Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pettänyt, mutta vain sen yhden kerran?

Vierailija
01.02.2025 |

Minun on pakko tunnustaa, että kerran olen erehtynyt pettämään. Olin todella nuori ja todella humalassa. Uskon, etten enää ikinä tekisi niin uudelleen. En halua enää ikinä tuntea sitä pahaa oloa ja morkkista uudelleen, koska tuosta ekasta kerrastakin ne tunteet eivät meinaa unohtua.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa kerran myös

Vierailija
2/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, sen yhden kerran. Ei niin vakavassa suhteessa, joka oli jo tuhoon tuomittu siinä vaiheessa muutenkin. En lopulta edes kertonut poikakaverille, koska ero olisi tullut joka tapauksessa, mielestäni asialla oli turha pahoittaa hänen mieltään sen enempää. Podin kuitenkin todella huonoa omatuntoa, koska luonnollisesti asioiden olisi pitänyt edetä ihan eri järjestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pettäjät pettää. Sellaista ei olekaan kuin vahinkopettäminen.

Vierailija
4/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lohduttaa niin en pidä pettäjänä jos on nuorena opetellessaan seurustelua tehnyt noin

Vierailija
5/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo yhden kerran. Eli kyllä meitä on jotka oppii kerrasta

Vierailija
6/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se lohduttaa niin en pidä pettäjänä jos on nuorena opetellessaan seurustelua tehnyt noin

Onko joku niin väittänyt?  Miten voi pettää jos ei edes ole yhdessä.

Vierailija
7/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin kerran. Tosi mustan, suomea osaamattoman miehen kanssa. Sain kupan ja tulin raskaaksi. Nyt asun lakupalleroiseni kanssa kaksin. Kukaan normaali suomalaismies ei enää minua huoli. Enkä ihmettele.

Vierailija
8/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä suhteessa petin. Lapsen isän kanssa olin avoliitossa. Suhde ahdisti mua ja halusin erota koska en rakastanut miestä enää. Miehen kanssa olin jo asiasta puhunut, mutta emme olleet vielä eronneet. Sitten lähdimme pian tuon jälkeen kavereiden kanssa viihteelle ja sen arvasi miten siinä kävi. Vanha seksikumppani tuli vastaan ja hänen luonaan kävin kyläilemässä, sitten kotiin. Onneksi tajusimme käyttää kortsua koska oli vielä tuon jälkeen avomiehen kanssa seksiä ennen kuin sitten noin kuukauden päästä erosimme. Koskaan en miehelle kertonut, että petin häntä. Kaduttaa kyllä oma tyhmyys vaikka tuosta on aikaa melkein 20 vuotta. Ihan turhaan petin hyvää miestä kun olisin vain voinut erota ilman pettämisiä.

Vierailija
9/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena vaikeuksia pysyä uskollisena ja seurustelusuhteet menivät välillä hieman päällekkäin. Mutta jossain vaiheessa minusta tuli hihhuli ja sitä kautta tapani muuttuivat. Ennen nykyisen mieheni tapaamista olin ollut 3,5 vuotta selibaatissa ja seurustelun ensimmäisen parin kuukauden aikana emme edes pussailleet.

Voitte ihan rauhassa uskoa, että pettäjä on aina pettäjä, mutta kyllä tuo 3,5 vuoden tauko seksistä puhdisti minut jotenkin sisäisesti. Nyt ollaan oltu jo 25 vuotta naimisissa eikä ikinä ole tullut mieleenkään pettää. Pari ihastusta on ollut matkan varrella, mutta minkäänlaiseen fyysiseen toimintaan ne eivät ole johtaneet, vaan ovat olleet enempi sellaisia oman pääni sisäisiä juttuja.

Vierailija
10/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En voisi pettää. Mulla meni liki vuosi exän jälkeen, että mulla oli tunne että olen varattu, kun olin jotain 7-8 vuotta ollut, niin oli todella vaikea lähteä tutustumaan miehiin siinä mielessä, että etsii uutta puolisoa. Mutta onneksi löysin hyvän miehen, ja olemme olleet yhdessä puolet elämästäni, eli neljännesvuosisadan. Inhottaa ajatuskin että koskisin vierasta miestä, varsinkaan seksuaalisesti. Minulle on erittäin tärkeää oman rakkaan kanssa kosketus, joten yököttää ajatus että siinä olisi joku muu.

Vierailija
11/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vuonna -07 parikymppisenä. Sen jälkeen ei ole toistunut.

Vierailija
12/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Kynnenjäljet selässä olivat töissä tulleita. Ei tullut hyvistä kyydeistä morkkista, mutta ei ole ollut tarvetta toistaa. Olin nuori ja typerä. En tekisi enää uudestaan.

13/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon aina ollu yhen naisen mies. Minua jokainen pettänyt. Paras petti 6 kertaa

Vierailija
14/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ex miestäni. Koska hän oli per-tä 😅

Vierailija
15/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kumppanini tahtoi taukoa, eli tahtoi kokeilla toista miestä. Silloin olin toisen kanssa 2x. Suhde loppui nopeasti tauon jälkeen. Noin 25 vuotta parisuhdekokemusta.

Vierailija
16/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa kerran myös

"vahingossa". Miten ihmeessä vahingossa? Liukastuit saippuaan ja lensit pystyssä olevaan penikseen pillu edellä?

Vierailija
17/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa kerran myös

"vahingossa". Miten ihmeessä vahingossa? Liukastuit saippuaan ja lensit pystyssä olevaan penikseen pillu edellä?

Raija 78v ei tunne onko pillussa pulla vai muna, joten vahingossa.

Vierailija
18/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kumppanini tahtoi taukoa, eli tahtoi kokeilla toista miestä. Silloin olin toisen kanssa 2x. Suhde loppui nopeasti tauon jälkeen. Noin 25 vuotta parisuhdekokemusta.

Alkuperäinen suhde loppui. Hänen taukosuhteensa jatkui, omani ei. Tarkennus.

Vierailija
19/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impotentti incel ylpeänä muistelee -sarja. Aika kultaa muistot ja tekee niistä kultaakin arvokkaammat. 

Puolilöysällä umpihumalassa epäonnistunut yritys, lasketaax.

Vierailija
20/42 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ikää oli tuskin 20. Eroa muka tehtiin mutta enpä sitä toiselle ollut selvästi sanonut. Myöhemmin kerroin kun tajusin että ehkä sittenkin tuota rakastan... Kyllä voi ihminen olla tyhmä. Silloin kadutti kertominen mutta jälkikäteen ei enää. Muutenkin liian helposti rakentaa valheiden päälle elämäänsä. Reilua vosikymmentä myöhemmin nauraen muisteltiin noita aikoja kun tavattiin mutta ei se häpeän määrä unohdu, eikä pidäkään.