Mitä kevätvaatteita aiot ostaa?
Multa puuttuu arkikävelykengät. Millaisetkohan olisi hyvät ja monikäyttöiset? Muodikkaatkin sais olla.
Kommentit (25)
En yhtään mitään.
Muodilla voi pyyhkiä *erseen.
En mitään. Toki jotkut muut kuin mustat kengät olisivat keväisemmät, mutta jos menen kenkäkauppaan tulen sieltä kuitenkin mustien kenkien kanssa takaisin.
Tennarit olis kivat ja helppo yhdistellä. Converset ehkä?
Enpä tarvitse mitään tänä keväänä. Kenkiä ostin alkutalvesta alesta. Takit ja housut nyt menee vielä monta vuotta.
En mitään. Ei ole varaa uusiin vaatteisiin ja kenkiin vaikka niille olisi tarvetta.
En mitään ellei joku nykyisistä hajoa. Turha ostelu on monessakin mielessä typerää.
Farkut pistäisi ostaa, mustat tietenkin. Käytän niitä ympäri vuoden.
Hyviä t-paitoja tarttis. Osaako joku sanoa mistä löytää?
Paketin alkkareita ja nipun sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Nansolla on hyviä peruspaitoja. Kestäviäkin.
Olen saanut sukulaiselta niin paljon lähes käyttämättömiä vaatteita ettei loppuelämän aikana kauheasti vaatteita tarvitse ostella, kun sukulaiseni on ostellut ylenmäärin puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut niitä. Ei ne enää ole ihan niin laadukkaita kuin joskus siemmin. Ohentuu tosi nopeasti.
Inhoan kaupoissa kiertelyä. Onneksi on ihan riittävästi hyviä kesävaatteita kaapissa, ei tarvitse lähteä ostamaan yhtään mitään.
Ompelukurssille kyllä menen toukokuussa, teen tiiviistä puuvillakankaasta tunikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut niitä. Ei ne enää ole ihan niin laadukkaita kuin joskus siemmin. Ohentuu tosi nopeasti.
Mikään ei enää ole yhtä laadukasta kuin joskus 1970-luvulla. Se pitää vain hyväksyä.
Nythän on loafereita paljon. Itselleni mieluisimmat kävelykengät ovat valkoiset nahkalenkkarit. Ovat helppohoitoiset ja sopivat kaikkien vaatteitten kanssa. Jos omistaa vielä mustat balleriinatossut ja kullanväriset matalat sandaalit, niin muita kenkiä ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Nythän on loafereita paljon. Itselleni mieluisimmat kävelykengät ovat valkoiset nahkalenkkarit. Ovat helppohoitoiset ja sopivat kaikkien vaatteitten kanssa. Jos omistaa vielä mustat balleriinatossut ja kullanväriset matalat sandaalit, niin muita kenkiä ei tarvitse.
Mihin kullanvärisiä matalia sandaaleita tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei enää ole yhtä laadukasta kuin joskus 1970-luvulla. Se pitää vain hyväksyä.
Öh, tarkoitin nyt sentään vähän tuoreenpaa aikaa. 2000 luvun puolta.
Olen ostanut kaiken viime vuonna.