Miten on muka mahdollista muuttaa ihmisen sukupuoli, mutta jos joku haluaa eheyttää oman seksuaalisuutensa niin se on muka mahdotonta?
Halutaan jopa kieltää aikuisiltakin ihmisiltä tämmöiset hoidot.
Kommentit (38)
Kumpaankin pätee sama vastaus. If it ain't broken don't fix it.
Mitään ei tarvitse eheyttää kun mikään ei ole rikki vaikka pitää samasta sukupuolesta.
Sukupuolta ei voi korjata kun se ei ollut millään tavalla rikki. Ko. henkilö ei vain pitänyt siitä.
Vierailija kirjoitti:
Eheytyshoidot perustuvat vapaaehtoisuuteen.
Kriminalisointihaaveet kertovat enemmänkin patologisesta halusta kontrolloida ihmisiä.
Ehdottomat ja mustavalkoiset ihmiset haluavat kieltää ne.
Seksuaalisuutta on vaikea tai ehkä jopa mahdotonta muuttaa, joten en näe mitään järkeä sen yrittämisessä. Kuitenkin, on outoa että jos joku haluaa yrittää sitä muuttaa, sitä pidetään rikollisena. Nyt vähän järkeä tähän. Seksuaalisuus ei ole mikään pyhä asia jonka muuttamisen yrittäminen on RIKOS.
Miten maailmasta on tullut näin outo? Onko tämäkin asia apinoitu Jenkeistä?
Koska eheytyshoitojen tiedetään aiheuttavan merkittäviä haittoja, ja olevan toimimattomia.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuutta on vaikea tai ehkä jopa mahdotonta muuttaa, joten en näe mitään järkeä sen yrittämisessä. Kuitenkin, on outoa että jos joku haluaa yrittää sitä muuttaa, sitä pidetään rikollisena. Nyt vähän järkeä tähän. Seksuaalisuus ei ole mikään pyhä asia jonka muuttamisen yrittäminen on RIKOS.
Miten maailmasta on tullut näin outo? Onko tämäkin asia apinoitu Jenkeistä?
Ei ole millään tavoin rikollista yrittää itse muuttaa omaa seksuaalisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Eheytyshoidot perustuvat vapaaehtoisuuteen.
Kriminalisointihaaveet kertovat enemmänkin patologisesta halusta kontrolloida ihmisiä.
Aivopesu muka perustuu vapaehtoisuuteen 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuutta on vaikea tai ehkä jopa mahdotonta muuttaa, joten en näe mitään järkeä sen yrittämisessä. Kuitenkin, on outoa että jos joku haluaa yrittää sitä muuttaa, sitä pidetään rikollisena. Nyt vähän järkeä tähän. Seksuaalisuus ei ole mikään pyhä asia jonka muuttamisen yrittäminen on RIKOS.
Miten maailmasta on tullut näin outo? Onko tämäkin asia apinoitu Jenkeistä?
Ei ole millään tavoin rikollista yrittää itse muuttaa omaa seksuaalisuuttaan.
Ei niin. Itsepä sen päättää miten seksiä harrastaa vai harrastaako ollenkaan. Eikä tykkääminenkään ole mikään vakio. Mieltymyksiäänkin voi muuttaa.
Pitäisiköhän pedofiilienkin eheyttäminen kriminalisoida?
Vierailija kirjoitti:
Koska eheytyshoitojen tiedetään aiheuttavan merkittäviä haittoja, ja olevan toimimattomia.
Eheytyshoitoja haluavien vähemmistöryhmien oikeuksia ei saa heikentää.
Se olisi vähemmistövihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eheytyshoidot perustuvat vapaaehtoisuuteen.
Kriminalisointihaaveet kertovat enemmänkin patologisesta halusta kontrolloida ihmisiä.Aivopesu muka perustuu vapaehtoisuuteen 👀
Puhut siis alaikäisten transhoidoista hormoniblokkereilla otaksun.
Vierailija kirjoitti:
Puoskarikielto - nyt.
Jos näin niin terapeutti-nimikkeen ammatillinen käyttö tulee varata vain asianmukaisen koulutuksen saaneille ja Valviran valvontaan. Mukaan lukien Pride väen keskuudessa olevat puoskarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska eheytyshoitojen tiedetään aiheuttavan merkittäviä haittoja, ja olevan toimimattomia.
Eheytyshoitoja haluavien vähemmistöryhmien oikeuksia ei saa heikentää.
Se olisi vähemmistövihaa.
Prideväki vihaa ja halveksuu tuota vähemmistöä. Haluaa heidät pakottavan kontrollinsa alle.
"Sukupuolinen identiteetti voi vaihtua vain yhteen suuntaan!"
Samanlainen väite kuin "Tieteellisen maxilaisleninismin mukaan yhteiskunta siirtyy vääjäämättä sosialismin kautta kommunismiin."
Vierailija kirjoitti:
"Sukupuolinen identiteetti voi vaihtua vain yhteen suuntaan!"
Samanlainen väite kuin "Tieteellisen maxilaisleninismin mukaan yhteiskunta siirtyy vääjäämättä sosialismin kautta kommunismiin."
Juuri näin. Milintantti Pride yhteisö haluaa pakottavasta määritellä vaihtumisen suunnan.
Tuosta on vapaus ja liberalismi kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Koska eheytyshoitojen tiedetään aiheuttavan merkittäviä haittoja, ja olevan toimimattomia.
Myös sukupuolenvaihdosleikkausten tiedetään johtaneen ongelmiin. Osa katuu sitä jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen minuus asuu aivoissa, ei jalkovälissä. Siten.
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.
Olen hetero. Minusta ei tule homoseksuaalia edes pakottamalla. Ei edes biseksuaalia.
Näin ollen ei myöskään homoseksuaalista tule heteroa, vaikka kuinka yrittäisi tai haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen minuus asuu aivoissa, ei jalkovälissä. Siten.
Ihminen voi muuttaa minuuttaan aivoissa, mutta ei sukupuoltaan biologisesti.
Ihminen kasvaa ja kehittyy ja aivot muuttuvat jatkuvasti, koska aivot on plastiset. Väitteesi on paskaa.
Ihmisen minuus asuu aivoissa, ei jalkovälissä. Siten.