Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma mies ei haluta yhtään.

Vierailija
24.06.2026 |

Lapsen saannin jälkeen oma mies ei kiinnosta seksuaalisesti yhtään. Haluaisin haluta häntä, mutta vaan ällöttää kun hän ehdottaa seksiä. Vuoden aikana ollaan pari kertaa harrastettu seksiä, koska halusin koittaa innostuisinko kun vauhtiin pääsee. En innostu. Kaikki muuten hyvin suhteessa, nauretaan, halailaan, hoidetaan kotia ja lasta tiiminä. Miten kertoa miehelleni että haluan seksiä, mutta en hänen kanssaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä muuttuu lapsen myötä. Omat odotukset, toiveet ja haaveet vaati päivitystä.  Tutki itseäsi ensin. Sen jälkeen parisuhdetta. Paluuta entiseen  ei ole vaikka vaihdat miestä.

Vierailija
22/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap sitten yllättyy, kun mies jää kiinni vieraissa käynnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko on bmi...sattaa oksetxx

Vierailija
24/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan. Mies sitten päättää, haluaako jatkaa. Mielestäni ei ole reilua roikottaa miestä tuollaisessa suhteessa, jos hän ei sitä itse halua.

Minä lähtisin. Omakin vaimo sanoo samaa, haluaisi haluta, muttei vaan halua. Innostuu kyllä lopulta kun päästään vauhtiin, mutta itse ehdottaa seksiä ehkä kerran kuukaudessa. Ja luulen, että sekin on vain minua miellyttääkseen.

Olen välillä jo aivan lähtemisen tai pettämisen rajamailla, mutta kun keskustelemme asiasta, ei ole kysymystäkään, ettemmekö haluaisi jatkaa yhdessä. Ainoastaan tämä seksiasia hiertää ja sekin vain minua.

Vierailija
25/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras esileikki on se, kun mies tekee kotitöitä oma-aloitteisesti. 

Tuolla kotityölässytyksellä naisilta lähtee ne loputkin halut. Aika tahdoton tohvelisankari tyytyy kahteen panoon vuodessa, ei saakeli mitä vässyköitä "miehiä" tässä maassa on yhdeksässä kämpässä kymmenestä, ihan alkaa ikeniä kivistää.

Samaa mieltä. Modernit miehet imuroi, on huolissaan ilmastonmuutoksessa, ovat vegaaneja, ja ihmettelevät miksei ole seksiä. Juu, naiset haluavatkin, että miehet ovat tuollaisia kuvitelmissaan. Tosiasiassa vaan biologia on eri asia, kuin kuvitelmat. Kun naapurin äijä kaataa puita sahalla ilman kypärää ja huomioliivejä, ja vetää pullon kaljaa janoon työn lomassa, niin jalat aukeavat, kuin automaatissa, vaikka kotona olisi ollut vuoden jakat ristissä.

Koittakaa vaan tehdä meistä miehistä feminiinisiä tiskaavia lastenhoitajia, mutta ette te sitä oikeasti halua. Mistäkö tiedän? Kokemuksesta, saan seksiä joka päivä.

Ihan itse keksit tuon feminiinisyyden. Perheestään oma-aloitteisesti huolehtiva mies on erittäin maskuliininen. Miehekkäämpää ei voisi olla.

Mies joka ei viitsi ja pakenee velvollisuuksiaan on erittäin epäseksikäs. Kuten myös äidin pikku apulainen, joka toimii vain naisen aloitteesta.

Vierailija
26/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt joku nainen, joka pitkän taon jälkeen saanut halut omaa miestä kohti palautumaan, mitkä asiat siinä ovat olleet oleellisia.

Miksi se pirun puhelin kiinnostaa enemmän kun oma rakastava mies?

Onko se miehen rakkaus pelkkää seksiä? Nainen saa tehdä kaiken muun?

Läheisyydestä, huomaavaisuudesta ja turvallisuudesta se lähtee.

Vierailija
27/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan niin sano ettet häntä halua, mutta muita kyllä! Itsetunto romahtaa täysin ja vaikka kuinka yrittäisitte jotain korjata ja saisittekin, niin tuo ei tule unohtumaan! 

Eiköhän se ole ihan muualla se ongelma, kuin siinä miehessä. Nyt jos sen vaihdat, niin sama tulee vastaan seuraavan kanssa. Koittaisi itse nyt miettiä mikä on juuri syy tuohon haluttomuuteen ja työstää sitä. Itseä ja suhdettanne myös. 

Kannattaa ottaa esille kaikki asiat, jotka suhteessa hiertävät. Yllättävän vähän suoraan seksiin liittyvät asiat vaikuttavat yllättävän paljon seksuaaliseen haluun. Kaikki lähtee luottamuksesta ja henkisestä läheisyydestä.

Vierailija
28/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan niin sano ettet häntä halua, mutta muita kyllä! Itsetunto romahtaa täysin ja vaikka kuinka yrittäisitte jotain korjata ja saisittekin, niin tuo ei tule unohtumaan! 

Eiköhän se ole ihan muualla se ongelma, kuin siinä miehessä. Nyt jos sen vaihdat, niin sama tulee vastaan seuraavan kanssa. Koittaisi itse nyt miettiä mikä on juuri syy tuohon haluttomuuteen ja työstää sitä. Itseä ja suhdettanne myös. 

Älä nyt viitsi höpöttää.

Kun mies ei halua, vika on miehessä.

Kun nainen ei halua, vika on miehessä.

Ei. Molemmissa tapauksissa vika on suhteessa.

Vierailija
29/29 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin halut kuoli kun mies ei huolehtinut minun saamisestani tarpeeksi hyvin, eikä kuunnellut minun toiveitani asioista joista pidän (saan orgasmin). Paskaa seksiä ei vaan tee mieli. Joskus jaksaa yrittää ja silloin halutkin palaavat, mutta jonkin ajan kuluttua muuttuu taas itsekkääksi oman mulkun ja sen tarpeiden tyydyttämiseen.

Ero pyörii mielessä. Kaikki muu kuitenkin suhteessa toimii ja on hyvä isä lapsille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä