Lue keskustelun säännöt.
Siis sataa ihan kaatamalla. Mitä teen?
Kommentit (7)
Eipä sada, sitä olen odottanut nyt pitää orvokeita kastella joka päivä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mee nurkkaan sikiöasentoon. Oo siinä vähintään huomiseen.
Jatkat tyhmien aloitusten tekemistä.
Minkä päälle se sauna piti laittaa ja miksi sade sitä estää?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mene sisälle ettet kastu