IS: Rajua väkivaltaa ja kiusaamista steinerkoulussa
Opettajat eikä rehtori ole tehneet mitään, joten kullannuput ovat saaneet kiusata rauhassa. Eikös Steiner-koulun ideologiaan kuulu se, että oppilaita ei saa määrätä, vaan he itse päättävät miten haluavat olla?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Osaltaan voi olla kyseessä se, että Steiner-vanhemmat ovat herkempiä nostamaan metelin. Jutussa mainittiin useampi tapaus, kun poliisi ei löytänyt rikosta eli oli yksinkertaistaen koulun kanssa samoilla linjoilla.
Toiseksi kouluun oli siirtynyt muualla kiusattuja. Heissä vaikuttaa siis olevan joku "syy" kiusaamiselle, jolloin on keskimääräistä todennäköisempää, että kiusaaminen toistuu.
Taas on kiusaajanarsisti uhria syyttämässä...
Steiner-pedagogiikkaa: anna aina kiusaamisrauha...
Herra Steinerhan oli eläessään täysi huru-ukko. En pistäisi lapsiani moiseen aivopesuun.
Vierailija kirjoitti:
Herra Steinerhan oli eläessään täysi huru-ukko. En pistäisi lapsiani moiseen aivopesuun.
Lueskelin vähän ja joo, tuohan on ihan humpuukia koko systeemi.
Stainer ja muut yksityiskoulut ovat Suomen viimeisiä Kosher kouluja. Siksi niitä suojellaan saastalta kuten suurin osa näistä kommenteista kertoo - kun vaan osaa lukea rivien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä Steiner-koulussa olleita? Minkälainen paikka?
Olen ollut töissä eräässä toisessa steinerkoulussa ja voin vahvistaa että niissä piireissä ajatellaan miten opettajan ei ole hyvä puuttua lasten väliseen kiusaamiseen, sillä se on lasten keskinäisiin karmoihin puuttumista. Eli jos joku ottaa turpaansa, ajatellaan että se on karmaa johon ei pidä puuttua. Epäselväksi jäi miksi eivät pitäneet puuttumattomuutta pahan karman luomisena.
Lähdin kun tajusin kuinka pimeää touhu steinerkouluissa on ja olen töissä ihan tavallisessa koulussa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä Steiner-koulussa olleita? Minkälainen paikka?
Olen ollut töissä eräässä toisessa steinerkoulussa ja voin vahvistaa että niissä piireissä ajatellaan miten opettajan ei ole hyvä puuttua lasten väliseen kiusaamiseen, sillä se on lasten keskinäisiin karmoihin puuttumista. Eli jos joku ottaa turpaansa, ajatellaan että se on karmaa johon ei pidä puuttua. Epäselväksi jäi miksi eivät pitäneet puuttumattomuutta pahan karman luomisena.
Lähdin kun tajusin kuinka pimeää touhu steinerkouluissa on ja olen töissä ihan tavallisessa koulussa nykyään.
Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikeilla. Nämä hihhulit ovat erittäin tuhoisia lapsille ja nuorille. Lapsista kasvaa kieroja persereikiä ja osa tuhotaan henkisesti. Aikuiset ei ota vastuuta.
Tuommoisiin kouluihin hakeutuu omanlaistaan oppilasainesta. Narsismia luulisi riittävän.