Lue keskustelun säännöt.
Käykääs happihyppelyllä välillä
26.06.2026 |
Palstan etusivu on aina täynnä raizkaamis surmaamis juttuja ja muutenvaan turhaa negistelyä, ne surmauutiset on siellä iltalehdessä huomennakin
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen happihyppelyllä 8 tuntia päivittäin, olen töissä jossa saa liikkua paljon ulkona, leikkaan nurmikoita, trimmeröin, ja muuta sen tapaista. Olen nyt tauolla.
Intissä oli aikoinaan tapana se että käytiin ulkona talvella juoksemassa ilman takkeja jonkun aikaa että ihmiset heräs. Tekis hyvää palstalaisillekki
Taidat viettää paljon aikaa täällä?