Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Rajua väkivaltaa ja kiusaamista steinerkoulussa

Vierailija
26.06.2026 |

Opettajat eikä rehtori ole tehneet mitään, joten kullannuput ovat saaneet kiusata rauhassa. Eikös Steiner-koulun ideologiaan kuulu se, että oppilaita ei saa määrätä, vaan he itse päättävät miten haluavat olla?

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000012103062.html

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisiin kouluihin hakeutuu omanlaistaan oppilasainesta. Narsismia luulisi riittävän.

Vierailija
22/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaltaan voi olla kyseessä se, että Steiner-vanhemmat ovat herkempiä nostamaan metelin. Jutussa mainittiin useampi tapaus, kun poliisi ei löytänyt rikosta eli oli yksinkertaistaen koulun kanssa samoilla linjoilla.

 

Toiseksi kouluun oli siirtynyt muualla kiusattuja. Heissä vaikuttaa siis olevan joku "syy" kiusaamiselle, jolloin on keskimääräistä todennäköisempää, että kiusaaminen toistuu. 

Taas on kiusaajanarsisti uhria syyttämässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se ei lopu näköjään ikinä.

Vierailija
24/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steiner-pedagogiikkaa: anna aina kiusaamisrauha...

Vierailija
25/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Steinerhan oli eläessään täysi huru-ukko. En pistäisi lapsiani moiseen aivopesuun.

Vierailija
26/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra Steinerhan oli eläessään täysi huru-ukko. En pistäisi lapsiani moiseen aivopesuun.

Lueskelin vähän ja joo, tuohan on ihan humpuukia koko systeemi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stainer ja muut yksityiskoulut ovat Suomen viimeisiä Kosher kouluja. Siksi niitä suojellaan saastalta kuten suurin osa näistä kommenteista kertoo - kun vaan osaa lukea rivien välistä.

Vierailija
28/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä Steiner-koulussa olleita? Minkälainen paikka?

Olen ollut töissä eräässä toisessa steinerkoulussa ja voin vahvistaa että niissä piireissä ajatellaan miten opettajan ei ole hyvä puuttua lasten väliseen kiusaamiseen, sillä se on lasten keskinäisiin karmoihin puuttumista. Eli jos joku ottaa turpaansa, ajatellaan että se on karmaa johon ei pidä puuttua. Epäselväksi jäi miksi eivät pitäneet puuttumattomuutta pahan karman luomisena.

Lähdin kun tajusin kuinka pimeää touhu steinerkouluissa on ja olen töissä ihan tavallisessa koulussa nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä Steiner-koulussa olleita? Minkälainen paikka?

Olen ollut töissä eräässä toisessa steinerkoulussa ja voin vahvistaa että niissä piireissä ajatellaan miten opettajan ei ole hyvä puuttua lasten väliseen kiusaamiseen, sillä se on lasten keskinäisiin karmoihin puuttumista. Eli jos joku ottaa turpaansa, ajatellaan että se on karmaa johon ei pidä puuttua. Epäselväksi jäi miksi eivät pitäneet puuttumattomuutta pahan karman luomisena.

Lähdin kun tajusin kuinka pimeää touhu steinerkouluissa on ja olen töissä ihan tavallisessa koulussa nykyään.

Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikeilla. Nämä hihhulit ovat erittäin tuhoisia lapsille ja nuorille. Lapsista kasvaa kieroja persereikiä ja osa tuhotaan henkisesti. Aikuiset ei ota vastuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi