Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grillattiin hampurilaisia mökillä.

Vierailija
27.06.2026 |

Huh ku oli hyvii. Tehtiin pihvit itse kunnon jauhelihasta. Varmaan lihoon mutta ei haittaa. Kesällä tulee grillattua paljon mut talvella voi sitten syödä tomaatteja pelkästään.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ruoka mihin ketsuppi kuuluu on makaronilaatikko. Kirjaimellisesti ei mihinkään muuhun.

Hot dog?

Sipuli ja sinappi.

Vierailija
42/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan grillattu ne pihvit. Hampurilaisia kun grillaa niin ne salaatit yms. jotenkin näivettyy.

Hampurilainen tarkoittaa nimenomaan sitä pihviä. Vaikka suomen kielessä sitä usein käytetään vähän väärin.

Oletko se sama älypää joka taannoin väitti Platonin nimen olevan "Plato" :D

Mikin koira on Pluto.

Joka sai nimensä vastikään löydetyn planeetan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa aina kun Joensuussa on yhdellä grillillä pitkä lista mausteita, ja mainittu että 3 valinnaista kuuluu annokseen. "Kaikki mausteet" maksaa jotain 3 euroa extraa. Niin vain aina joka jumalan kerta siellä juntit tilaa kaikilla mausteilla, ja aitten on 20 eri maustetta pursuava annos :D

Vierailija
44/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ruoka mihin ketsuppi kuuluu on makaronilaatikko. Kirjaimellisesti ei mihinkään muuhun.

Nakit ja ranskalaiset: Grilli-iltojen ja yöpalojen klassikko, joka harvoin toimii ilman ketsuppiraitaa.

Vierailija
45/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa aina kun Joensuussa on yhdellä grillillä pitkä lista mausteita, ja mainittu että 3 valinnaista kuuluu annokseen. "Kaikki mausteet" maksaa jotain 3 euroa extraa. Niin vain aina joka jumalan kerta siellä juntit tilaa kaikilla mausteilla, ja aitten on 20 eri maustetta pursuava annos :D

Typerästi suunniteltu ruokalista. Voivat laittaa maustevalikoimaan hapansilakkaa ja jotain järkky-tulista chilisoosia. "Joo, laita vaan kaikki mausteet". Sitten sillä on joku anal-destroyer-death-sauce

Vierailija
46/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tekemä jauhelihapivi on parasta hampurilaisen välissä.

Mitä tekemistä on jauhelihapihvissä? Sen kuin vain paistaa sen jauhelihan sopivan muotoisena.

Joo siihen EI kuulu kuin mausteet, ei missään tapauksessa kanamuna tai korppujauho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi