Jäädä vai lähteä parisuhteesta
Oon ollut avoliitossa pari vuosikymmentä, lapset teinejä.
+ Mies luotettava, kiltti, älykäs ja sallii minulle omia menoja. On vakaa. Taloudellisesti täysin turvattu tulevaisuus jos jään hänen kanssaan, parempi kuin useimmilla joidenkin vuosien päästä.
- Suhteessa ei hellyyttä juurikaan eikä seksiä. Keskusteluyhteys olematon, mies ei sitä tyyppiä, introvertti. Ei syvällistä yhteyttä, ei koskaan oo ollut. Oon itse hyvin syvällinen. Näivetyn, kuivun.
Ymmärrän kokonaisuuden edut, mutta sydämeni on levoton ja tuntuu, että kaikki liukuu ohi. Oon aina ollut jotenkin levoton luonne. Mitä ihmettä tehdä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Et tule löytämään keskustelutaitoista, vakaata miestä jos eroat. Ne kaikki kun on edelleen naimisissa.
Sinun mirlestä kannattaa näivettyä suhteessa, kun ei ole parempaakaan tarjolla? Ihan oikeasti?
Pariterapiaan, meillä auttoi, kun saatiin tunnelukkoja auki ja asiat puhuttua. Alettiin puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja mies lopetti pornon ja kummasti alkoi yhteiset jutut kiinnostaa.
Ei pidä erota ilman että katsoisitte mikä on se ongelma, joskus ne on korjattavissa. Olihan teillä seksiä alussa ja vetovoimaa?!
Pistät miehen pihalle. Miehen tehtävä on parisuhteessa viihdyttää ja sykähdyttää naista ja hän on selvästi epäonnistunut tässä tehtävässään. Se on ihan sama mitä voi tarjota tilalle. Paperit vetämään, usko minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroo. Yhdenkään leiden ei täs maailmas kuulu näivettyy yai kuivuu.
M35
Ei siellä aidan toisella puolella ole välttämättä mitään parempaa tarjolla.
Siellä voi olla hyvää seksiä. Voi siellä olla huonoakin.
Vierailija kirjoitti:
Pariterapiaan, meillä auttoi, kun saatiin tunnelukkoja auki ja asiat puhuttua. Alettiin puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja mies lopetti pornon ja kummasti alkoi yhteiset jutut kiinnostaa.
Ei pidä erota ilman että katsoisitte mikä on se ongelma, joskus ne on korjattavissa. Olihan teillä seksiä alussa ja vetovoimaa?!
Meillä pariterapiassa selkeni ettei meillä ole enää tulevaisuutta. Laitettiin sitten ero vireille. Suosittelen kyllä pariterapiaa.
Eroat ja pistät ilmoituksen Tinderiin. Siellä on kuumia nuoria 20+ rakastajia jotka haluavat vähän vanhemman. Jos tykkäät ulkomaisista niin sellainenkin säväyttää kummasti väljähtyneitä tunteita.
Jos kysyt pitäisikö erota niin tiedät vastauksen itsekin. Jätä se sika.
Hyvin syvällinen tosiaan kun ajattelet vain rahaa.