Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä onnellisessa parisuhteessa oleva: luuletko onko miehesi koskaan ihastellut ketään muuta naista kuin sinua?

Vierailija
18.05.2007 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mä olenkin saanut viehättävän tyttöystävän" .

Vierailija
22/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmisiähän tässä ollaan. Tiedän, että arvostaa minua ja suhdettamme enemmän kuin esim. satunnaista panoa. Olemme myös puhuneet selväksi mahdolliset kriisinpaikat. Jos haluaa erota, niin eroaa, mutta toista ei saa loukata suhteella meidän suhteemme aikana. Näistä säännöistä olemme luvanneet kumpikin pitää kiinni. Helppoa, kun luottaa toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet katselevat muita naisia ja kaikki naiset katselevat muita miehiä. Sehän on kuitenkin pelkkää katsomista, jos ihminen osaa käyttäytyä fiksusti.

Vierailija
24/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä, mies katselee kauniiden, seksikkäiden ja muodokkaiden naisten perään! Aivan kuten minäkin katselen hyvä peräisten, seksikkäiden ja komeiden miesten perään!

Meillä myös jutellaan ja tanssitaan toisten miesten/naisten kanssa ravintolassa, töissä... Mutta ennen kaikkea, meillä myös luotetaan toisiimme!

Vierailija
25/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki miehet katselevat muita naisia ja kaikki naiset katselevat muita miehiä. Sehän on kuitenkin pelkkää katsomista, jos ihminen osaa käyttäytyä fiksusti.

Enkä ole kyllä kertaakaan saanut miestäni kiiinni toisten naisten ihailusta.. En pitäisi siitä eikä hän pitäisi siitä että minä katselen muita, miksi katselisin kun minun silmäni lepäävät parhaiten omassa miehessäni? Väitän että tämä ei ole niin yleistä kuin te tässä ketjussa annatte ymmärtää.

En usko että esim. isäni ja veljenikään katselee edes huvikseen muita naisia silläsilmällä.

Vierailija
26/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson mitä heillä on päällä ja miten on hiukset, meikit jne. Eikö se ole ihan sama asia?

Vierailija
27/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sen verran esteetikkoja, että kaunis ihminen kääntää pään molemmilla. Ja mä olen sen verran bi, että seksikäs nainen saa mun pään kääntymään siinä missä miehenikin.

Vierailija
28/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se luulee etten minä ole huomannut, jotenkin ällöttää välillä.

Vierailija
29/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ollaan sen verran esteetikkoja, että kaunis ihminen kääntää pään molemmilla. Ja mä olen sen verran bi, että seksikäs nainen saa mun pään kääntymään siinä missä miehenikin.

Vierailija
30/30 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen miksi se yleensä on mun kanssa kun ei seksikään edes kiinnosta. Tai sitten tokasee että v..t mikä h..ra, jos joku paremman näkönen menee ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi