Miten on muka mahdollista muuttaa ihmisen sukupuoli, mutta jos joku haluaa eheyttää oman seksuaalisuutensa niin se on muka mahdotonta?
Halutaan jopa kieltää aikuisiltakin ihmisiltä tämmöiset hoidot.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska eheytyshoitojen tiedetään aiheuttavan merkittäviä haittoja, ja olevan toimimattomia.
Myös sukupuolenvaihdosleikkausten tiedetään johtaneen ongelmiin. Osa katuu sitä jälkeenpäin.
Suurin osa ei. Tästä syystä sukupuolen vaihdon saamiseksi on käytävä pitkä psykiatrinen tutkimus-ja hoitoprosessi Suomessa. Kaikki halukkaat eivät tähän prosessiin edes pääse. On harhaa kuvitella, että sukupuolen vaihtaminen on helppoa tai nopeaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän pedofiilienkin eheyttäminen kriminalisoida?
Yhtä turhaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero. Minusta ei tule homoseksuaalia edes pakottamalla. Ei edes biseksuaalia.
Näin ollen ei myöskään homoseksuaalista tule heteroa, vaikka kuinka yrittäisi tai haluaisi.
Ei sinusta tule naista leikkaamalla munat pois.
Sukupuolen korjausleikkauksessa poistetaan oma sukupuoli eikä saada mitään tilalle.
Eheytyshoidot ovat puoskarointia. Tätä puoskarointia harjoittaa erilaiset uskovaiset hihhulijörjestöt.
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero. Minusta ei tule homoseksuaalia edes pakottamalla. Ei edes biseksuaalia.
Näin ollen ei myöskään homoseksuaalista tule heteroa, vaikka kuinka yrittäisi tai haluaisi.
Homoista tulee heteroita sakinhivutuksella saunan takana ja lesbot paranevat saatuaan kerrankin kunnon mulkkua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska eheytyshoitojen tiedetään aiheuttavan merkittäviä haittoja, ja olevan toimimattomia.
Myös sukupuolenvaihdosleikkausten tiedetään johtaneen ongelmiin. Osa katuu sitä jälkeenpäin.
Suurin osa ei. Tästä syystä sukupuolen vaihdon saamiseksi on käytävä pitkä psykiatrinen tutkimus-ja hoitoprosessi Suomessa. Kaikki halukkaat eivät tähän prosessiin edes pääse. On harhaa kuvitella, että sukupuolen vaihtaminen on helppoa tai nopeaa.
Se on mahdotonta. Yksikään sukupuolen korjausleikkaus ei ole onnistunut. Kaikki leikkaukset on surkeasti epäonnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Eheytyshoidot ovat puoskarointia. Tätä puoskarointia harjoittaa erilaiset uskovaiset hihhulijörjestöt.
Mitä sitten?
Perustuvat vapaaehtoisuuteen.
En ymmärrä vähemmistövihaa mitä Pride tässä asiassa ilmentää ja edustaa.
Vierailija kirjoitti:
Eheytyshoidot ovat puoskarointia. Tätä puoskarointia harjoittaa erilaiset uskovaiset hihhulijörjestöt.
Se että uskovaiset tekevät ehetystä, ei tee eheytyshoidoista puoskarointia.
Sukupuolen korjausleikkauksessa poistetaan omat sukupuolielimet eikä saada mitään tilalle.
Yhteiskunnan ei tule kustantaa lääkäreiden keksimiä kalliita hoitomuotoja mielenterveyspotilaille mitkä eivät hoida sairautta. Se on lääkärinvalassakin kielletty.
https://sukupuolenosaamiskeskus.fi/2023/04/20/tallainen-olen-genderflui…
Saman keskuksen mukaan tällainen fluidi ihminen voi vaihtaa mieltään päivittäin
"Fluidi, genderfluidi. Liukuva sukupuoli-identiteetti tarkoittaa sitä, että henkilön sukupuolen määrittely ja sisäinen ymmärrys sukupuolesta vaihtelee. Vaihtelu voi olla säännöllistä tai vaikeammin ennakoitavaa, kausi voi olla lyhyempi (esim. päivän aikana) tai vuosienkin pituinen. Jos henkilöllä on selkeästi kaksi hieman eri sukupuolta itsessä, hän voi mieltää itsensä myös kaksisukupuoliseksi.
Ja nämä saavat äänestää? Sehän voi mieli vaihtua lipukkeen leimaamisen jälkeen. Eiku..
En ymmärrä miksi Pride kokee eheytyshoidot uhaksi heille.
S*ksuaalisuuden määrittely ei ole Pride väen yksinoikeus.
Eheyttäminen on parantamista.
Muu on puoskarointia ja jumalaa leikkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero. Minusta ei tule homoseksuaalia edes pakottamalla. Ei edes biseksuaalia.
Näin ollen ei myöskään homoseksuaalista tule heteroa, vaikka kuinka yrittäisi tai haluaisi.
Tuo on sinun kokemuksesi. On myös fluideja joiden sukupuoli-identiteeti vaihtuu useasti elämän aikana.
Siksi eheytyshoitoja ei tule kriminalisoida.
Kukaan ei ole kriminalisoinut sukupuoli-identiteetin vaihtumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eheytyshoidot ovat puoskarointia. Tätä puoskarointia harjoittaa erilaiset uskovaiset hihhulijörjestöt.
Mitä sitten?
Perustuvat vapaaehtoisuuteen.
En ymmärrä vähemmistövihaa mitä Pride tässä asiassa ilmentää ja edustaa.
Millä tavoin eheytyshoidot uskonnollisissa liikkeissä perustuu vapaaehtoisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän pedofiilienkin eheyttäminen kriminalisoida?
Ei sairaanhoidossakaan pedofiilejä eheytetä, vaan opetetaan elämään ongelmansa kanssa tavalla, joka minimoi siitä aiheutuvan haitan itselle ja muille, itsensä hyväksyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän pedofiilienkin eheyttäminen kriminalisoida?
Ei sairaanhoidossakaan pedofiilejä eheytetä, vaan opetetaan elämään ongelmansa kanssa tavalla, joka minimoi siitä aiheutuvan haitan itselle ja muille, itsensä hyväksyen.
Sukuelinten poisto ei muuta sukupuolta.
Aivot voivat muovautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eheytyshoidot ovat puoskarointia. Tätä puoskarointia harjoittaa erilaiset uskovaiset hihhulijörjestöt.
Mitä sitten?
Perustuvat vapaaehtoisuuteen.
En ymmärrä vähemmistövihaa mitä Pride tässä asiassa ilmentää ja edustaa.Millä tavoin eheytyshoidot uskonnollisissa liikkeissä perustuu vapaaehtoisuuteen?
Jokainen valitsee kuuluuko uskonnolliseen liikkeeseen ylipäätään ja haluaako eheytyshoitoja.
Toki jos väität muuta niin samaa hihhulointia täysin samassa painostavassa ja pakottavassa kontrollin muodossa on Pride yhteisössä. Vapaus on pelkkä korulause heidän piireissään.
Tuo on sinun kokemuksesi. On myös fluideja joiden sukupuoli-identiteeti vaihtuu useasti elämän aikana.
Siksi eheytyshoitoja ei tule kriminalisoida.