Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pride ja Raamattu
27.06.2026 |
Korkein oikeus linjasi 2026, että jokaisella on oikeus uskoa ja ilmaista, että pride on synnillistä. Päivi Räsänen totesi tämän. KKO ei tuominnut häntä siitä. (Tuomio tuli eri tekstistä.)
Siispä minäkin totean:0On synti ylpeillä synnillä. Syntiä pitää hävetä ja katua. Meidän kaikkien. Ja kaikkia syntejä. Sillä Raamatun mukaan Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä, mutta vihaa kaikkien kaikkia syntejä. Myös niitä sateenkaarisyntejä. Katukaa ja tehkää parannus.Ks esim.
Jesaja 59:2
Sefanja 1:1-
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa