Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotenkin surullista, että keskustelemisesta on tullut voittamista

Vierailija
26.06.2026 |

Oli se Vauva-sivusto, Ylen toimittaja, kommentti YouTubessa... Eriävä mielipide joko haukutaan, alapeukutetaan pois tai tulee jäätävä hiljaisuus. Hyvässä keskustelussa voi mielestäni olla erimielisyyksiä, ja siitä ei tarvitse provosoitua. Itse olen ainakin monesti oppinut keskustelusta, vaikka olisinkin ollut täysin eri mieltä asiasta. Olen monesti käynyt lukemassa vaikka jonkun lähettämää linkkiä ja todennut, että olin väärässä. Se on outoa keskustelussa, jos on pakko olla oikeassa, ja vaikka vääräksi todistettuna vänkää vastaan tai vain katoaa hiljaisuuteen. Sitten näillä katoavilla on tapana nousta uudelleen väittämään samaa asiaa, mutta uudelle yleisölle. Minun perjantain tuuminta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla