Lue keskustelun säännöt.
Ja missä kohtaa siinä tuska aloituksessa olisi käynyt ilmi että haluaisin sinne
27.06.2026 |
Siinä ei lukenut mitään sellaista
Jos minä elämyksiä haluan menen ulkomaille
Keikat ja festarit ei ole mua varten pari kertaa käyneenä voin sen sanoa
En ole tuskassa ollut mutta muutamilla pienemmillä festareilla ja keikoilla kyllä
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla