Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäädä vai lähteä parisuhteesta

Vierailija
26.06.2026 |

Oon ollut avoliitossa pari vuosikymmentä, lapset teinejä.


+ Mies luotettava, kiltti, älykäs ja sallii minulle omia menoja. On vakaa. Taloudellisesti täysin turvattu tulevaisuus jos jään hänen kanssaan, parempi kuin useimmilla joidenkin vuosien päästä.

- Suhteessa ei hellyyttä juurikaan eikä seksiä. Keskusteluyhteys olematon, mies ei sitä tyyppiä, introvertti. Ei syvällistä yhteyttä, ei koskaan oo ollut. Oon itse hyvin syvällinen. Näivetyn, kuivun.


Ymmärrän kokonaisuuden edut, mutta sydämeni on levoton ja tuntuu, että kaikki liukuu ohi. Oon aina ollut jotenkin levoton luonne. Mitä ihmettä tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet lähestyy ja sinulla naisena alkaa ajatukset laukkaamaan. Tuttu tunne itsellekin, oli ohimenevä työpaikkaihastus, joka ei onneksi johtanut mihinkään. Tämä on biologiaaa viimeiset mahdollisuudet lisääntyä.

Oma ohjeeni on älä vaihda, toki koko av  on toista mieltä, mutta mietipä millainen on tämän palstan keskimääräinen kommentoija.

Mieti tätä: lapset saavat pitää yhden kodin, lapset saavat pitää molemmat vanhemmat, ei äiti-tai isäpuolia, ei draamaa, lapsenlapsilla on yksi paikka, jossa tavata isovanhemmat.

Suosittelen etsimään elämään sisältöä harrastuksista, ystävistä, perheen yhteisestä jutusta mikä se teillä olisikin. Elämään voi löytää lisää sisältöä vaikka on yhdessä puolison kanssa ja ero puolisosta ei välttämättä tuo elämään sisältöä.

Vierailija
2/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi tosiaan harrastuksia niin saat sisältöä ja vaihtelua elämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin. En jaksanut enää kämppissuhdetta. Ero helpotti.

Vierailija
4/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallii sinulle omia menoja? Mitkä muut asiat elämässäsi ovat kiinni miehen sallimisesta?

Vierailija
5/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule löytämään keskustelutaitoista, vakaata miestä jos eroat. Ne kaikki kun on edelleen naimisissa.

Vierailija
6/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule löytämään keskustelutaitoista, vakaata miestä jos eroat. Ne kaikki kun on edelleen naimisissa.

Samaa mieltä, ojasta allikkoon. Seksiä kyllä löydät, mutta sitä saadaksesi sun ei tarvitse erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tule löytämään keskustelutaitoista, vakaata miestä jos eroat. Ne kaikki kun on edelleen naimisissa.

Tarviiko sitä uutta miestä? On ikävä olla yksin parisuhteessa. Mieluummin ihan yksin. Eri

Vierailija
8/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tuli kunnon kliseiset tekosyyt taas yhdeltä tuuliviiriltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tunnen että kaikki liukuu ohi” = nainen on scrollannut aivan liikaa somea, lukenut naistenlehtien voimaantumissatuja ja kehitellyt mielessään kiiltokuvia ja harlekiinifantasioita.

Vierailija
10/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia? Vai tee ensin bisnes ja sitten ero? Toisaalta moni nainen haluaa seksittömän liiton jos kyllästyy puuhiin. Mutta jos keskustelu ym. ei toimi, niin hankalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä liukuu ohi on lähipubin Make jolle kelpaisi eronneen pillu, tai oikeastaan mikä tahansa pilde

Vierailija
12/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku jännämies rakastajaksi joka panee sinua ja kohtelee huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä liukuu ohi? Mitä et saa tehdä, koska sinulla on tuo mies?

P.S. introvertit yleensä pitävät syvällisistä, kahdenkeskisistä keskusteluista, eli se ei ole mikään tekosyy puhumattomuuteen. Yleensäkin introvertit tykkäävät puhua, jos luottavat ihmiseen; tosin sen jälkeen tarvitsee aikaa yksin.

Vierailija
14/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saisit tilalle jos eroat ? Jonkin taivaanrannanmaalarin, jota joutuisit elättämään. Ehkä ois juoppokin. 

Sinuna alkaisin matkustella teiniesi kanssa. Tai naispuolisen ystävän. Voisit harrastaa, mikä sua kiinnostaa. Sitten koti ja puolisosikin tuntuisivat mukavilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroo. Yhdenkään leiden ei täs maailmas kuulu näivettyy yai kuivuu.

M35

Vierailija
16/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on älykäs ja kiltti, niin miten hän ei osaisi keskustella, kun sinä hänen puolisonaan pyydät? En ole vielä tavannut älykästä ihmistä, joka ei tykkäisi keskustella. Aina ei tarvitse keskustella tunteista, mutta niistäkin voi älykkään kanssa käydä keskustelemassa vaikka terapiassa, jos ei muuten aukea. Syvällistä yhteyttä ja läheisyytä voi kehittää. Tärkeintä on, että hän on luotettava, älykäs, hyväntahtoinen ja vakaa. Ilmeisesti myös tykkää sinusta, kun on sitoutunut suhteeseen, vaikka ei ole seksiä.

Vierailija
17/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroo. Yhdenkään leiden ei täs maailmas kuulu näivettyy yai kuivuu.

M35

Ei siellä aidan toisella puolella ole välttämättä mitään parempaa tarjolla.

Vierailija
18/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroo. Yhdenkään leiden ei täs maailmas kuulu näivettyy yai kuivuu.

M35

Ei siellä aidan toisella puolella ole välttämättä mitään parempaa tarjolla.

Yksin paljon parempi olla.

Vierailija
19/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa toki ja ota tilalle mies jonka hänen ex-eukkonsa on lempannut samoilla syillä kuin sinä.

Vierailija
20/28 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroo. Yhdenkään leiden ei täs maailmas kuulu näivettyy yai kuivuu.

M35

Ei siellä aidan toisella puolella ole välttämättä mitään parempaa tarjolla.

Oikee leide kukoistaa oman itensä kanssa.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän