Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäädä vai lähteä parisuhteesta

Vierailija
26.06.2026 |

Oon ollut avoliitossa pari vuosikymmentä, lapset teinejä.


+ Mies luotettava, kiltti, älykäs ja sallii minulle omia menoja. On vakaa. Taloudellisesti täysin turvattu tulevaisuus jos jään hänen kanssaan, parempi kuin useimmilla joidenkin vuosien päästä.

- Suhteessa ei hellyyttä juurikaan eikä seksiä. Keskusteluyhteys olematon, mies ei sitä tyyppiä, introvertti. Ei syvällistä yhteyttä, ei koskaan oo ollut. Oon itse hyvin syvällinen. Näivetyn, kuivun.


Ymmärrän kokonaisuuden edut, mutta sydämeni on levoton ja tuntuu, että kaikki liukuu ohi. Oon aina ollut jotenkin levoton luonne. Mitä ihmettä tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin syvällinen tosiaan kun ajattelet vain rahaa.

Vierailija
22/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule löytämään keskustelutaitoista, vakaata miestä jos eroat. Ne kaikki kun on edelleen naimisissa.

Sinun mirlestä kannattaa näivettyä suhteessa, kun ei ole parempaakaan tarjolla? Ihan oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapiaan, meillä auttoi, kun saatiin tunnelukkoja auki ja asiat puhuttua. Alettiin puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja mies lopetti pornon ja kummasti alkoi yhteiset jutut kiinnostaa. 

 

Ei pidä erota ilman että katsoisitte mikä on se ongelma, joskus ne on korjattavissa. Olihan teillä seksiä alussa ja vetovoimaa?!

Vierailija
24/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät miehen pihalle. Miehen tehtävä on parisuhteessa viihdyttää ja sykähdyttää naista ja hän on selvästi epäonnistunut tässä tehtävässään. Se on ihan sama mitä voi tarjota tilalle. Paperit vetämään, usko minua.

Vierailija
25/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroo. Yhdenkään leiden ei täs maailmas kuulu näivettyy yai kuivuu.

M35

Ei siellä aidan toisella puolella ole välttämättä mitään parempaa tarjolla.

Siellä voi olla hyvää seksiä. Voi siellä olla huonoakin. 

Vierailija
26/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariterapiaan, meillä auttoi, kun saatiin tunnelukkoja auki ja asiat puhuttua. Alettiin puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja mies lopetti pornon ja kummasti alkoi yhteiset jutut kiinnostaa. 

 

Ei pidä erota ilman että katsoisitte mikä on se ongelma, joskus ne on korjattavissa. Olihan teillä seksiä alussa ja vetovoimaa?!

Meillä pariterapiassa selkeni ettei meillä ole enää tulevaisuutta. Laitettiin sitten ero vireille. Suosittelen kyllä pariterapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat ja pistät ilmoituksen Tinderiin. Siellä on kuumia nuoria 20+ rakastajia jotka haluavat vähän vanhemman. Jos tykkäät ulkomaisista niin sellainenkin säväyttää kummasti väljähtyneitä tunteita.

Vierailija
28/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt pitäisikö erota niin tiedät vastauksen itsekin. Jätä se sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme