?