Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksaisitte vuoden 96 kaksosten emmaljunga rattaista?

Vierailija
18.05.2007 |

ehjät muttei uudet

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vanhat, todennäköisesti myös nykyajan turvallisuusasiat ja mukavuudet puuttuvat.

Vierailija
2/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattaissa on turvavyöt, jalkapeite, sadesuoja, hyttysverkko, kuomu ja erikseen taittuvat selkänojat, jarrut ja tavarakori.

Mitä turvallisuuteen liittyviä tekijöitä puuttuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt myydä kohtuuhintaan vuoden 2005 vaunuja, ja nekin pitäisi lähinnä antaa ilmaiseksi.

Vierailija
4/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo niin vanhat, että renkaat on pakko vaihtaa, samoin todennäköisesti jouset. Kankaat on väkisinkin parhaat päivänsä nähneet ja kaikki kuluvat osat vetelee viimeisiään.

Vierailija
5/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saa niistä kuin pari kymppiä.

Vierailija
6/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa 10 - 20 euroa.

Vierailija
8/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko tää joku sukulaisjuttu minkä takia on pakko ostaa ja maksaa ylihintaa?

Jos pakko ostaa niin tarjoa 5 euroa.

Vierailija
9/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarviin kaksosten rattaan, uudemmista pyydetään yli satasta vuoden 2000 rattaista pyydetään yli 150 ja matkarattaistakin yli satasta, vuoden 2003 kaksostenrattaista pyydettiin jo kolmeasataakin.

Ensimmäinen myyjä oli tämä, joka oli valmis neuvottelemaan hinnasta, hän pyytäisi 60 euroa näistä rattaista, joka on halvin mihin olen törmännyt. Samanlaisia myydään huutonetissä aloitushintana 180 euroa vai 170 euroa, en muista.

Siis näistähän pyydetään käytettynä ihan maltaita. Risoistakin pyydettiin yli satanen.

Mistä ihmeestä te hankitte edullisia käytettyjä rattaita, kun kaikki maksaa kunnosta ja iästä riippumatta 150¿?

Vierailija
10/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin 50 eurolla pari vuotta vanhat. Ja nyt olen myymässä melkein uusia 150 eurolla.

Vierailija
11/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu on se joka maksaa. Minä ostin 5 vuotta vanhat Emmaljungan kaksostenrattaat 100¿. Nuo rattaathan on 11 vuotta vanhat!!!! Älä osta! Kaikki osat ovat varmasti aivan lopussa ja varaosat maksaa hirveästi ja tuskin edes sopivat noin vanhoihin. Jos olisi 80-luvun raattaat ne voisi ostaa antiikkina, mutta 90-luvun rattailla ei yksinkertaisesti tee mitään.

Vierailija
12/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytetyistäkin uudemmistakin 340 euroa

Tuntuu, että täällä aina kerrotaan, miten halvalla itse myyn ja miten halvalla olen itse ostanut, mutta missä se sitten näkyy? Ei ainakaan netin kirppareilla, niissä on törkyhinnat. Urbaanilegendaa.

Käykää huviksenne katsomassa huutonetissä haulla kaksosten rattaat, näe ja koe

Vierailija
13/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kukaan niitä haluaa.

Ehkä kelpaisi jollekin perhepäivä hoitajalle joka tarvitsee niitä satunnaiseen lasten kuljetukseen.

Vierailija
14/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja käytetyistäkin uudemmistakin 340 euroa

Tuntuu, että täällä aina kerrotaan, miten halvalla itse myyn ja miten halvalla olen itse ostanut, mutta missä se sitten näkyy? Ei ainakaan netin kirppareilla, niissä on törkyhinnat. Urbaanilegendaa.

Käykää huviksenne katsomassa huutonetissä haulla kaksosten rattaat, näe ja koe

Vierailija
15/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvänen aika! Jos mahdollista käy katsomassa nuo rattaat, jos kunnossa, siis jarrut ehyet ja muutenkin toimivat rattaat voisin itse maksaa tuommoisista 40 - 60 euroa.

Minulla nimittäin on 3 lasta, kaikkia 3 ovat palvelleet samat rattaat, ei tosin tuplat, mutta yhdistelmärattaat vuosimallia -97, esikoiselle uutena ostetut. Niissä ei ole ilmakumirenkaita, mutta muuten varsin toimivat vaunut / rattaat. Ja esim. tänäkin vuonna noilla on käyty Tukholmassa seikkailemassa. Kaiken ei tarvitse olla upouutta ja hienoa.

Tosin noiden tuplien kohdalla varmasti haluaisin kysyä kuinka monen käytössä ovat olleet, ja koeajaakin yhdellä isommalla lapsella, nitisevätkö, natisevatko ja huojuvatko. Kitinään auttaa rasvaus.

Itse niitä ei varmaan enää myydä voi mutta niillä kyllä pärjännee.

Minulla itselläni oli haberkornin tuplamatkarattaat vauvakopalla, kaikkineen nuo maksoivat 250 euroa, ja olivat erittäin halvat.

Vierailija
16/16 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tiesit lasta tehdessäsi, että rahaa tulee menemään?