Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa jo lievästi vtuttamaan!

Vierailija
26.06.2026 |

"Suomen kansanterveysyhdistyksestä päivää..."

"Lasten ja nuorten päihdepalvelusta päivää..."

"Koulukiusaamisen kamppanjamauri päivää..."

"Pelastaa norpat ry täällä päivää..."

Olisi mitään instanssia joka EI OLISI RUINAAMASSA RAHAA?! Maksan veroja, en ole miljonääri, ei minua kiinnosta onko keski-Suomen saukkokanta kriittisellä tasolla tai pääseekö pohjois-Karjalainen Pirkko-Petteri kesällä jäätelöbaariin! Omasta elämästä selviytyminen on jo tarpeeksi vaikeaa, miksi helvetissä minun pitäisi vielä itkeä itseni uneen ajatellen koko muun vtun maailman hyvinvointia?!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi