Lue keskustelun säännöt.
Elisan ja Eliaksen kaksoissisaruksille nimet?
Kommentit (31)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Elviira ja Eemeli
Eemeli ja Eetu
Elviira ja Elina
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus hankin lapsia niin nimiksi tulee ikäjärjestyksessä:
Never Gonna Give You Up Never Gonna Let You Down ....
etc, riippuen montako lasta tulee perheeseen.
Kannattaa muuttaa Amerikkaan, siellä voi apinoida tällaistakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska tätä ei kerrottu niin ehdotan kaikille sopivia nimiä:
Elmu ja Ellos